Kuinka usein nainen soittelet miehille?
Kuinka usein soittelet naisille?
47
331
Vastaukset
- Anonyymi
En tykkää ylipäänsäkään soittaa kenellekään.
Pari miespuolista kaveria on kenen kanssa kysellään kuulumisia välillä. Tai harvemmin itse kysyn, en ole kovin oma-aloitteinen 🙄 No kyllä tulee nykyään enemmän viesteillä laiteltua kaikkea, kun ei vaan jaksa lätistä puhelimessa...toisaalta on ääretön puheaika, joten ei haittais...
No itseasiassa aika paljon tulee soiteltua siskon kanssa... Se asuu yksin, niin on selkeästi tarinatuokion tarpeessa... Jos multa osaa tulla juttua, niin siskon kaa jään kyllä kakkoseks. :oD- Anonyymi
En koskaan🤣paitsi väkisin velvollisuudesta.en toivo että kukaan minullekkaan soittaa. En vastaa💎
En soittele usein, tekstailen enemmän. Miehelle (yksikössä), lähtee melkein päivittäin tekstarilla jotain hurjan tärkeää asiaa. :)
- Anonyymi
Vitut soittele kellekään.
- Anonyymi
Äitille kumminkin?
Parisuhteeseen kelpaamaton.
- Anonyymi
Jooooo älääöööö soittelev mulkeeeeeee
- Anonyymi
Omalle miehelle en juurikaan soittele jos ei ihan tosi tärkeää asiaa ole. Viesteillä hoituu samoin kuin miespuolisten kavereitten kanssa. (ja naispuolisten mutta tässä kysyttiin miehistä)
Töissäkään ei juurikaan soitella, kaikki käy netin kautta ja skypessa.
Taitaa tuo puhelimen käyttö soittamiseen rajoittua ihan vain vanhemmille soittamiseen ja muille sukulaisille, tai sitten virallisiin puheluihin. Typerien kysymysten loputtomassa virrassa yksi vastaus.
Kerran kyllä olen soittanut kissalle.
(naurua)Mjoo
Idioottimaisuuden massatuotanto ajaa ihmisälyn aika ahtaalle, jos voin viitsii hieman vilkaista.
Ei kauhean omaperäistä tai ihmeellistä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Idioottimaisuuden massatuotanto ajaa ihmisälyn aika ahtaalle, jos voin viitsii hieman vilkaista.
Ei kauhean omaperäistä tai ihmeellistä.
(hirn)Mihinhän omaperäiset ihmiset ovat oikein kadonneet?
Missä on elämä?
(reps)Kun kissalle soitetaan niin kissa kyllä tietää kenen ääni puhelimessa on. Kissan ainoa ongelma on se että äänen lähdettä, eli puhujaa, ei näy missään.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kun kissalle soitetaan niin kissa kyllä tietää kenen ääni puhelimessa on. Kissan ainoa ongelma on se että äänen lähdettä, eli puhujaa, ei näy missään.
(naurua)Kai tiiät mitä eroa on koiralla ja miehellä? Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa.
- Anonyymi
Kerran 30 vuoden aikana on nainen soittanut minulle.
Äiteelle n. 1-4 vkossa, riippuu onko mitenkä kysyttävää tai puhuttavaa.
Isälle 1 viikossa. Miehelleni kun sattuu olemaan asiaa. En välttis kertaakaan viikkoon tai pariin. 😃
Muille naisille ja miehille en soittele.Minä soittelen muutaman kerran kuussa naisille. On muutama naispuolinen ystävä ja kaksi siskoa. Heille tulee muutaman kerran kuussa soiteltua. He soittelevat minulle silloin tällöin.
Kaveri lähti puoli tuntia sitten pois. Oli vierailulla kaksi tuntia. Trumpista ja Yhdysvaltojen vaaleista tuli puhuttua hänen kanssaan. Minulle merkkaa tälläiset vierailut enemmän kuin soittelut puhelimessa.
Mitenkä sunnuntai on mennyt? Itse jännään sunnuntaina voittaako Joensuun Jippo jalkapallo-ottelunsa ja sen myötä voittaa sarjansa nousten Suomen toiseksi korkeimmalle sarjatasolle ykköseen. Ottelun piti alkaa Vaasassa kello 16.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä soittelen muutaman kerran kuussa naisille. On muutama naispuolinen ystävä ja kaksi siskoa. Heille tulee muutaman kerran kuussa soiteltua. He soittelevat minulle silloin tällöin.
Kaveri lähti puoli tuntia sitten pois. Oli vierailulla kaksi tuntia. Trumpista ja Yhdysvaltojen vaaleista tuli puhuttua hänen kanssaan. Minulle merkkaa tälläiset vierailut enemmän kuin soittelut puhelimessa.
Mitenkä sunnuntai on mennyt? Itse jännään sunnuntaina voittaako Joensuun Jippo jalkapallo-ottelunsa ja sen myötä voittaa sarjansa nousten Suomen toiseksi korkeimmalle sarjatasolle ykköseen. Ottelun piti alkaa Vaasassa kello 16.Kivempi se onkin nähdä nenätysten, kun soitella.
Itse en usein soittele, kun mun arki on aika samaa. Siinä ei paljon kertomista ole, mutta kun jotain asiaa oikeesti on niin sitten kilauttelen tai viestitän.
Lueskelin aivokasvaimista, afasiasta yms. Päästäkseni kärryille mitä mikäkin on ja miten erilailla ilmenee.
Nyt käyn pienille tirsoille, olen ihan rättiväsynyt. Ja päänsärky yltyy. Lepoa vailla.
Palataan. 😊J-76 kirjoitti:
Kivempi se onkin nähdä nenätysten, kun soitella.
Itse en usein soittele, kun mun arki on aika samaa. Siinä ei paljon kertomista ole, mutta kun jotain asiaa oikeesti on niin sitten kilauttelen tai viestitän.
Lueskelin aivokasvaimista, afasiasta yms. Päästäkseni kärryille mitä mikäkin on ja miten erilailla ilmenee.
Nyt käyn pienille tirsoille, olen ihan rättiväsynyt. Ja päänsärky yltyy. Lepoa vailla.
Palataan. 😊Palataan. Toivottavasti päänsärkysi menee ohi. Muutama päivä sitten itsekin jouduin ottamaan päänsärkypillerin.
Itse olen omassa elämässä onnellinen, sillä tällä hetkellä Joensuun Jippo on voittamassa ottelunsa ja nousemassa sarjatasoa ylemmäksi. :)FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Palataan. Toivottavasti päänsärkysi menee ohi. Muutama päivä sitten itsekin jouduin ottamaan päänsärkypillerin.
Itse olen omassa elämässä onnellinen, sillä tällä hetkellä Joensuun Jippo on voittamassa ottelunsa ja nousemassa sarjatasoa ylemmäksi. :)Ei se ohi mennyt, eikä mene. Ollut jo muutaman kuukauden päänsärkyä mikä särkylääkkeellä vaan loiventuu, ei lähde pois. Ja pahenee oitis, jos punnerran ja ponnistelen, sängystä nousu jo riipii. 😖
Kiva, että olet onnellinen. 🤗J-76 kirjoitti:
Ei se ohi mennyt, eikä mene. Ollut jo muutaman kuukauden päänsärkyä mikä särkylääkkeellä vaan loiventuu, ei lähde pois. Ja pahenee oitis, jos punnerran ja ponnistelen, sängystä nousu jo riipii. 😖
Kiva, että olet onnellinen. 🤗J-76: "Kiva, että olet onnellinen. 🤗"
Joo, sitä onnellisuutta kestää ensikesään. Silloin Joensuun Jippo saattaa taas tippua takaisin sarjatasoa alemmaksi, mutta onnea on katsoa paremman luokan futista kuin Suomen kolmanneksi korkeimmalla tasolla. Ykkösen futiksessa on jo jotain hohtoa, kun paljon melkein Veikkausliiga-tasoisia joukkueita. :)
Mutta harmi sinulla, jos päänsärky ei mene millään ohi. Sitten voi olla kyseessä jostain vakavammasta. Itselläni vasemman käden kyynärpäässä on ajoittain tuntunut lievää kipua, joten en minäkään täysin terve ole.
Muuten kumman pitää voittaa vaalit - Bidenin vai Trumpin vai onko se hälläväliä?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
J-76: "Kiva, että olet onnellinen. 🤗"
Joo, sitä onnellisuutta kestää ensikesään. Silloin Joensuun Jippo saattaa taas tippua takaisin sarjatasoa alemmaksi, mutta onnea on katsoa paremman luokan futista kuin Suomen kolmanneksi korkeimmalla tasolla. Ykkösen futiksessa on jo jotain hohtoa, kun paljon melkein Veikkausliiga-tasoisia joukkueita. :)
Mutta harmi sinulla, jos päänsärky ei mene millään ohi. Sitten voi olla kyseessä jostain vakavammasta. Itselläni vasemman käden kyynärpäässä on ajoittain tuntunut lievää kipua, joten en minäkään täysin terve ole.
Muuten kumman pitää voittaa vaalit - Bidenin vai Trumpin vai onko se hälläväliä?Oijoi, minä en jaliksesta mitään tajua, mutta potkia osaan ja joskus jopa osunkin. 😜
Eiköhän tuo selviä nyt, jos koskaan. On vaan pitkä aika odotella muutama viikko lääkärin vastaanotolle pääsyä, ruuhkaa. Kai he soittelee aiemmin, jos jotakin vakavaa näkyy...
Eos, fiksumpi voittakoon. Trump on showmies ei presidentti ja Bidenistä en oikein tiedä mitään.J-76 kirjoitti:
Oijoi, minä en jaliksesta mitään tajua, mutta potkia osaan ja joskus jopa osunkin. 😜
Eiköhän tuo selviä nyt, jos koskaan. On vaan pitkä aika odotella muutama viikko lääkärin vastaanotolle pääsyä, ruuhkaa. Kai he soittelee aiemmin, jos jotakin vakavaa näkyy...
Eos, fiksumpi voittakoon. Trump on showmies ei presidentti ja Bidenistä en oikein tiedä mitään.Jos fiksumpi voittaa niin sitten se ei taida olla Trump? Tuloksella on merkitystä suomalaisten kannalta, sillä Yhdysvallat on maailman johtava suurvalta.
Toivon mukaan pääset pian lääkäriin ja parantaja löytyy! Toivossa on hyvä elää!
Kohta hyviä öitä!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Jos fiksumpi voittaa niin sitten se ei taida olla Trump? Tuloksella on merkitystä suomalaisten kannalta, sillä Yhdysvallat on maailman johtava suurvalta.
Toivon mukaan pääset pian lääkäriin ja parantaja löytyy! Toivossa on hyvä elää!
Kohta hyviä öitä!Näin luulen myös. 😛
Hyviä öitä, nuku hyvin. 😴🙂J-76 kirjoitti:
Näin luulen myös. 😛
Hyviä öitä, nuku hyvin. 😴🙂Hyviä öitä! Rukoilen iltarukouksessa puolestasi, joten hengessä eletään mukana! Öitä! :)
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Hyviä öitä! Rukoilen iltarukouksessa puolestasi, joten hengessä eletään mukana! Öitä! :)
Kiitos. 😊
- Anonyymi
Soittelen kerran viikossa miesystävälle. Kerran kahdessa viikossa tädilleni. Päivittäin kirjoittelen viestejä. Joskus kovinkin paljon. Etenkin aikuisille lapsilleni ja muutamalle ystävälle.
- Anonyymi
Viinamies soittelee naisille aina seuraavana päivänä. Kun viinamies juo viinaa yökerhossa, tapaa hän naisia ja saa puhelinnumeroita. Seuraavana päivänä voi sitten pyytää naisia ulos.
