Onko liikaa vaadittu parisuhteessa olevalta että:
-ei flirttailla muiden kanssa sanallisesti, eikä hymyillä/pidetä silmäpeliä.
-ei tuijotella muita naisia(tai miehiä).
-ei chattailla yleisillä palstoilla naisten kanssa (niin, miksi miehet eivät chattaile tuntemattomien miehien kanssa jos se on vaan viatonta jutustelua...?)
Olen jättämässä miestäni koska hän on harrastanut kaikkia edellisiä suhteemme aikana. Minun tulisi olla hänen jumalattarensa, ainoa nainen jota ihailee ja haluaa.
Flirttailu muiden kanssa
68
1780
Vastaukset
Harva suostuu olemaan parisuhteessakaan niin lyhyessä liekassa, ettei edes polvilleen pääse. Koska sinussa ei kirjoituksesi perusteella ole mitään jumalattaren ainesta, toivon, että annat miehellesi mahdollisuuden löytää vähän täysjärkisemmän naisen.
Ja sinä pysy kaukana kaikista mieheistä, ettei synny lisää pettymyksiä.- aloittaja
jo jättänyt miehen, ja monta kertaa, näistä em. syistä johtuen, mutta hän roikkuu mussa kuin takiainen, joten jotain jumalatarmaista mussa täytyy olla :-)
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
jo jättänyt miehen, ja monta kertaa, näistä em. syistä johtuen, mutta hän roikkuu mussa kuin takiainen, joten jotain jumalatarmaista mussa täytyy olla :-)
bänksit on sitten viimeiset!
aloittaja kirjoitti:
bänksit on sitten viimeiset!
Outo ukko. En minä ainakaan haluaisi olla sellaisen kanssa kimpassa, joka ei halua minua. En ole ikinä moista roikkumista tajunnut, en etenkään yhteensopimattoman kumppanin kanssa. Ehkä se on läheisriippuvainen, muutospelkoinen tai jotain.
- eli missä
aloittaja kirjoitti:
se todellinen ongelma sit on?? Mikä sulla sit on hätänä ku mies edelleen roikkuu sussa vaikka niin luonnollista kuin se onkin katella muitakin (sitä kun ei voi yksikään väitteistään huolimatta olla tuijottamatta kerran elämässään jotakuta muuta ku oma) ihmisiä ym flirtit, jutustelut. Tässä maassa ei ole kuningasta joten et sinäkään mikään prinsessa voi olla! Eli laskeppas sitä sun nokkaas vähän lähemmäs maan kamaraa..
- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Outo ukko. En minä ainakaan haluaisi olla sellaisen kanssa kimpassa, joka ei halua minua. En ole ikinä moista roikkumista tajunnut, en etenkään yhteensopimattoman kumppanin kanssa. Ehkä se on läheisriippuvainen, muutospelkoinen tai jotain.
minusta miestä ei tarvitsisi pitää lieassa. Hänen tulisi tajuta itse käyttäytyä rakastavasti ja minua kunnioittaen.
aloittaja kirjoitti:
minusta miestä ei tarvitsisi pitää lieassa. Hänen tulisi tajuta itse käyttäytyä rakastavasti ja minua kunnioittaen.
Sinun vaatimuksesi vain ovat minun ja näköjään kaikkien muidenkin vastaajien mielestä mahdottomia normaalin ihmisen toteuttaa. Vaikka ihmiset pyrkivät hyvyyteen, me olemme kaikessa inhimillisyydessämme heikkoja. Sinä haluat kieltää tämän tosiasian. Pahinta asiassa on se, että vaadit kumppaniltasi sellaista, johon et taatusti itsekään pysty, vaikka niin itsellesi uskottelisitkin. Saattaa kertoa vääristyneestä minäkuvasta.
Noh, elämä opettaa, koska epäilen sinun olevan vielä kovin nuori ja naivi.- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinun vaatimuksesi vain ovat minun ja näköjään kaikkien muidenkin vastaajien mielestä mahdottomia normaalin ihmisen toteuttaa. Vaikka ihmiset pyrkivät hyvyyteen, me olemme kaikessa inhimillisyydessämme heikkoja. Sinä haluat kieltää tämän tosiasian. Pahinta asiassa on se, että vaadit kumppaniltasi sellaista, johon et taatusti itsekään pysty, vaikka niin itsellesi uskottelisitkin. Saattaa kertoa vääristyneestä minäkuvasta.
Noh, elämä opettaa, koska epäilen sinun olevan vielä kovin nuori ja naivi.heikon miehen?
