Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Mua+vähän+hämmentää+toi,+että+koet+että+silloin+kohdellaan+kuin+lumppua.++Mua+valitettavasti+aika+useinkin+on+läpsäisty+(ennen+korona-aikaa)+takapuolelle,+jonkun+tuntemattoman+tai+puolitutun+toimesta.+Paskamaistahan+se+on,+mutta+en+silti+ajattele,+että+ne+sentään+mua+lumppuna+on+pitäneet.+Pikemminkin+erittäin+pitkäpinnaisena+ja+"rentona"+tyyppinä.+Ja+kun+en+ole+siitä+ilahtunut,+niin+sitten+on+sitä+ihmetelty,+että+"sorii,+läppä,+läppä..+Mitäs+sulla+oli+tuommoiset+housut."+Tms.
  2. Jaha..+Mieliaiheeni..+Ei+vaan.+Mutta+vastaillaan+nyt+huvikseen.+En+ole+tosin+sinkku,+viimeksi+ollut+sellainen+90-luvun+alkupuoliskolla.+Mutta+koulukiusattu+olin+n.+5+vuotta.Millainen/millaisia+oli+koulukiusaajasi?+Olivatko+koulun+suosittuja+tyttöjä+tai+poikia?_-Hyvin+tavallinen,+keskiverto+poika.+sellainen+huomaamaton+Ei+komea,+muttei+susirumakaan.++Ei+suosittu,+muttei+kiusattukaan.+En+muista,+että+kukaan+tyttö+olis+koskaan+ollut+siihen+ihastunut.+Se+oli+sellainen+mielistelijäluonne.++Mielisteli+opettajia,+varsinkin+vähän+höynää+luokanvalvoja-naista.+Mielisteli+myös+luokan+suosittuja+poikia+ja+tyttöjä.+Ne+oli+sille+ystävällisiä,+muttei+varsinaisesti+kavereita.+Mikä+oli+oma+asemasi+koulussa?Olin+muuttanut+muualta+ja+vähän+outo+friikki.+Vähän+kuin+Carrie+(Sissi+Spacek)+siinä+Brian+de+Palman+elokuvassa.+Kalpea,+laiha,+pitkä+punertavat+hiukset.+Pelästyneen+näköinen:D+Hyvä+kiusaamiskohde.+Mitä+sanoisit+tänä+päivänä+koulukiusaajallesi?+Itse+asiassa,+mulla+olis+nykypäivänä+mielessä+lause,+jolla+saisin+kiusaamisen+heti+loppumaan.+Se+liittyy+asiaan,+jonka+sain+myöhemmin+tietää+kiusaajasta+ja+hänen+historiastaan.+Harmi,+ettei+voi+siirtää+aikaa+taaksepäin.+Se+olisi+tosi+ilkeä+juttu,+mutta+jos+sillä+voisin+lopettaa+viiden+vuoden+kiusaamisen+kuin+seinään,+käyttäisin+sitä+häneen.+En+kehenkään+muuhun.+Kukaan+muu+ei+ansaitse+sellaista+ilkeyttä.-Oletko+nähnyt+aikuisiällä+koulukiusaajaasi?+Jos,+miten+suhtauduit+häneen?+Moikkasitko?Veditkö+turpaan?Ei+ole+kauaakaan,+kun+näin.+Olenhan+muuttanut+omalle+kotipaikkakunnalleni+takaisin.+Ruokakaupassa+tuli+vastaan.+Takuulla+tunnisti,+kuten+minäkin+hänet.+Jostain+syystä+me+kaksi+emme+ole+ulkonäöltä+muuttuneet+juuri+lainkaan+niiltä+ajoilta:D+Tai+minä+tietysti+parempaan+suuntaan;)+Katsoin+miten+reagoi,+mutta+ei+katsonut+päin,+luikki+hyllyjen+välissä,+kuin+mikäkin+hiippari..+Olisko+hiukan+nolottanut..?