Kuvaile näille herroille sopiva morsianehdokas:
(ulkonäkö, luonne etc)
Relaxed eyes:
Sumi:
monte:
Serpico:
yrmiö:
Genio.mente:
väliaika:
Buddy-love:
jne.jne.
Palstajussille morsian
25
398
Vastaukset
Rela-silmälle: jämäkkä tummaverikkö, joka antaa relan luulla olevansa isäntä talossa:)
monte: Audrey Hepburnin näköinen tulisieluinen, mutta empaattinen tyttö
Serpico: kirkkokonserteissa esiintyvä 25v. rehevä sopraano, jolla on akateeminen tausta, mutta joka antautuu laulajan uralle. Yhdessä perustavat jonnekin susirajalle klassisen musiikin festivaalin. Arvostaa Serpicon ruuanlaittotaitoja:)
väliaika:reipas maalaistyttö, jolla myös insinööriopintoja takana. Viljelevät yhdessä luomuperunaa.- hihi!
:-D LOL! Serpicolla on nykyään juuri tuollainen, pullukka 25v. tyttöystävä, sulla on ennustajan kyvyt !!!!
- Inside Knowledge:.?+
hihi! kirjoitti:
:-D LOL! Serpicolla on nykyään juuri tuollainen, pullukka 25v. tyttöystävä, sulla on ennustajan kyvyt !!!!
.
"Sisäpiirin tietoa paljon" lotsa nolits
har!11
. - y.b sanoo huoh
hihi! kirjoitti:
Hyvä homma. Kiitos tärkeästä informaatiosta. Kun olet noin hövelillä päällä, kertoisitko vielä millä hakusanoilla etsit tän muinaisen keskustelun eli mikä oli motiivi? Juu, pullukoita täällä ollaan kaikki, minäkin. Mm. sen jonkun ikisinkku miehen tai mikä se nimmari oli, mukaan. Paitsi tietty sinä, kuka lienetkään.
- mitä uutta?
hihi! kirjoitti:
Entä sitten? Serpicohan on aina tykännyt tukevista, isoista tytöistä. Siitähän se palstalla juuri tunnettiin.
- kihlajaiset oli jo
mitä uutta? kirjoitti:
Entä sitten? Serpicohan on aina tykännyt tukevista, isoista tytöistä. Siitähän se palstalla juuri tunnettiin.
Ovat nuoren pullukan kanssa onnellisia, joten annetaan heille rauha.
- pulla uunissa
hihi! kirjoitti:
Voi olla luonnostaankin pullea, poskista päätellen, mutta nyyt kuitenkin maha pystyssä ja mökki palanut,,,,,,,!1
- sfszdfg
pulla uunissa kirjoitti:
Voi olla luonnostaankin pullea, poskista päätellen, mutta nyyt kuitenkin maha pystyssä ja mökki palanut,,,,,,,!1
Har mies TROLLAA! Säälittävää. Oletko myös vihattu palstaperseilijä?
- tarjolla:
rela-simmu: voileivät väsäävä kaunis talous- ja seksihirmu
Sumi: kaunis feministi
monte: nymfomaani kuulantyöntäjä
SerpicO. Isorintainen blondi, joka lukee teologiaa
yrmiö: 38v. yh-äippä Jugend-talosta
Genio.mente. Janis Joplinin ääninen näköinen juoppo kaunotar
väliaika: perusmuija
Buddy-love: galaktinen soturi-neito- ais olla
minkälainen?
- muijaa!
Mikäs mulle annetaan?
- aIbatrossi
dazulle riski hoitsu syöttämään peratsiinit väkisin
bhah, en sopis ainakaan noista kellekkään.. kaikki rauhan miehiä. yrmiö? en tiä.
- Minä toivon,
ja minä uskon ettei tuo ole sinun oma suu.
Minä toivon, kirjoitti:
ja minä uskon ettei tuo ole sinun oma suu.
tehdäänpä tämä nyt kerralla selväksi; ei oo eikä tuu olemaan (joillekki ikävä kyllä mutta näin on näppylät nyt). riittää ihan vaan nuo naaman sisäiset jutut. kuva siksi koska kiinnostaa.
- Nasdaq jaksaa
Mulle Keira. Olen fanaattinen Keira-fani. En nyt sentään puussa päivystä, mutta kuitenkin.
Pitää vain olla kärsivällinen.
(Naurua)- Nasdaq all & over
Eipä olisi mageeta, jos sellainen Keiramainen nicci ilmaantuisi palstalle.
Mä olisin ihan all over.
(Naurua) - Neuvoton Nasdaq
Nasdaq all & over kirjoitti:
Eipä olisi mageeta, jos sellainen Keiramainen nicci ilmaantuisi palstalle.
Mä olisin ihan all over.
(Naurua)Mutta mille palstalle? Ei täällä ole mitään julkkispalstaa, jossa julkimot (varsinkaan Keira Knightleyn tasoiset) kertoisivat puutteistaan hengen tai materian saralla. Tuskin Keiraa kiinnostaa leipominen tai puutarhanhoito, saati keskustelu.
Olen hieman ymmälläni.
Ei minulla ole aikaa juosta läpi saittia ees ja taas.
(Naurua) - hä.
Neuvoton Nasdaq kirjoitti:
Mutta mille palstalle? Ei täällä ole mitään julkkispalstaa, jossa julkimot (varsinkaan Keira Knightleyn tasoiset) kertoisivat puutteistaan hengen tai materian saralla. Tuskin Keiraa kiinnostaa leipominen tai puutarhanhoito, saati keskustelu.
Olen hieman ymmälläni.
Ei minulla ole aikaa juosta läpi saittia ees ja taas.
(Naurua).
"Eiks Tyrä Bänks ollukaa täällä????????????"
har!11
. - bebabebaa
hä. kirjoitti:
.
"Eiks Tyrä Bänks ollukaa täällä????????????"
har!11
.Bänks värjäsi pehkonsa blondiksi ja lähti kanoottibebailemaan
- tähä11!
bebabebaa kirjoitti:
Bänks värjäsi pehkonsa blondiksi ja lähti kanoottibebailemaan
Tyrä häv left tö pilding11!!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/21/article-2039915-0E02D34200000578-312_468x559.jpg - Big äss tuu:.
tähä11! kirjoitti:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/21/article-2039915-0E02D34200000578-312_468x559.jpg.
"Big ÄSS häs left thö building TUU"
har!11
. - Nasdaq kankkusissa
tähä11! kirjoitti:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/21/article-2039915-0E02D34200000578-312_468x559.jpgSiis onko tuo Tyran peffa?
(Naurua) - mahtavaperäsin
Nasdaq kankkusissa kirjoitti:
Siis onko tuo Tyran peffa?
(Naurua)Khyl, muheva on. Kyllä on.
- Mutta++++++
tähä11! kirjoitti:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/21/article-2039915-0E02D34200000578-312_468x559.jpgShehän on yyberin pershe!11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2144791- 1892653
- 671552
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?971231- 1281193
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91162Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150- 731113
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1431101Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss451066