Sitäpaitsi, kyse ei ole edes mistään luonteen vahvuudesta, vaan siitä ettei miehelle tule mieleenkään katsoa muita, koska hän rakastaa minua niin paljon. aloittaja kirjoitti:
heikon miehen?
Sitäpaitsi, kyse ei ole edes mistään luonteen vahvuudesta, vaan siitä ettei miehelle tule mieleenkään katsoa muita, koska hän rakastaa minua niin paljon.Visuaalisuus, luonnollinen uteliaisuus ja kauneuden kaipuu ei sulje pois rakkautta. Sinun käsityksesi rakkaudesta ei ole kaunista ja pyyteetöntä vaan vaativaa ja omistavaa. Minusta se tosin on rakkauden vastakohta, mustasukkaisuus, epävarmuus ja omistamisenhalu.
Eikö olekin metkaa, miten eri tavoin ihmiset ajattelevat samasta asiasta?- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Visuaalisuus, luonnollinen uteliaisuus ja kauneuden kaipuu ei sulje pois rakkautta. Sinun käsityksesi rakkaudesta ei ole kaunista ja pyyteetöntä vaan vaativaa ja omistavaa. Minusta se tosin on rakkauden vastakohta, mustasukkaisuus, epävarmuus ja omistamisenhalu.
Eikö olekin metkaa, miten eri tavoin ihmiset ajattelevat samasta asiasta?että minun ei tarvitsisi vaatia vaan että mieheni toimisi rakastavasti ihan ilman vaatimuksia. Siihen tämä nyt kaatuu, en viitsi vaatia hyvää kohtelua, vaan uskon että jostain löydän sellaisen samanlaisen rakkauteen uskovan ihmisen kuin itse olen.
- koko elämäsi
aloittaja kirjoitti:
että minun ei tarvitsisi vaatia vaan että mieheni toimisi rakastavasti ihan ilman vaatimuksia. Siihen tämä nyt kaatuu, en viitsi vaatia hyvää kohtelua, vaan uskon että jostain löydän sellaisen samanlaisen rakkauteen uskovan ihmisen kuin itse olen.
aikana, ellet osta sellaista näyttelijää itsellesi PISTE
aloittaja kirjoitti:
että minun ei tarvitsisi vaatia vaan että mieheni toimisi rakastavasti ihan ilman vaatimuksia. Siihen tämä nyt kaatuu, en viitsi vaatia hyvää kohtelua, vaan uskon että jostain löydän sellaisen samanlaisen rakkauteen uskovan ihmisen kuin itse olen.
Siinäpä sitä onkin haastetta kerrakseen. Mutta parempi etsiä mieleistään kuin ottaa epäkelpo ja aloittaa muuttumisleikit. Tosin tuossa on suuri riski päätyä hautaan vanhanapiikana. ;-)
- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Siinäpä sitä onkin haastetta kerrakseen. Mutta parempi etsiä mieleistään kuin ottaa epäkelpo ja aloittaa muuttumisleikit. Tosin tuossa on suuri riski päätyä hautaan vanhanapiikana. ;-)
että kaikki miehet ovat epäkelpoja! Muutama vanha miesystäväni oli tällä alueella erittäin kelpo, he osoittivat huomiota vain minulle. Harmi, että oli sitten muita ongelmia.
Uskon että miehissä on myös hyviä ihmisiä, eikä vain munansa johdattelemia. - katse..
aloittaja kirjoitti:
että kaikki miehet ovat epäkelpoja! Muutama vanha miesystäväni oli tällä alueella erittäin kelpo, he osoittivat huomiota vain minulle. Harmi, että oli sitten muita ongelmia.
Uskon että miehissä on myös hyviä ihmisiä, eikä vain munansa johdattelemia.ei ole munan johdattelemaa. Ei sitten niin alkuunkaan. Ei edes sinnepäinkään. Puhumattakaan siitä miten tuo väite edes kuuluu samaan kategoriaan??? Oletkos jo 16v? Jos et niin muistahan pitää vielä housut jalassa ja mielellään vaipatkin, jos tulee näistä vastauksista paskat housuun..
