Ketkä palstan naisista....

uskaltaa tunnustaa uskovansa siihen, että joku sammakoista on oikea prinssi ja kokeilleensa suudelmaa lammikon kaikkien sammakoiden kanssa. Oletko mennyt koskaan niin pitkälle, että olisit vetäissyt kielarit siinnä toivossa uskossa, että pääset näin prinseksaksi. Ja miten olet ottanut pettymyksen vastaan, oletko "litsannut" sammakko paran, vai laskenut sen takaisin lampeen, niellyt pettymyksen ja todennut oikean meihen suudelman sittenkin ehkä kuittenkin siedettävämmäksi. ps. sillä oikealla sammakolla on kruunu päässä!

26

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytrewsdfghjk,mnbv

      Sammakot on niljaisia, kuka niihin haluis koskea?!

      *yäääääk*

    • En koskaan kokeilis suudelmaa lammikon kaikkien sammakoiden kanssa. Niin epätoivoiseksi en valu koskaan. Mä otan aina sen sammakon/prinssin jonka haluan. ;-)

      • Rana temporaria kurnuttaa KRUAKK KRUUAK


    • tietenkin!

      Tahtoo vain olla aina mahoton ryysis siinä miesten ympärillä.... Mutta olen kyllä yrittänyt ihan todella!

    • Jos ei oo prinsessa niin ei halua prinssiäkään. Mutta onhan miesten joukossa helmiä ja olen omani "kalastanut" ;)

    • En. - Koiran pusuttamaksi olen joutunut muutaman kerran, mutta ei siitäkään irronnut muuta kuin karvoja :)

    • en mää sammakkoprinssiin usko
      mut oon mää joskus pentuna sammakkoa pussannut
      hieman yllytyshullu kun olen,

      mur

      • Mitä se Murri? Kerro miten sen sammakon kävi, muka pentuna!


      • modelli kirjoitti:

        Mitä se Murri? Kerro miten sen sammakon kävi, muka pentuna!

        no joskus 10-vuotiaana, eli aika pentuna vielä,
        sammakon ei käynyt kuinkaan, päästin sen takaisin ojaan
        eikä edes seurannut mua kotiin,

        mur


      • Pikku-Murri kirjoitti:

        no joskus 10-vuotiaana, eli aika pentuna vielä,
        sammakon ei käynyt kuinkaan, päästin sen takaisin ojaan
        eikä edes seurannut mua kotiin,

        mur

        Äitini tapasi isäni samalla tavalla, hän pussasi ojassa maannutta puliukkoa joka sittemmin osoittautui oikeaksi prinssiksi. Tosin hän (äitini) oli silloin 2x10 vuotias.


      • modelli kirjoitti:

        Äitini tapasi isäni samalla tavalla, hän pussasi ojassa maannutta puliukkoa joka sittemmin osoittautui oikeaksi prinssiksi. Tosin hän (äitini) oli silloin 2x10 vuotias.

        no mää en lopulta löytänytkään sammakkoa, enkä prinssiä, enkä edes puliukkoa
        vaan tontun :)

        mur


      • Pikku-Murri kirjoitti:

        no mää en lopulta löytänytkään sammakkoa, enkä prinssiä, enkä edes puliukkoa
        vaan tontun :)

        mur

        Ikävää että et löytänyt sitä sammakkoa etkä edes sitä prinssiä tai puliukkoa, vaan jonkun tontun, mutta on sekin parempi kuin ei mitään. Minä en saanut lapsena edes mennä ojaan istumaan niin kuin sinä, ja olinkin silloin hyvin onneton kun jouduin yksin leikkimään suuressa linnassa. Mutta nyt vanhempana minulla on ollut hyvin paljon leikkikavereita.


      • modelli kirjoitti:

        Ikävää että et löytänyt sitä sammakkoa etkä edes sitä prinssiä tai puliukkoa, vaan jonkun tontun, mutta on sekin parempi kuin ei mitään. Minä en saanut lapsena edes mennä ojaan istumaan niin kuin sinä, ja olinkin silloin hyvin onneton kun jouduin yksin leikkimään suuressa linnassa. Mutta nyt vanhempana minulla on ollut hyvin paljon leikkikavereita.

        ehei. ei tuo ole ollenkaan ikävää,
        päinvastoin :)

        sammakot on liian arkoja, prinssit liian hienostelevia ja puliukot muuten vaan pelti kiinni..

        mur


    • mie olin enne sammakko kunnes eräs kiva prinsessa suuteli miut pimeydenprinssiksi

      • Ai toi Papu S....... vai, no hyvä tietää etten päästä sitä ainakaan nuolee mun naamaa. Toi nykyinen kuva sinusta on muuten parempi, kuin se edellinen. Lääkkeet ja lääkärit saavat ihmeitä aikaan.....


      • modelli kirjoitti:

        Ai toi Papu S....... vai, no hyvä tietää etten päästä sitä ainakaan nuolee mun naamaa. Toi nykyinen kuva sinusta on muuten parempi, kuin se edellinen. Lääkkeet ja lääkärit saavat ihmeitä aikaan.....

        kiitos moni muukin on huomannut eron.
        tuota noin se kuka miut prinssiks suuteli ei ollut papu


      • cs
        monte24 kirjoitti:

        kiitos moni muukin on huomannut eron.
        tuota noin se kuka miut prinssiks suuteli ei ollut papu

        Nyt monte feikka kuuluisalla maalauksella Huuto
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Huuto


    • Ei sammakko voi muuttua prinssiksi :) Tiedän koska pyydystin niitä läheisen puron suvannosta purkkiin ihailtaviksi. Olin äärettömän iloinen kun sain ne pyydystettyä ja ne olivat sellaisenaan äärettömän soman näköisiä nuijapäitä, mutta äiti käski viedä ne takaisin vapauteen. Joskus illan hämärissä iso ja ruma kurnutti nurmikon laidassa. Sitä säikähdin ja juoksin sisälle pakkoon.

      • miinustaja:)

        Itse olet nuijapää


      • miinustaja:) kirjoitti:

        Itse olet nuijapää

        Sinäpäs


    • Kruunu on siis

      imaginaarinen ja vertauskuvallinen.

      Ja "Se jokin" vain harhaa jonka naiset uskottelevat itselleen näkevänsä.

      Näin on rupikonnan näppylät.

      • Hohhohoo :).. Miehet ne itse kuvittelee kaikkea. Illalla kaunotar kaapataan mukaan ja aamulla naapurin pojan näköinen tytteli herää kainalosta.

        nm: "En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa jne.", mut öitä sullekin ;)


    • ~cissi~

      Mieluummin suutelisin prinssiä, jos sen siten voisi muuttaa sammakoksi, joka on sentään asiallinen luontokappale (ja nyt puhun prinssi Albertista, jonka pussaaminen ottaisi kyllä koville, mutta yleisen edun nimissä olisin valmis sen tekemään).

      Sammakoiden esiintyminenhän kertoo siitä, ettei luonnon tilanne ole ihan toivoton vielä. Miesten esiintyminen taas kertoo siitä, että on se melko toivoton kumminkin.

      • "Neiti nyt vaan tulee ja pussaa mun nuijapäätä"


    • Voisin kuvitella, että kyselyyni tähän mennessä vastanneista naisista kaikki suhtautuvat asiaan tietyin varauksin, ymmärtävät legendan ja toden eron. Kun taas vastaamatta jattäneet naiset uskovat taruun täysillä ja jatkavat touhujaan sammakoiden parissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe