Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Miksi pitäisi lasta riitaisassa kodissa? Lapselle on turvattava onnellisempi elinympäristö. Arvostan yh-äitejä. Ei varmasti ole aina helppoa ainoana aikuisena kodissa.
  2. sä olet runoilija:)
  3. mun vai kissan? XD
  4. Sä puhut mielelläsi kauniista naisista ja ei-niin-kauniista. Kauniit naiset (sulla saattaa olla aika laaja käsite tässä ja sekin vaikuttaa), joilla on kuitenkin vielä heikko itsetunto muilla alueilla, vaikka työssä, saattavat kokea voimakasta tarvetta saada sulta hyväksyntää "kauneuden" saralla. Jos kehut paljon naisia kauniiksi tai muuten susta on aistittavissa kauneuden palvontaa herättää naisissa kilpailuhalun ja sun tavoittelun tarpeen. Jos olet perinteisesti hyvännäköinen mies, se on ikäänkuin merkki siitä, että sinulle kelpaa vain kaunein. Naiset siis testaavat sitä, ovatko he kauniita ja vetovoimaisia sinun mielestäsi. Siitä voi tulla lähes pakkomielle, jos on tarve todistaa itselle jotain. Tämän he naamioivat itselleenkin "rakkaudeksi". "Mun on pakko saada toi siksi, koska olen niin rakastunut" saattaa tarkoittaakin: "mun on pakko saada tuo mies siksi, koska se todistaa, että olen kaunein". Toi jälkimmäinen vain kuulostaa niin kovin karulta, ettei sitä halua itsekään uskoa.

Itse olen tullut kauan sitten immuuniksi "kaunis"- sanalle silloin kun se tulee tuntemattoman tai puolitutun suusta. Läheisen ihmisen suusta kuultuna se on kuitenkin aivan eri juttu...

Luulenpa, ettei ulkonäkösi vaikuta niin paljon kuin luulet. Toki jotkut naiset ovat hulluna ulkonäöllisesti "täydellisiin" (itse ei näihin lukeudu, tykkään särmästä) mutta myös kauneutta ylistävillä miehillä, ns. rumillakin on aina kysyntää. Varsinkin naisten 20+ ikäluokassa.
  5. 644 / 652