Oletko asunut naisen kanssa?
Millaista on asua naisen kanssa?
46
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ja arki sujui ihan luonnollisesti kun kummallakin oli itsestään selvää että koti on aina siisti ja ruoka valmiina kun töiden jälkeen kotiin tulin ja rehellisesti sanottuna en muista yhtäkään riitaa mistään mikä olis liittynyt arki elämää. Rahasta ei ollu koskaan mitään erimielisyyksiä. Meillä oli itsessään selvyys että kaikki oli yhteistä. Ja joka päivä saunottiin kun oli oma saunakin ja sitten seksi oli erinomainen joka kerta monen vuoden ajan. Ja sitä oli päivittäin.
- Anonyymi
Mulla oli hyvä suhde miehen kanssa. Nyt en muista oliko seksiä vaan ihan vaan joskus harvoin.. alkaa ahistaa. Tuo kuulostaa ihanalta..joka päivä? Utopiaa?
Mies on nyt eroamassa. Tuntuu et ei täs enää ikinä mitää hienoa ja hyvää suhdetta tuu olee. Ei kenenkään kaa.mut ei sen
Hitto
Se jakso pari kertaa enää olla niin 5 vuoden aikana
Mut oli kyl kaikkee mikä ei kohenna kenenkää fiiliksiä
Seksi oli melkein vika kerta
Ku tehtiin ainoa lapsemme siis
Tuli kerralla
Pää hajoaa
Ihana lapsi kyllä!
Mihin se suhde meni?
- Anonyymi
Äitiiii
- Anonyymi
Noniiiii, oletetaan välillä hien hienoisen tuoksun ilmenevän kuitenkin.
Äiskän kanssa minäkin olen asunut. Ei järin mukavaa pitkäikäisesti, mutta hetken voi olla jopa rentoa.
Mahtaisko mun kanssa kukaan nainen kauan asuakkaan. Voishan se olla ihan mielenkiintoista. Enpä tiedä. :)- Anonyymi
Oho, what a question. Asunut naisen kanssa...öööö...mikä se on?
- Anonyymi
Yksin on helpompi.
Enpä ole täyspäisesti asunut kevään 2014 jälkeen.
Ja minusta mun luona on nyt kodikkaampaa kuin ikinä silloin.
Muutapa en muista.- Anonyymi
Se on sellaista kun asuisi naisen kanssa. Joudut luopumaan ainakin vaatteiden säilytystilasta, sitä ei koskaan laiteta puoliksi. Kyllä näitä kaikenlaisia lakananvaihtoautomaatteja on riittänyt, venytä, viikkaa ja ole vikkelä.
Tukevat yöllä lähelle, ovat kuumia ja laittavat hikoiluttamaan. Hyvin epämiellyttävää, parasta kääntää selkä.
AsianVierestä- Anonyymi
Olen nainen ja kuvailisin miehen kanssa asumista juuri näin, siis mitä oma kokemukseni on.
- Anonyymi
Itseni kanssa olen asunut aina.
Eräs nainen useammankin kerran totesi minulle, että ajattelepa, joudun itseni kanssa olemaan aina, että kyllä sulla on vielä helppoa.
- Anonyymi
Naisen kanssa on kivaa asua puoliksi yhdessä puoliksi erillään ns. aikuisessa suhteessa.
Kuka nyt naista jalkoihinsa vakituiseen ottaisi? Olo olisi kuin karhukoplan pojilla musta rautapallo jaloissa, se hidastaa juoksua aivan helkkaristi. Aitajuoksussa kaatuisivat kaikki aidat.
AsianVierestä - Anonyymi
on kiva asua naisen kanssa koska näen alastoman naisen joka päivä.
- Anonyymi
Halvempaa on asua naisen kanssa kuin yksin kun pystyy jakamaan kulut ja tavarat, kun kaikkien ei tarvitse olla aina yksissäisiä ja ikiomia tavaroita.
- Anonyymi
Onkohan asia näin, että kun nuori nainen alle 30v ottaa kumppanikseen 55-65 vuotiaan miehen, niin naiselta puttuu isähahmo ja mies on naiselle niikuin isä.
Kannataisiko miehenkin ottaa vanhemman naisen, joka toimisi miehelle äitinä, jos vaikka omaa äitiä ei enää ole, niin joku 60-70v nainen olisi kuin äiti, joka laittaisi ruokaa, pesisi pyykit ja huolehtisi nuoremmasta miehestä, joka olisi hänelle kuin oma lapsi.- Anonyymi
Joo, ja kunnon mummoseksiä aina välillä.