aloittaja kirjoitti:
Uskon että miehissä on myös hyviä ihmisiä, eikä vain munansa johdattelemia.Asiaahan helpottaa se, ettei sinunkaan tarvitse löytää kun yksi luonnonoikku. Mies, jonka silmää ei naiskauneus miellytä. Eikä sillä, etteikö sellainenkin friikki voisi olla olemassa. Muut sitten vain peittävät sen taitavasti ja lurittelevat uskottavasti valkoisia valheita. Sillä minäkin olen elämässäni pitkälle pötkinyt, kun naisen itsetunto on meinannut romahtaa. ;-)
- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Asiaahan helpottaa se, ettei sinunkaan tarvitse löytää kun yksi luonnonoikku. Mies, jonka silmää ei naiskauneus miellytä. Eikä sillä, etteikö sellainenkin friikki voisi olla olemassa. Muut sitten vain peittävät sen taitavasti ja lurittelevat uskottavasti valkoisia valheita. Sillä minäkin olen elämässäni pitkälle pötkinyt, kun naisen itsetunto on meinannut romahtaa. ;-)
saa miellyttää, nimittäin minun naiskauneuteni :)
aloittaja kirjoitti:
saa miellyttää, nimittäin minun naiskauneuteni :)
Enkä usko, että ajatuksiaan ja tunteitaan voi pakottaa, vaikka tekojaan voikin kontrolloida. Sano minun sanoneen, että tuolla asenteella tulet kokemaan jatkuvia pettymyksiä miesrintamalla läpi elämäsi. Ellet sitten todellakin suosiolla ryhdy vanhaksipiiaksi.
Minäkin aloin epäilemään, että olet varmaan vielä kovin nuori, koska ihanteesi ovat noin vahvoja ja ymmärryksesi miehen sielunelämästä noin vajavainen.- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Enkä usko, että ajatuksiaan ja tunteitaan voi pakottaa, vaikka tekojaan voikin kontrolloida. Sano minun sanoneen, että tuolla asenteella tulet kokemaan jatkuvia pettymyksiä miesrintamalla läpi elämäsi. Ellet sitten todellakin suosiolla ryhdy vanhaksipiiaksi.
Minäkin aloin epäilemään, että olet varmaan vielä kovin nuori, koska ihanteesi ovat noin vahvoja ja ymmärryksesi miehen sielunelämästä noin vajavainen.mies ei ole eläin sen enempää kuin nainenkaan. Ihmisellä on tietoisuus, ihminen voi valita.
Ajattelen niin että ihmiset ovat erilaisilla henkisen kehityksen asteilla. Henkisesti korkealle kehittynyt ihminen kykenee kanavoimaan seksuaalienergiansa vain omaan rakkaaseen kumppaniinsa. Hänen ei tarvitse kerätä todisteita omasta haluttavuudestaan. Ilmeisesti kokonaisuutta ajatellen mies on naista alempi olio. Nainen edustanee henkisen kehityksen huippua. Mies voi päästä tähän seuraavassa elämässä, jos elää miehenä hyvin elämänsä. aloittaja kirjoitti:
mies ei ole eläin sen enempää kuin nainenkaan. Ihmisellä on tietoisuus, ihminen voi valita.
Ajattelen niin että ihmiset ovat erilaisilla henkisen kehityksen asteilla. Henkisesti korkealle kehittynyt ihminen kykenee kanavoimaan seksuaalienergiansa vain omaan rakkaaseen kumppaniinsa. Hänen ei tarvitse kerätä todisteita omasta haluttavuudestaan. Ilmeisesti kokonaisuutta ajatellen mies on naista alempi olio. Nainen edustanee henkisen kehityksen huippua. Mies voi päästä tähän seuraavassa elämässä, jos elää miehenä hyvin elämänsä.Jostain syystä naiset, jotka ajattelevat tavallasi, ovat onnettomia parisuhteissaan. Ehkä se on maksettava hinta ylikorostuneesta omanarvontunnosta ja oikeassaolemisen pakosta.
Ja tavallasi ajattelevat miehet ovat pääsääntöisesti sinkkuja, koska heitä pidetään sairaalloisen mustasukkaisina ja väkivaltaisina hulluina.
Että sellaista kehityksen huippua...- aloittaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Jostain syystä naiset, jotka ajattelevat tavallasi, ovat onnettomia parisuhteissaan. Ehkä se on maksettava hinta ylikorostuneesta omanarvontunnosta ja oikeassaolemisen pakosta.
Ja tavallasi ajattelevat miehet ovat pääsääntöisesti sinkkuja, koska heitä pidetään sairaalloisen mustasukkaisina ja väkivaltaisina hulluina.
Että sellaista kehityksen huippua...kuka tässä on lyömisestä puhunut.
Et saa minua muuttamaan mieltäni. Kumppania kohtaan on oltava myös henkisesti uskollinen. Molempien sukupuolten.
Kohdallani ei ole kyse mustasukkaisuudesta. Mustasukkaisuushan on sitä että pelkää jonkun vievän kumppanini. Minä luovutan mielelläni kumppanini pois jos huomaan hänessä tarvetta flirttailla muille. Sellainen mies ei tyydytä minua. - tulet
aloittaja kirjoitti:
kuka tässä on lyömisestä puhunut.
