Gigantin mainoksen nainen

Anonyymi-ap

Se joka aloittaa "Hei, älä skrollaa..."
Mikä hänessä niin miehiä viehättää? Kertokaapa miehet ja miksei naisetkin. Meidän työpaikan miehetkin on aivan hänen lumoissaan. "Mikä kissa" ym. Tarkoitan mainosta joka pyörii esim.facebookissa.
T. Kateellinen nainen ;) ( totta kai)

Jos joku osaa linkittää mainoksen tänne, niin laittakaa toki.

71

5158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gigantin Instagramista löytyy, muistaakseni tuoreimpia mainospostauksia. Joo, seksikäs nainen.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17985843p

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei ossoo sanoo kun ei nähnyt mainosta

• Anonyymi

Ei näy mainokset, eikä tarvitse näkyäkään, näkyy vain meta-firman asiakkaille :D

• Anonyymi
      • Aaaa, no naama kyllä ei minua läähätytä, kroppa ihan jees. 👍

• Noo sellanen Lillismäinen naamataulu. Kauniit leukaperät, poskipäät, silmät, suu. Paha kuvailla kun ei monikaan hänen nassua taida tietää. Jollei kuvia muista sitten profiilistaan muinoin.

Mutta leukalinja ja poskipäät on se mikä tekee naisesta kauniin, kun tekee. Hymy.

• Huitale kirjoitti:

Noo sellanen Lillismäinen naamataulu. Kauniit leukaperät, poskipäät, silmät, suu. Paha kuvailla kun ei monikaan hänen nassua taida tietää. Jollei kuvia muista sitten profiilistaan muinoin.

Mutta leukalinja ja poskipäät on se mikä tekee naisesta kauniin, kun tekee. Hymy.

Ja ja Oonagh taiteilijanimellä on minun silmään ihana päästä varpaisiin. Erilaisia kasvoja, mutta miellyttäviä..

https://youtu.be/nLmNchGTh20?si=ZPZAp2r1VfG8eITX

😍

• Huitale kirjoitti:

Ja ja Oonagh taiteilijanimellä on minun silmään ihana päästä varpaisiin. Erilaisia kasvoja, mutta miellyttäviä..

https://youtu.be/nLmNchGTh20?si=ZPZAp2r1VfG8eITX

😍

Myönnän, että ihastuisin ulkonäköön oitis.

• Anonyymi

Ei viehätä. Tytön naama on möhkälemäinen. Itse pidän siroista kasvoista.
      Siroja ovat myös uusimmat läppärit, joista pidän.

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen? Tämä Jawwe on siro ainakin kropaltaan, hyvin pienikokoinen, varmaan enintään 160cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Tämä Jawwe on siro ainakin kropaltaan, hyvin pienikokoinen, varmaan enintään 160cm.

Mies olen. Jawwen naama sopii vasaroiden markkinointiin. Kehon kaaret eivät näy löysän paidan alta.
        Tissit sillä tököttää oudosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olen. Jawwen naama sopii vasaroiden markkinointiin. Kehon kaaret eivät näy löysän paidan alta.

Vartaloaan olen kuullut juuri kehuttavan ja seksikästä puhetyyliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oikein tuon tiukempia trikoita ole olemassakaan, lantion kaari ja reidet kyllä erottuvat. Miinusta suttuisista käsivarsista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siro? No joko meillä on hyvin eri käsitys siitä millainen on siro ruumiinrakenne, tai sitten tuo kamera leventää ihan hitosti tuossa mainoksessa. Siis en hän mikään lihava tankki ole, mutta siro ei todellakaan ole adjektiivi, jolla kuvaisin.

• Anonyymi

Kasvot muistuttavat Meryl Streepiä. Onko hänellä sinusta möhkälemäiset kasvot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvot muistuttavat Meryl Streepiä. Onko hänellä sinusta möhkälemäiset kasvot?

Kyllä, Merylillä on hevosen kallo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, Merylillä on hevosen kallo.

