Vapaa kuvaus

Lempikirjat: tuntematon, j.krisnamurti, todellisuus, ajan, päättyminen Koulutus: Melkein valmistunut Koulut: elämänkoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: elän uskomatonta elämää Ase tai siviilipalvelus: 1 ervk Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: niko-tiina Messenger: [email protected]

Aloituksia

11

Kommenttia

527

  1. Uskontohan on juuri toivomuksella maailman parantamista

    MKÄÄN YHTEISKUNNALLINEN vallankumous ei tule muuttamaan maailmaa paremmaksi
    Historia osoittaa, että kun hyvän idea voittaa pahan, niin se valtaan tullessaan muuttuu tuoksi pahaksi
    se mitä me olemme yksilöinä, niin sitä on koko yhteiskunta, joten muutoksen paremmaksi saa aikaan vain yksilön muuttuminen.

    Se on elämän laki, syyn ja seurauksen laki, psykologinen perimämme, perisynti joka määrittelee millainen yhteiskunta
    yksilöiden koostumuksesta seuraa
    Uskonnot ja aatteet jumalineen on seurausta ihmisen toiminnasta, jotka pitävät sitten valtaa josta seuraa sotia kärsimystä ja tuskaa

    Kun me yksilöinä vapaudumme uskontojen ja aatteiden kahleista, niin silloin emme ole niiden talutettavissa

    Uskonnoista ja aatteista on tullut ajan myötä vain pahan ikuistajia, sillä jos pahuus päättyisi niin ne menettäisivät valtansa ihmismieleen nähden, ja kävisivät tarpeettomiksi
  2. Miksi oletatte, että noilla vierailla planeetoilla olevat asukkaat ovat
    Pahoissa aikeisssa ihmiskuntaa vastaan, jos ne olisivat, niin ne olisivat jo aikoja sitten tehneet sen
    Ilmeisesti sen takia, että ihminen on ainut paha maailmankaikkeudessa, ja se olettaa, että kaikki muutkin ovat pahoja.
    Ihmisen henkisen kehityksen vinosuuntaus joka sai alkunsa materiasta kehityksen kautta syntyneestä egosta sielusta, joka sitoi ihmismielen aikaan jonka seurauksena tämä kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta syntyi.
    Uskonnot ja aatteet ovat olemassa vain tämän pahan ikuistamiseksi, ja näin kierre jatkuu.

    Jos tuota kehitystä ei olisi tapahtunut, niin ihminen oli henkisessä kehityksessään, paljon pitemmällä kuin nyt, sillä sodista ja väkivallasta ei olisi tietoakaan, sillä hänellä olisi kaikki tieto hallussaan

    Nyt kuitenkin aikaan sitoutuneena hänen on keksittävä apulaitteita jotta voisi hankkia tietoa joka on olemassa

    Teknisten apuvälineiden avulla ihminen on päässyt tietämään, että on olemassa sellaisia voimia kuten sähkö, mangeettikentät ,painovoima , gravitaatio, ym.
    Vaikkei ihminen tiedä mitä ne ovat on hän oppinut käyttämään niitä hyväkseen informaatiossa tekniikassa. ym.

    Tästä kaikesta johtuen tiedekki joutuu tarkkailemaan asioita ajasta käsin joten se ei voi nähdä ajatonta totuutta

    Kun tiede saa osatietoa maailmankaikkeudesta niin se tekee sen pohalta teoriota kokonaisuudesta, jotk kuitenkin kumoutuvat kun uutta osatietoa saaddan
    Se kyllä lähenee totuutta, mutta ajasta käsin se ei pysty näkemään lopullista totuutta
    Tuo aika mistä ihminen tarkkailee kokonaisuutta, on kuiten hänen itsensä luomaa psykologista aikaa, joka on kuitenkin eriilisyyden harhaa