Et saa minua muuttamaan mieltäni. Kumppania kohtaan on oltava myös henkisesti uskollinen. Molempien sukupuolten.
Kohdallani ei ole kyse mustasukkaisuudesta. Mustasukkaisuushan on sitä että pelkää jonkun vievän kumppanini. Minä luovutan mielelläni kumppanini pois jos huomaan hänessä tarvetta flirttailla muille. Sellainen mies ei tyydytä minua.jäämään. Mut kerro nyt se oikea ikäsi. Henkinen ikäsi me kaikki tiedetään jo..
aloittaja kirjoitti:
kuka tässä on lyömisestä puhunut.
Kohdallani ei ole kyse mustasukkaisuudesta. Mustasukkaisuushan on sitä että pelkää jonkun vievän kumppanini. Minä luovutan mielelläni kumppanini pois jos huomaan hänessä tarvetta flirttailla muille. Sellainen mies ei tyydytä minua.Vastahan tuossa oli toinen keskustelu, jossa minäkin totesin, ettei ihminen opi toisten neuvoista vaan ainoastaan omista virheistään. Että onnea vaan sinullekin elämän- ja opintielle.
Mutta eikö sinua yhtään ihmetytä, miksi lähes kaikki vastaajat ovat kanssasi eri mieltä? Eikö sinusta ole outoa, että kuulut kovin pieneen vähemmistöön mielipiteesi kanssa? Että sinä olisit oikeassa ja kaikki muut väärässä, jos tähän kysymyksenn nyt ylipäätään on absoluuttista totuutta. Eikä olekaan.- aloittaja
eli missä kirjoitti:
se todellinen ongelma sit on?? Mikä sulla sit on hätänä ku mies edelleen roikkuu sussa vaikka niin luonnollista kuin se onkin katella muitakin (sitä kun ei voi yksikään väitteistään huolimatta olla tuijottamatta kerran elämässään jotakuta muuta ku oma) ihmisiä ym flirtit, jutustelut. Tässä maassa ei ole kuningasta joten et sinäkään mikään prinsessa voi olla! Eli laskeppas sitä sun nokkaas vähän lähemmäs maan kamaraa..
Ihmiset ovat erilaisia. Joillekin passaa esimerkiksi vapaa suhde. Minulla on oma arvomaailmani, omat kriteerini jne. Haluan löytää kumppanin joka on samankaltainen kanssani.
Uskon kyllä olevani hivenen henkistyneempi kuin monet. Tässäkin ketjussa näkee melkoista ajatuksen pinnallisuutta, stereotypisointia jne. Minulla on kehittynyt ihmistuntemus ja pahimmat dorkat osaan välttää. Heillä ei ole kanssani mitään yhteistä. - Ei ole
aloittaja kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Joillekin passaa esimerkiksi vapaa suhde. Minulla on oma arvomaailmani, omat kriteerini jne. Haluan löytää kumppanin joka on samankaltainen kanssani.
Uskon kyllä olevani hivenen henkistyneempi kuin monet. Tässäkin ketjussa näkee melkoista ajatuksen pinnallisuutta, stereotypisointia jne. Minulla on kehittynyt ihmistuntemus ja pahimmat dorkat osaan välttää. Heillä ei ole kanssani mitään yhteistä.kehittynyt, vaan kehittymättä vielä.. Onneks huomasin puolestasi korjata tuon kohdan. Olisihan se kamalaa jos se olisi tuolla tiedollasi päässyt toisten luettavaks. Huhhuh, olipa se lähellä, huiiuh!
- Tää oli paras *reps* :D
Ei ole kirjoitti:
kehittynyt, vaan kehittymättä vielä.. Onneks huomasin puolestasi korjata tuon kohdan. Olisihan se kamalaa jos se olisi tuolla tiedollasi päässyt toisten luettavaks. Huhhuh, olipa se lähellä, huiiuh!
vastaus!! :D:D:D
aloittaja kirjoitti:
Uskon kyllä olevani hivenen henkistyneempi kuin monet. Tässäkin ketjussa näkee melkoista ajatuksen pinnallisuutta, stereotypisointia jne. Minulla on kehittynyt ihmistuntemus ja pahimmat dorkat osaan välttää. Heillä ei ole kanssani mitään yhteistä.Vaihtoehtosi ovat siis toisen palvominen ja avoin suhde. Se toden totta kertoo ajatusmaailmasi kapeakatseisuudesta ja kehittymättömyydestä, ei henkistyneisyydestä. Valitettavasti.