Minusta Merylilla on hyvin siropiirteiset, hienostuneet kasvot. Pia Penttalalla on hieman möhkälemäiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Merylilla on hyvin siropiirteiset, hienostuneet kasvot. Pia Penttalalla on hieman möhkälemäiset.

Tai Maria Sid:illä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Maria Sid:illä.

Siis möhköt. Kerro esimerkki sinun mielestäsi siroista suomalaisista kasvoista.

• Anonyymi

Taitaa olla noi trikoot. Tulee seurattua näkyykö kamelinvarvasta.

• Aika tavallisen näköinen ihan nätti mutta ei vedä vertoja palstan kaunokaisille.😊.

• Varsinkaan meille parrakkaille. 😂😜

• Huitale kirjoitti:

Varsinkaan meille parrakkaille. 😂😜

Vähän kateellinen voisin kyllä olla jos sulla tollanen oikeasti kasvais kun itellä ei noin nätisti parta kasva.😂. Mutta yhtä kiva sä silti olisit.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Vähän kateellinen voisin kyllä olla jos sulla tollanen oikeasti kasvais kun itellä ei noin nätisti parta kasva.😂. Mutta yhtä kiva sä silti olisit.😊.

Heh, mikäli nyt mies olisin ja sukuuni yhtään tullut, niin mulla kasvaisi vahva runsas parta kyllä. Muuten ei sitten niin järin karvaisia olekkaan. Jaloissa ja naamassa ne karvaisimmat alueet suvun miehillä. Rintakehä taas nahkaa. Pari hassua karvaa ristissä. 😂

Vaan kasvaapa mullakin 2 rintakarvaa, tummanruskea ja vaaleampi aika väritön. 😄

• Huitale kirjoitti:

Heh, mikäli nyt mies olisin ja sukuuni yhtään tullut, niin mulla kasvaisi vahva runsas parta kyllä. Muuten ei sitten niin järin karvaisia olekkaan. Jaloissa ja naamassa ne karvaisimmat alueet suvun miehillä. Rintakehä taas nahkaa. Pari hassua karvaa ristissä. 😂

Sen verran mieshormoonia minussakin, että sentäs rintakarvoja kaksi. 🤣

• Huitale kirjoitti:

En oo kyllä ite karvasta sorttia muutenkaan. Jaloissa nyt jonkun verran kasvaa mutta se on sellasta vaaleeta karvaa niin se ei näy erityisemmin ja kainaloissa jonkun verran. Rinnassa on varmaan yhtä monta karvaa kuin sullakin.😄🙂.

• Huitale kirjoitti:

Sen verran mieshormoonia minussakin, että sentäs rintakarvoja kaksi. 🤣

Ja jos mulla parta kasvaisi, niin antaisin sen kasvaakkin. Näin naisenakin jopa. Hirsutismi. Siistisin toki, mutta tykkään itse parroista. Minusta ne ollut aina miehessä miellyttävä ominaisuus. Isäni partanaama lienee syynä. Olen niin isääni jotenkin lapsena leimaantunut, että eräänlainen miehen prototyyppi mikä miellyttää.

• Mikkojuhan kirjoitti:

En oo kyllä ite karvasta sorttia muutenkaan. Jaloissa nyt jonkun verran kasvaa mutta se on sellasta vaaleeta karvaa niin se ei näy erityisemmin ja kainaloissa jonkun verran. Rinnassa on varmaan yhtä monta karvaa kuin sullakin.😄🙂.

Niin ja navan seudulla mahassa kasvaa vähän.😄.

• Huitale kirjoitti:

Ja jos mulla parta kasvaisi, niin antaisin sen kasvaakkin. Näin naisenakin jopa. Hirsutismi. Siistisin toki, mutta tykkään itse parroista. Minusta ne ollut aina miehessä miellyttävä ominaisuus. Isäni partanaama lienee syynä. Olen niin isääni jotenkin lapsena leimaantunut, että eräänlainen miehen prototyyppi mikä miellyttää.