Raitis mies ei muille naisille soita kuin äidilleen. Hän ei juo viinaa eikä tapaa naisia yökerhossa. Puhelinnumeroita hän ei saa, eikä siten kenellekään voi soittakaan.
t. viinamies - Anonyymi
Väärille naisille voi soittaa vahingossa, kaksikin kertaa yritin tavoitella puhelimella erästä vanhaa tyttökaveria, en tiennyt sen numeroa, niin palvelu yhdisti toiselle saman nimiselle samalle paikkakunnalle, noh, hänen mielestään se oli vain huvittavaa.
Puhelinluettelostakin jos ottaa jotain mielenkiintoisia nimiä ja soittelee ajanvietteeksi niille henkilöille höpöttäen kaikenlaista.- Anonyymi
Nykyään ei ole enää mitään puhelinluetteloita joista numeroita voisi ottaa.
- Anonyymi
Ei netissä ole puhelinluetteloita, kyllä minä ainakin netistä näen, vieläpä kuvallakin ihmisten numeroita :D
- Anonyymi
Tai niin no numeropalvelusta kysyy jonkun nimellä numeroa :D
Jos naiselta kysytään, niin todennäköisesti liian harvoin.
- Anonyymi
En soittele miehille. En edes tekstaile. Nykyään kommunikoin Skype, puhelin, tekstarit. e- mailit lähinnä vain perheenjäsenten ja sukulaisten kanssa.
Tai jotain opiskeluihin/harrastuksiin liittyen, harvemmin. Aika usein, lällyjä siis
- Anonyymi
Soita mulle lälly.
Anonyymi kirjoitti:
Soita mulle lälly.
Tässä sinulle lälly https://www.youtube.com/watch?v=Pf4q3GsUZ1E
- Anonyymi
Lopeta se mulle soittelu! Oot niin estossa!
- Anonyymi
Niin, se on niin helppoa laittaa esto päälle. Mä ainakin teen niin yleensä idiooteille.
- Anonyymi
Nainen olen ja hyvin harvoin soittelen kenellekään muulle kuin äidilleni. Kaikille muille tulee läheteltyä lähinnä viestejä. Ainoa mies, jonka kanssa juttelen säännöllisesti on exä. Ei hänkään tosin minulle soita vaan pojalleen. Poika sattuu vielä olemaan niin pieni, että hänellä ei ole omaa puhelinta.
- Anonyymi
Nyt loppuu se soittelu! Montako prepaidia sulta löytyy!??!?!!
En soittele yleensä, ellei ole tärkeää asiaa. Miehelleni soitan silloin, jos on nopeaa asiaa, koska hän ei whatsapp- tai tekstiviestejä aina huomaa. Tai jos hän on yötä poissa kotona, esim. yöpymässä teltassa jossain karhujen keskellä:)
On mulla yks miespuolinen työkaveri, joka rakastaa puhumista (=savolainen), joten jos hänelle on asiaa tai hän soittaa mulle, saa varautua noin tunnin puheluun, jossa "asian" lisäksi käsitellään kaikki työ,- ihmissuhde- , oman elämän juorut. Hän soittaa myös joskus silloin, kun hänen pitää soittaa joku tärkeä työpuhelu. Kuulemma mun kanssa voi avata ääntä ja rentoutua. Noh, ollaan tunnettu 25 vuotta, johtuu varmaan siitä.- Anonyymi
En tunne yhtään naista joten en soittele ollenkaan naisille eikä minulle kukaan soita.
Puhelin on minulle (vihattu) työkalu. Miksi soittelisin naisille, enhän heitä vasaroikaan?
- Anonyymi
Mulle rimputtelee jatkuvasti
Ja tekstareita jatkuvalla syötöllä
Assii riittää
- Anonyymi
Aina jokainen sekuntti soittelen tutuille seksikumppaneilleni, kuten periskin tekee :ÖD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366