Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Ainaku täällä mää pääsen vauhtiin, niin kaikki menee unten maille, morjens, mää lähren suihkuun 😭🤔
  2. Ala-aste oli ok siihen saakka, kunnes mun paras kaveri joutui pitkäksi ajaksi sairaalaan ( anoreksia). Sen jälkeen kaksi luokan tyttöä keksivät alkaa kiusata mua, kun haahuilin välitunnilla yksinäni tai kolmantena pyöränä yksien kaverusten kanssa. Sain jotain outoja lappuja postiluukusta kotiin ja kuulin huuteluita. Olin aika ujo ja arka lukutoukka. Sitten kutosella mentäessä oltiin muutettu maalle. Uudessa koulussa musta tuli yhden pojan silmätikku. Olin väärän tyylinen siihen Lacoste-paita ja permis- porukkaan, kaikilla tytöillä oli samanlainen pastelliväri-tyyli ja mulla päällä jotain farkkua ja mustaa, tukkakin pitkä ja ilman permistä:/ Lisäksi akne ja muut murrosiän merkit, mitä muilla ei vielä ollut ja hyvin ujo ja likinäköinenkin olin. Toi poika kiusasi mua koko yläasteen ajan ja ennen hyvä koulumenestyskin ( josta myös kiusattiin) laski reippaasti. Jossain vaiheessa musta tuli "kapinallinen" ja aloin tahallaan pitää rajuja meikkejä ja mustaa tyyliä, värjätä tukkaa punaiseksi. Ajattelin että ollaan sitten kunnolla erilaisia. En halunnut edes kuulua siihen jengiin. Lukiossa kiusaaminen loppui. Kiusaaja ei onneksi tullut lukioon. Mutta silloin olin jo täysin vieraantunut porukasta. Mun parhaita kavereita oli edelleen se bestis ala-asteelta ja eräs naapurin tyttö, joka kävi toista koulua. Heitä näin kouluajan ulkopuolella.
    Tein sitten sellaisen tempun omille lapsilleni, että muutettiin takaisin samalle paikkakunnalle maalle, missä olin kouluni käynyt :/. He eivät varsinaisesti ole tulleet koulukiusatuksi, mutta samanlaisia tuntemuksia heilläkin tästä paikkakunnasta kuin mulla nuorena:( Että semmosta. Onneksi nyt ollaan kaikki aikuisia.
  3. Ja on tuossa varmaan sikäli todenperää, että olen kuullut n. 20+ ikäisestä asti sitä, että "sytyt eloon ja kaikki rakastuu suhun, kun juot pari lasia viiniä" Oikeasti aika pimeetä, kun tarkemmin ajattelee...Mitä hittoa? No onneksi olen ihan selvinkin päin pärjännyt elämässä 😅