Tykännyt aina mm. Kris Kristoffersonin kuontalosta.

https://youtu.be/IOoMREvsV9E?si=iKF59p8bwvbWx66z

Miellyttävät mieskasvot.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep, eihän kaikki ole niin karvaisia. Toiset taas on "puoliapinoita". Mulla kyllä kasvaa tummaa karvaa pohkeissa ja säärissä molemminpuolin. Ihan näyttävästi, jos antaa vaan kasvaa. Käy monen pojan kateeksi pian. Muttei muuten sitten juurikaan. Kainaloissa muutama hassu haituva. Aika vähän karvainen minäkin. 😁

• Huitale kirjoitti:

Tykännyt aina mm. Kris Kristoffersonin kuontalosta.

https://youtu.be/IOoMREvsV9E?si=iKF59p8bwvbWx66z

Miellyttävät mieskasvot.

Mulla ei kyllä oo mitään mahdollisuuksia saada tollasta partaa kasvatettua ei lähellekään. Viikset ja leuanpään alueelle ja leuan alle kyllä jonkin näköinen kasvais mutta ei siitä kyllä siistimälläkään sais hyvännäköistä partaa. Ei mun tarvi ajaa partaa kun ehkä kerran pari viikossa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin ja navan seudulla mahassa kasvaa vähän.😄.

Se on miehillä monesti niin. Naisiakin joilla kasvaa kiitorata napaa kohti. 😄

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mulla ei kyllä oo mitään mahdollisuuksia saada tollasta partaa kasvatettua ei lähellekään. Viikset ja leuanpään alueelle ja leuan alle kyllä jonkin näköinen kasvais mutta ei siitä kyllä siistimälläkään sais hyvännäköistä partaa. Ei mun tarvi ajaa partaa kun ehkä kerran pari viikossa.🙂.

Toisaalta voit olla onnellinen, ei se parranajelu monien miesten mielestä niin järin kivaa hommaa ole, vois senkin ajan tehä jotain kivempaa kun kyniä naamaansa. 😄

• Huitale kirjoitti:

Jep, eihän kaikki ole niin karvaisia. Toiset taas on "puoliapinoita". Mulla kyllä kasvaa tummaa karvaa pohkeissa ja säärissä molemminpuolin. Ihan näyttävästi, jos antaa vaan kasvaa. Käy monen pojan kateeksi pian. Muttei muuten sitten juurikaan. Kainaloissa muutama hassu haituva. Aika vähän karvainen minäkin. 😁

Mulla kyllä säärissä ja reisissä näkyis kanssa ne karvat jos ne ois tummia mutta mä oon sen verran vaalee karvanen että sekin tosiaan vaikuttaa siihen ettei niitä näy.🙂.

• Huitale kirjoitti:

Se on miehillä monesti niin. Naisiakin joilla kasvaa kiitorata napaa kohti. 😄

Juu just sellanen mutta sekin kun on vaalee niin ei se juuri erotu.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mulla kyllä säärissä ja reisissä näkyis kanssa ne karvat jos ne ois tummia mutta mä oon sen verran vaalee karvanen että sekin tosiaan vaikuttaa siihen ettei niitä näy.🙂.

Ei mullakaan erottunut nuorena, ennen kun aloin höyläilemään säärikarvoja. Nyt ne sitten tosiaan näkyy. Mutten mä niitä höyläile, kun aniharvoin. Jos on joku syy minkä takia viittin vaivautua. Oon aatellu, että saan luvan kelvata ittenäni kaikille ja jossen kelpaa, olkoo kelpaamatta. 🙂

• Huitale kirjoitti:

Toisaalta voit olla onnellinen, ei se parranajelu monien miesten mielestä niin järin kivaa hommaa ole, vois senkin ajan tehä jotain kivempaa kun kyniä naamaansa. 😄

No juu ei se varsinaisesti mua mitenkään oo kyllä ikinä sillain häirinny. Kun ei kasva enempää niin ei kasva. Ei tarvii just olla jatkuvasti naamaa raapimassa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No juu ei se varsinaisesti mua mitenkään oo kyllä ikinä sillain häirinny. Kun ei kasva enempää niin ei kasva. Ei tarvii just olla jatkuvasti naamaa raapimassa.🙂.