- mitään
Et pysty itsekään tuohon joten miks vaadit sitä mieheltä?? Jos et syyllisty tällä hetkellä edes pientä viatonta flirttiä nyt tekeen kenellekään, teet sen joka tapaukses ennen pitkää. Ja tuollaiset naiset ovat syvältä! Edes nainen ei suostuisi seurusteleen tuollaisen kans..
- aloittaja
Kun olen yhteen mieheen ihastunut tai rakastunut ja olen häneen tyytyväinen, ei tule mieleenkään katsella muita. Oletan että esim. julkisissa kulkuneuvoissakin me olemme läsnä toisillemme, osoitamme huomiota toisiamme kohtaan :)
Miksi flirttailet täällä viestittelemällä tuntemattomien miesten kanssa?
- aloittaja
kuinka te kaikki ihailette minua! Ihanaa, kuumaa flirttiä!
- cookos
mun mielestä kun mennään porukassa parin kanssa, on naiselle kohteliaisuus, kun joku mies tulee juttelee ja hän flirttaa naiselle, kohteliaisuutena.
Mutta toisin päin se ei, ikävä kyllä toimi. - aloittaja
Miehille täytyy opettaa että eivät voi elää kuin siat pellossa! Se aika on nyt ohi kun miehen ilkka kanervamaista käytöstä pidettiin hienona!
- psasdao9saiu9ia
ulkonäkösi muka jumalatar tasolle????epäilen että ei riitä..
- Marie-Cecile
-ei flirttailla muiden kanssa sanallisesti, eikä hymyillä/pidetä silmäpeliä.
Mitä on sanallinen flirttailu? Sitäkin on monentasoista, suurinosa täysin viatonta, usein jopa vain yleistä ystävällisyyttä.
Ja hymyily? Silmäpeli? Tarkoittaako, että vastakkaiselle sukupuolelle ei saa hymyillä eikä katsoa?
Onhan se tietty harmillista, jos flirttailu onkin vihjailevaa tai jopa ehdottelua seksiin... Silloin se on todellakin epäkunnioittavaa kumppania kohtaan ja silloin ymmärrän kyllä.
-ei tuijotella muita naisia(tai miehiä).
Voitko oikeasti väittää, että et itse muka nauti mies- tai naiskauneudesta? Eihän parisuhteessa olla kuolleita. Maailma on täynnä hyvännäköisiä ja kiinnostavia ihmisiä. Eihän se oma kumppani ole se ainoa kiinnostavan näköinen ihminen kuin sen pienen hetken kun ollaan rakastumisen huumassa, jolloin ei näe eikä kuule ylipäätänsä muuta maailmaa.
-ei chattailla yleisillä palstoilla naisten kanssa (niin, miksi miehet eivät chattaile tuntemattomien miehien kanssa jos se on vaan viatonta jutustelua...?)
Ai. No sitä en osaa sanoa. Kaikki on mahdollista. Itse juttelen sekä miesten että naisten kanssa aika tasapuolisesti. Ilman mitään takaa-ajatuksia. Mutta tässä en voi kuin puhua omasta puolestani. - KoppavaHoro
minun mielestäni. Parisuhteen pitää perustua vapaaehtoisuuteen, ei sääntöihin ja kahleisiin.
Ilmeisesti olette epäsopiva pari, joten ihan hyvä vain, jos tienne eroavat.- aloittaja
kanssasi, koppava horo. Miehen tulisi olla flirttaamatta muiden kanssa, ihan vapaaehtoisesti. Ilman kahleita.
Luulen myös että olemme epäsopiva pari. Mies on liian pelimies-tyyppinen minulle.
- selvästikin. taitaa olla
tylsää? halusit vain päästä tänne nostattaan ihmisten verenpaineita tyhmillä kysymyksilläs. Enkö olekin oikeassa? Koska jos tuo olisi totta, joutuisit mennä ja vähän äkkiä Dr.Philin juttusille!
mulla oli nuoruudessa tuollainen poikaystävä. Olin kuulemma liian hymyilevä. Jos ei mun suu hymyillyt, niin ainakin silmät. Silmät pitivät tahatonta silmäpeliä (hänen mielestään) vaikka kuinka yritin hillitä niitä. Kaikki mitä suustani päästin oli flirttailevaa peliä. Siinä vaiheessa kun en saanut enää olla uimarannalla bikineissä, raja lopulta ylittyi...
- On...
Ihan terveellistä ja piristää parisuhdetta. Itse olen miesvaltaisella alalla töissä, ja flirttailen päivittäin miesten kanssa siellä.
