olla tärkiän näköönen.
Sillei sitte oo niin väliä, että onko tärkiä vai ei. Mut vaikka olis kuinka tärkiä ja jos on turhan näköinen ni kyllä on vaikia olla uskottava.
Tärkeintä elämässä on
12
369
Vastaukset
- Michiko_
rakastettu. Kappale aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU&feature=related- ...
Tärkeintä on rakastaa.
... kirjoitti:
Tärkeintä on rakastaa.
mä yritän olla rationaalinen ja heti se tullaan rakkaudella sotkemaan...
- Michiko_
relaxed_eyes kirjoitti:
mä yritän olla rationaalinen ja heti se tullaan rakkaudella sotkemaan...
Minäkin olen rationaalinen, kun on kyse vaikka opiskelusta, mutta ihmissuhteissa siitä ei kyllä ole juuri hyötyä.
taitoa olla tärkiän näköinen. Pitää itse uskoa olevansa tärkiä, niin se tekee tärkiän näköiseksi:)
näkyyks kello? Näillä pääsee jo pitkälle.
- Gordion's complaint
moneen käyttöön, pikku aforismisi.
Esim minun työssäni on tärkeää luoda itsestään asiakkaan toiveet täyttävä ammatillinen mielikuva: ammattini on osittain mystifioitu. Sillä mitä sanon ja mitä teen (siis sillä tuotteella), ei ole mitään arvoa, jos en persoonana vastaa asiakkaan mielikuvaa siitä, mitä hän tilaa.
Se on absurdia, kun ottaa huomioon, että ne asiakkaat ovat sentään fiksua koulutettua porukkaa, jotka tutkintojensa perusteella erottavat oikean väärästä ja vasemman oikeasta.- Michiko_
Olen CSI-fani ja suosikkisivuhahmoni on lady Domina Heather. Hän on sekä kaunis ETTÄ älykäs.
- hjölkfsakjh
Eri alojen huiput voivat olla vaikka kuinka erikoisen ja räjähtäneen näköisiä silloin kun teot ja saavutukset puhuvat puolestaan. Wal Martin perustaja, Sam Walton, joka oli maailman rikkain mies 100 miljardin omaisuudellaan, ajeli 63-vm. pick-upillaan loppuun (1992) asti.
niin .... :D
Toisaalta sit kyllä riittänöö jos puhuu niiku ruuneperi kuunaan.- KoppavaHoro
mutta on mulla silti elämä.
Mulle tärkeintä on rakkaus. Eikä se tärkein kohde ole edes ihminen...- ...
Kerro.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2736069Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643108- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232312- 721788
- 1451558
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911503Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334