Mainiota. 😊👍

• Huitale kirjoitti:

Ei mullakaan erottunut nuorena, ennen kun aloin höyläilemään säärikarvoja. Nyt ne sitten tosiaan näkyy. Mutten mä niitä höyläile, kun aniharvoin. Jos on joku syy minkä takia viittin vaivautua. Oon aatellu, että saan luvan kelvata ittenäni kaikille ja jossen kelpaa, olkoo kelpaamatta. 🙂

Juu niin se on jokainen kelpaa juuri sellaisena kun on ja itse parhaaksi olonsa kokee.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu niin se on jokainen kelpaa juuri sellaisena kun on ja itse parhaaksi olonsa kokee.😊.

Tai niin sen ainakin pitäis olla. 🙂

Muuten voipi änkeä muuhun seuraan mikä kelpaa paremmin. Oon ite nykyään hyvin jäykkä joustamaan siitä mikä ja millanen mä oon ulkonäöltäni tahi arvoiltani. Liikaa pokkuroinut nuoruuteni, jop piisaa.

• Huitale kirjoitti:

Tai niin sen ainakin pitäis olla. 🙂

Muuten voipi änkeä muuhun seuraan mikä kelpaa paremmin. Oon ite nykyään hyvin jäykkä joustamaan siitä mikä ja millanen mä oon ulkonäöltäni tahi arvoiltani. Liikaa pokkuroinut nuoruuteni, jop piisaa.

Joo niinhän sen pitäis. Toi oli vähän niinkuin enemmän omasta näkökulmasta sanottu. Mulle se asia on noin että mulle kaikki kelpaa ja ovat hyviä just sellasina kuin ovat.🤗.

Ja tosiaan jos sitten ei satu mun ulkonäöstäni pitämään niin sille mä en mitään voi ja se on heidän ongelmansa mä olen ite sinut itseni kanssa.🙂.

• Anonyymi

No jaa. Tatuoinnit, leveähkö ahteri, kasvonpiirteissä vähän samaa kuin sillä näyttelijättärellä jonka nimi ei nyt tule mieleen. Ehkä ne on tissit jotka tyyppejä kiinnostaa. Itse on olisi kovin innoissani, livenä tietysti mieli voisi muuttua.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Tissit tolla on huonointa tatuointien lisäksi. Selvät feikit silikonipallot. Mutta naama nätti ja hyvä lantionkaari ja selkeä vyötärö. Sekä seksikäs ääni, liikkuminen ja esiintyminen, käsien liikkeet.

• Minusta aika hauska, viehkeä mimmi. Tulee mieleen puhetyylistä ja vauhdikkaista käsiliikkeistä vähän männä vuosien Kikka. Hyvin feminiininen nainen, verrattuna vaikka itseeni. Toi naistyyppi viehättää varmaan monia.

• Ja siis tuo itsevarmuus, positiivisessa mielessä. Se on varmaan se ykkösjuttu. Hän ei taida olla ihan nuori, lähemmäs kolmekymppinen, tietääkseni äiti-ihminen:)

• Ai kun kiva, Hänen Ylhäisyytensä on ehtinyt palstalle! Toivottavasti asiat ovat paremmalla mallilla kuin viimeksi ohimennen turistessa 🤗

• randombypasser kirjoitti:

Ai kun kiva, Hänen Ylhäisyytensä on ehtinyt palstalle! Toivottavasti asiat ovat paremmalla mallilla kuin viimeksi ohimennen turistessa 🤗

En nyt kyllä muista, että olisi ollut viimeksikään huonolla tolalla, Olet nyt tehnyt päätelmiä ihan omin päin, teidän alhaisuutenne 😅😌

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

En nyt kyllä muista, että olisi ollut viimeksikään huonolla tolalla, Olet nyt tehnyt päätelmiä ihan omin päin, teidän alhaisuutenne 😅😌

Se on ihan tapana täällä paparazzi-tasola, niin menee vähän niinku työn piikkiin 😂
        Hyvä että hommat rokkaa, muulla ei väliä olekaan. Paitsi tietysti sillä, että Teidän Ylhäisyytenne piipahtaa toisinaan kaitsemassa alaisiaan the Palstalla 😉

• Ei kyllä saanut viisaria värähtämään. Aika kolhon näköinen.