En tee sitä koskaan mieheni läsnäollessa, koska tiedän että se saattaisi loukata häntä, mutta se viaton flirtti on todellakin vain viatonta sekä ihan terveellistä ja piristävää.
Olet ilmeisesti todella nuori, etkä tiedä vielä "tosielämästä" mitään, mutta oppia ikä kaikki...
Et tule koskaa löytämään miestä, joka ei katsoisi kaunista naista jos sellainen tulisi vastaan kadulla, minäkin katsoisin ja ihailen kauneutta sekä naisisssa että miehissä. Pettäminen on juttu erikseen kuin harmiton flirtti, mikä kuuluu ihan terveeseen mieleen!!!- aloittaja
ymmärrät että flirtti loukkaisi miestäsi?
Miksi sitten teet sitä kun silmä välttää? - Se ei..
aloittaja kirjoitti:
ymmärrät että flirtti loukkaisi miestäsi?
Miksi sitten teet sitä kun silmä välttää?Loukkaa ketään silloin kun sitä teen, en tee sitä juuri siksi mieheni edessä koska se on typerää.
Mutta, kuten totesin.. Elämä opettaa vielä sinuakin, ja oletan että kun saat enemmän elämänkokemusta, toteat flirtin olevan harmitonta huvia.
- Michiko_
Tämä on varmaan jotain ääri-islamilaisten juttuja: vastakkaista sukupuolta oleviin ei saa koskea (esim. kätellä) eikä heidän seurassaan saa olla ilman valvontaa, jollei kyse ole lähisukulaisista. Silmiin katsominenkin taisi olla väärin, koska se tulkitaan seksuaaliseksi viestiksi. Itse en hyväksyisi mitään noista teeseistäsi, mutta jos siltä tuntuu, burkha päälle vaan (ulkonäkösi kuuluu vain miehesi silmille).
- aloittaja
jos miehetkin pukeutuisivat burkhaan. Yksipuolisena tuo on epäreilua.
Kyllä ihmiset voivat kulkea hyvin istuvissa vaatteissa, ei se tarkoita että varattujen kuuluu tuijottaa. Vartaloiden esittely julkisella paikalla on sinkkujen tapa vetää ehdokkaita puoleensa. Varatut eivät voi olla ehdokkaita.
mut multa ei tuu koskaan onnistumaan, ellei puhkaista silmiä ja leikata kieltä, mut jos silti palvoisit minua niin varmaan siitä tulis jotain.
Oletko sit sellanen jumalatar, jota kaikki palvoo...- ku se itse
sanoi ettei sille kukaan flirttaile tmv. Puhuu itseänsä pussiin jatkuvasti. Provo on, teini pissis.
- aloittaja
oman kumppanini palvonta, en tarvitse kaikkien palvontaa, kiitos vaan.
- se kumppanisi
aloittaja kirjoitti:
minuun?? Jättämässähän sä sitä olit muutenki? Mä lupaan olla kattomatta muita naisia jos olet sen arvoinen oikeasti, mut muista! Olen palkannut sit yksityisetsivät sua varjostamaan suhteemme aikana jotta tiedän sun varmasti puhun totta eikä potaskaa. Sillä en siedä valehtelua yhtään!! Jokainen silmän liikkeesi rekisteröityvät huipputarkkaan kameraan ja äänet myös. Muista, ei sit ainoatakaan vahinko vilkaisua muita miehiä kohtaan, edes kaupan kassalla maksaessasi ostoksia. Muuten se on mielestäni pettämistä ja mä EN SIEDÄ valehtelua! Niin eli aletaanks seurusteleen :)?
- aloittaja
se kumppanisi kirjoitti:
minuun?? Jättämässähän sä sitä olit muutenki? Mä lupaan olla kattomatta muita naisia jos olet sen arvoinen oikeasti, mut muista! Olen palkannut sit yksityisetsivät sua varjostamaan suhteemme aikana jotta tiedän sun varmasti puhun totta eikä potaskaa. Sillä en siedä valehtelua yhtään!! Jokainen silmän liikkeesi rekisteröityvät huipputarkkaan kameraan ja äänet myös. Muista, ei sit ainoatakaan vahinko vilkaisua muita miehiä kohtaan, edes kaupan kassalla maksaessasi ostoksia. Muuten se on mielestäni pettämistä ja mä EN SIEDÄ valehtelua! Niin eli aletaanks seurusteleen :)?
mutta luulen että pidän pienen hengähdystauon tässä suhteiden välillä. Keskityn vain itseeni :)
aloittaja kirjoitti:
itte niin paljon ettei sille tuu tarvetta saada huomiota muualta?