Eihän nämä nuoremmat naiset osaa edes miestään ruokkia. - Anonyymi
Äitiäkö sä haluat paneskella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitiäkö sä haluat paneskella?
No eihän sitä naista ole mikään pakko panna. Kunhan tekee hyvää ruokaa, pyykkää ja siivoaa.
- Anonyymi
Ei kuulosta nyt ihan uskottavalta kaikki jutut täällä. Joku liioittelee ja joku vaan muuten kertoo satua.Arki on vähän tylsää kaikilla aina jollei ole hovimestareita ja palvelijoita.Kaikki työt ja muut pitäisi jakaa tasaisesti puoliksi myös molempien olisi mahdollisuuksien mukaan osallistuttava menoihin..Ja molemmilla pitäisi olla myös mukavia menoja, joskus jopa yhteisiä.Korona tekee kaikille vähän hankalaa jossain kohtaa, ja siksi pitäisi olla pian se rokote valmis ennekuin maailma lopullisesti sekoaa..!rajoitteisiin ja/ tai konkursseihin..
- Anonyymi
Olen asunut useankin naisen kanssa.
Olen nainen.
Mukavaa se on niin kauan kun rakkautta riittää. Ei ole kokemusta, muusta kuin lapsistani ja äidistäni.
Mut ei kyl nappais muuten. Ei kyl jaksais miehenkään kanssa, mutta onneks tää mun tapaus on pihalla ja puutarhassa viihtyvää tyyppiä. Välillä nukkuukin ulkona, teltassa:P Et vähän niinku koira. Vahtii taloa ja haukkuu välillä kaikkea ja kaikkia. Välillä pitää sit rapsuttaa. Ja on se aika uskollinen kai. Ja onneks käy itsekseen lenkillä:P- Anonyymi
Nythän sinä vedit vasta verrannon mutta kai se miehen kohtaloa hyvin kuvastaa.
Tulee mieleen parisuhteessa oleva camelboots mies, viidakko on vain vaihtunut takapihaksi, kauemmas ei tohdi lähteä telttailemaan. Ylpesti voi pitää laattakiveytystä sinä omana polkunaan.
Naiset on vähän caribbean queen tyypejä koko ikänsä.
https://www.youtube.com/watch?v=uxX2gA18grk
AsianVierestä
- Anonyymi
KAi se tykkää kun tänään kutsui vaimoks...:)
- Anonyymi
"Olen nainen" aika olennainen asia.
- Anonyymi
Minä ajattelisin että: huvittavaakin voisi olla taas vaihteeksi asua jonkun naisen kanssa... varsinkin sitten itseäkin huvittaisi kaikki harrastukset ja sellaiset, kun itselläkin on miljoonittain erilaisia harrasteita, ehkä että: huvittavaa ja hauskaakin sinänsä.
Yli satavuotiaan mummon kanssa voisi olla tympeää asustella. - Anonyymi
Olen asunut äitini kanssa aikoinaan ennenkuin tuli aika lentää pesästä.
Myöhemmin voi kai sanoa ainakin nuoren naisen kanssa, tyttäreni siis joka lähti omilleen tosin 17-vuotiaana opiskelemaan muualle emmekä sen jälkeen ole asuneet yhdessä.
Tyttären lähdettyä olen ollut yksin itseni kanssa.
Jokainen kai tietää minkälaista on asua äitinsä kanssa, tyttäreni kanssa meillä oli ja on todella hyvät ja läheiset välit eikä riitoja ollut.
En katso olleeni mitenkään hassumpi äiti mutta vaimoksi minusta ei ole. - Anonyymi
Asun naisen kanssa. Nainen haluaa aina sisustaa ja uusia esineitä tulee vähän väliä ja kämppä täynnä tavaraa. Naisella myös kylppärissä paljon purkkeja ja meikkejä ja itse en saa tilaa ollenkaan hyvä jos yks shamppoo pullo mahtuu itselle hyllyyn ja naisella menee aina paljon aikaa kylppärissä en pääse suihkuun tai paskalle heti.
- Anonyymi
Pystytkö olemaan kylpyhuoneessa/wc:ssä ilman hengitys suojaita eli onko ilma sakeanaan hajuvesien tuoksua.
Mulle tulis ainakin hengenahdistus hajuvesien tuoksuista.
Aina, kun kadulla tai kaupassa tulee läheisyyteen nainen, joka on käyttänyt hajuvesiä, että 10 metrin päästä haisee, niin alkaa yskittämään ja henki meinaa salpautua.