- Komistus..
aloittaja kirjoitti:
mutta luulen että pidän pienen hengähdystauon tässä suhteiden välillä. Keskityn vain itseeni :)
Ei tärppää aina erittäin komealla miehelläkään näiden naisten kohdalla :(
- aloittaja
Frederico kirjoitti:
itte niin paljon ettei sille tuu tarvetta saada huomiota muualta?
Jos mies on hyvä minulle, teen kaikkeni ollakseni hyvä hänelle.
- eli teetkö
aloittaja kirjoitti:
ruoan valmiiks ku mies tulee töistä esim, siivoat kaiken aina, tiskaat, leivot, tuot kylmän kaljan sillonku mies pelaa tietokoneella, otat siltä poskeen heti ku mies vähänkään sormiaansa näpäyttää ja levittelet jalkoja, olet muutenki sopivasti miehelle tyrkyllä, jos sattuis miestäkin haluttamaan (tyhmä kysymys, tietenki se haluaa sua, olethan sentään paras). Hankitko liput illan matsiin, varaat pöydän miehen puolesta ravintolasta, kuskaatko aina ku mies tarvii auto kyydin johonki ym ym. Tää lista vois jatkua vielä muutaman tunnin. Jos teet kaiken tän, olet hyvä ihminen. Siinä tapauksessa minäkin uskon sinusta täysin sen. Täs tilantees voisin mieki luopua katsomasta muita ym sun kriteetit huomioon ottaen, kunnes rupsahdat..
- aloittaja
eli teetkö kirjoitti:
ruoan valmiiks ku mies tulee töistä esim, siivoat kaiken aina, tiskaat, leivot, tuot kylmän kaljan sillonku mies pelaa tietokoneella, otat siltä poskeen heti ku mies vähänkään sormiaansa näpäyttää ja levittelet jalkoja, olet muutenki sopivasti miehelle tyrkyllä, jos sattuis miestäkin haluttamaan (tyhmä kysymys, tietenki se haluaa sua, olethan sentään paras). Hankitko liput illan matsiin, varaat pöydän miehen puolesta ravintolasta, kuskaatko aina ku mies tarvii auto kyydin johonki ym ym. Tää lista vois jatkua vielä muutaman tunnin. Jos teet kaiken tän, olet hyvä ihminen. Siinä tapauksessa minäkin uskon sinusta täysin sen. Täs tilantees voisin mieki luopua katsomasta muita ym sun kriteetit huomioon ottaen, kunnes rupsahdat..
tasa-arvo suhteessa tulee olla, ei kummankaan tule ryhtyä kotiorjaksi. Kunnioituksen tulee olla molemminpuolista. Jos mies kunnioittaa ja rakastaa mua, ei hän pidä mua kodin-ja seksikoneena.
- eli miehen
aloittaja kirjoitti:
tasa-arvo suhteessa tulee olla, ei kummankaan tule ryhtyä kotiorjaksi. Kunnioituksen tulee olla molemminpuolista. Jos mies kunnioittaa ja rakastaa mua, ei hän pidä mua kodin-ja seksikoneena.
pitää olla sulle seksikoneena?? Vähän tuota vihjailit tuolla aiemmin viesteissäsi.. Siinä sitä tasa-arvoa taas nähdään.
aloittaja kirjoitti:
Sun pitäs olla se alotteen tekijä tässä. Nyt sie oot hyvä vaan sillon ku se on ensiks ollu sulle hyvä..
Ei parisuhteen pitäs mennä niin, vaan ihmisen heikkoudet ja virheet pitäs osata antaa anteeks ainaki osittain ja silti pystyy vastaamaan toista kunnioittaen...
- vaatii
että häntä tulisi pitää jumalattarena, ei ole meikäläistä varten.
- k32v
minulle riittää se, että yhdessäollessa saan vähintään riittävästi huomiota osakseni.
Jos tulee sellainen olo, että toiselle on ihan sama miten minulla menee ja toimillaan haluaa tehdä sen erityisen selväksi, se onkin sitten siinä. Ei noissa jutuissa sanoja kaipaa. Eleet ja toiminta riittää vallan mainiosti.
Eli tämmöiset jossain kuulemani "tahalliset mustasukkaisuuden aiheuttamiset, jotta alkaisi rakastamaan tms." naurettavat pelleilyt, ne ovat minuun kohdistettuina ihan tyhjän kanssa. Niillä asiat saa vain huonompaan suuntaan, ja ellei sitä tiennyt, niin eipä tiennyt sitten mistään mitään.