- Anonyymi
Jos on kaikkia purkkeja kaikkialla pyörimässä, tyttöjen mielestä se on hyvä: pitää olla erilaisia, polijja kaljapurkit tytöillä meikkipurkit, pyörimässä, samankaltainen asia.
- Anonyymi
Mutta niin niitä naisten maskeja eli siteitä voi kai käyttää myös korona-virusta vastaankin, laittaa sellaisia naamalle. Yhteistyötä kuin nenäliinatkin.
Maski kuin terveysmaski. - Anonyymi
Kammotus mikä avaaminen jos jos teippaat jonkin lahjan alumiiniteipillä hirviömäisesti kaikkialta, on aavamisessakin tehtävä mitä lahja sisältää?
- Anonyymi
Paljon seksiä, se jää parhaiten mieleen naisen kanssa asumisesta.
- Anonyymi
Naiselle sanoisi että: sopisivatko hyvin sinun jalkoisihin jotkut western bootsit, näissä on nämä kromatut tai siis teräskärjetkin näissä jalkineissa, jos sopisivat nämä pitkävartiset aika komeat voit ottaa käyttöön jotta ei aivan roskiin heitetä.
- Anonyymi
Minun mielestäni olisi lähinnä huvittavaa jotkut kengät ja sun muut jutut, mutta ehkä hauskaa höpötystä jonkin 124-vuotiaan tyttelin kanssa naurettavista asioista..
Jokaisen 20-vuotiaan nuoren miehen potentiaalinen naisystävä on yli 100-vuotias nainen. En tiedä voiko yleistää, mutta seuraavia vaikutuksia havaittu:
- Yksin asuessa tarvitsee siivota harvoin, naisen kanssa ei sitten oikeastaan enää koskaan
- Ruokaa ilmestyy joskus ihan itsestään ja silloin kun sitä tekee itse, niin voi tehdä enemmän kerralla. Tietyt kielletyt raaka-aineet ja mausteet pitää huomioida.
- Sisustukseen ei yksin asuessa tule juurikaan kiinnitettyä huomiota, mutta naisen kanssa huomaa, että se nainen on johonkin kiinnittänyt huomiota. Pitää kyltittää "tarti irti!"-teksteillä "mancave"-alue niihin paikkoihin, jotka haluaa säilyttää kuten ovat.
- Tilaa kannattaa varata sen verran, että voi vetäytyä omaan rauhaansa. Yksin olen asunut jonkin aikaa yksiössäkin ja siellä oleskeluhuone muuttuu makuuhuoneeksi aina ihan ajatuksen voimalla. Joskus edes sitä ajatusta ei vaadita.- Anonyymi
Tää oli loistava kirjoitus😀
- Anonyymi
Uudet tonnien kengät taas ja nyt voit lopettaa höpöttelyn, naurettavaa keskusteluakin sitten: no minun minun ne jenkkipaidat ja muut, saavat olla rauhassa: mutta jokainen päivä ET tarvitse uusia vaatteita.
Hyvä väittely olisi jonkin tyttökaverin kanssa, harmiton väittely, mutta niih :D - Anonyymi
Nainen?Mikä se on ???
- Anonyymi
Voi topi 10v kysy äitiltäs millasta on asua sun kanssa.
- Anonyymi
Kammomaskihirviö oikein, katsoin televisio-ohjelmaa... osta uusi matkakumppani eli niin tuo: moottorisaha-murhaaja matkakumppaniksesi TV-ohjelmasta.
On se hiton kummallista kun etelä-pohjanmaanlaiset miehet ovat niin runkkareita jo syntyessäänkin :D
Napanuora ohjelma, kuin Naamakymppi, tai Napakymppi :D - Anonyymi
Montakohan taisteluristeilijää tarvitaan, ydinkäyttöisiä tietysti, säilyttämään jonkun naisen kenkiä ja vaatteita?
- Anonyymi
🤣🤣 Voin sanoa, että paljon tarvii tilaa niille 🤣
- Anonyymi
Asuin kerran naisen kanssa. Nainen petti jonkun paskan jännämiehen kanssa. Tulin kotiin töistä etuajassa aamulla jo ja ex jäi kiinni pettämisestä jonkun paskan miehen kanssa. Hetin samantien kaikki muijan kamat ja huonekalut pihalle ja otin eron.
Sellaista on asua naisen kanssa. - Anonyymi
Yhtä tylsää on asua naisen kanssa kun asuisi yksin. Samat rutiini päivästä toiseen ollut vuosia. Aamulla töihin, töistä kotiin, ruuan teko, pyykkien pesu, illalla katsotaan telkkaria ja sitten nukkumaan kunnes taas herätään töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366