Tiedä miten ne kommervenkit sitten muilla toimii.
Toimin kuitenkin itse samoin, eli pyrin olemaan sen henkilön kanssa, kenen kanssa sitten liikunkin. Ja parempaa puolikasta ajatellen, en pyri tahallisesti aiheuttamaan mielipahaa tai mustasukkaisuutta omilla toimillani. Eli periaatteessa pyrin välttämään tilanteita, joista voisi aiheutua jotain ikävää.- Aloittaja
juuri tällaista tarkoitin. Kiva kuulla löytyy edes yksi mies joka pyrkii ajattelemaan oman kultansa parasta ja samalla omaa parastaan.
- me monet
Aloittaja kirjoitti:
juuri tällaista tarkoitin. Kiva kuulla löytyy edes yksi mies joka pyrkii ajattelemaan oman kultansa parasta ja samalla omaa parastaan.
muutkin olemme, mut sun ajatusmaailmasi on tästä huomattavasti jyrkempi kuin tää edellinen kommentoija. Itsekin olen hänen kannalla aika hyvinki. Sun en!
- k32v
Aloittaja kirjoitti:
että samaa mieltä olin asiasta, mutta en välttämättä ehkä niin jyrkästi, toisaalta kirjoitetun ymmärtäminen on vaikeaa, kun ei voi kuulla sanojen äänenpainoja eikä näe käsien heilumista.
Ajattelu on rasittavaa. Parempi minulle, jos joku toinen vaivautuu ajattelemaan minun puolestani ;D - Aloittaja
k32v kirjoitti:
että samaa mieltä olin asiasta, mutta en välttämättä ehkä niin jyrkästi, toisaalta kirjoitetun ymmärtäminen on vaikeaa, kun ei voi kuulla sanojen äänenpainoja eikä näe käsien heilumista.
Ajattelu on rasittavaa. Parempi minulle, jos joku toinen vaivautuu ajattelemaan minun puolestani ;Dsamaa mieltä olemme siitä ettei tule aiheuttaa kumppanille pahaa mieltä. Edelliset kirjoittajat piti tärkeämpänä "miehen luontoa" ja oikeutta testata omaa markkina-arvoaan.
Miesten piti oikein hyökätä puolustamaan oikeuttaan flirttailuun. Viisaalle miehelle oman rakkaan hyvinvointi on tärkeämpää kuin jonkin ohikävelevän naisen huomion hakeminen. - kaiken päin
Aloittaja kirjoitti:
samaa mieltä olemme siitä ettei tule aiheuttaa kumppanille pahaa mieltä. Edelliset kirjoittajat piti tärkeämpänä "miehen luontoa" ja oikeutta testata omaa markkina-arvoaan.
Miesten piti oikein hyökätä puolustamaan oikeuttaan flirttailuun. Viisaalle miehelle oman rakkaan hyvinvointi on tärkeämpää kuin jonkin ohikävelevän naisen huomion hakeminen.vittua.. Ja kuvitellut kaiken.
- vielä..
kaiken päin kirjoitti:
vittua.. Ja kuvitellut kaiken.
nyt väität ihan jotain muuta mitä alkuperäisessä viestissäsi. Sekopää olet!!
- En.kerro
tuollaisessa parisuhteessa kukaan halua olla. En ainakaan mie. Mutta, no...onhan meitä moneen junaan...
Jos miulla olisi tuollaiset vaatimukset niin olettaisin että mies voisi vaatia samaa miulta myös. Aika ikävää ja mahdotonta jos ei saa edes hymyillä ihmisille.
Taisi olla keksitty koko juttus :) - taitaa olla...
neidillä vähän liian suuret luulot itsestään. Tuollainen kitinä ei todellakaan vaikuta siihen faktaan mitenkään, että sinua paljon parempia naisia on olemassa pilvin pimein.
- sininen_sitruuna
... se liikaa vaadittu. :)
- Jihuuu
Flirttailu - ei mitään "antaa ymmärtää" linjaa. Saa ihmisille hymyillä, hyvänen aika sentään, mutta ei sillä tavalla että jatketaan sitä hymyilyä ja isketään silmää jne.
No ei tuijotella myöskään niin että annettaisiin ymmärtää eikä etenkään niin että puoliso on vieressä.
Saa chattailla jos jossain tsätissä on, jos se on viatonta. Ihmettelisin tosin miksi miestä kiinnostaisi tuntemattomien naisten kanssa tsätätä. Irkissä se kaverien kanssa juttelee.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2716018Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643038- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232282- 721778
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1611443Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334