• Haaveilija39

No ainakin hyvin samanlainen ruumiinrakenne, kuin itsellä. Levee lantio ja tissiä.🤔 ihan ok noin muuten.👍🏼

• Aikas magee siis. 😉👍

• Huitale kirjoitti:

Aikas magee siis. 😉👍

No niinkin voi kai sanoa😁🤭

• Haaveilija39 kirjoitti:

No niinkin voi kai sanoa😁🤭

Voi voi. 😁

• Anonyymi

Ei saa minulta pisteitä, mutta mä olenkin heteronainen. Se on ihan tiedossa, että miehillä on ihan eri arvosteluperusteet, kun itseltä puuttuu kokonaan se "panisin" ajatus.

Ja ennen kun joku vetää herneen nenäänsä, niin ei en sano häntä rumaksi. Kauniin ja ruman välissä on paljon muutakin.

• Anonyymi

Tatskat, niitit, kumitissit, botox kumihuulet ja korvanlevityksen on kaameita. Amerikkalaista hapatusta.

Normaalit viehättävät mademoisellet on pop. Älkää välittäkö pienistä valuvioista, kukaan ei ole täydellinen.

• Anonyymi

Se toinen vähän rehevämpi blondi on huomattavasti miellyttävämpi.

• Anonyymi

Mutta mitä kummaa sillä on ylähampaissa, ienrajassa?🤔Jotain mustaa, nuuskaa?

• Anonyymi

Vähän turhan maskuliiniset kasvon piirteet kuten leuka minun makuun.

• No joo... Ihan ok. :)

• Kenestä täällä nyt puhutaan kaikki tietää kenestä kyse olen ihan pihalla?

• valtakunta kirjoitti:

Kenestä täällä nyt puhutaan kaikki tietää kenestä kyse olen ihan pihalla?

Katsoin Gigantin mainoksen, josta aloituksessa mainittiin. Siinä se naikkonen... En sitä tunne enkä tiedä sen kummemmin. Varmaan livenä näyttää muikeammalta, mitä siinä videossa, ehkä...

• mustasusi kirjoitti:

Katsoin Gigantin mainoksen, josta aloituksessa mainittiin. Siinä se naikkonen... En sitä tunne enkä tiedä sen kummemmin. Varmaan livenä näyttää muikeammalta, mitä siinä videossa, ehkä...

Löysin sen . Se on taas vaalea ne vaaleat aina vetoaa miehiin. 🤷🏻‍♀️

• valtakunta kirjoitti:

Löysin sen . Se on taas vaalea ne vaaleat aina vetoaa miehiin. 🤷🏻‍♀️

Niin sekin varmaan, mutta kyllä tuo ihan upea olisi mustahiuksisenakin varmasti... Tuskin yksin siitä on kiinni minkä värinen on. Itse kyllä tykkään vähän sirommista kuin tuo.

• Anonyymi

1995 syntynyt, parisuhteessa ollut saman tyypin kans vuodesta 1993, 2 lasta, vanhempi jo kai 7v (hänen oma TikTok lähteenä). Ilmeisesti tehnyt jotain fitness hommaa ainakin aiemmin, nyt pelaa ja gigantin gaming puolelle ainakin tekee jotain jne.

Sitä viehättääkö miesten silmää on muuten naisena vaikeahko arvioida, mutta on pieni (ilmoittaa itse olevansa alle 160cm, tais olla 158..), siro (aivan sama mitä palstalla höpötetään, siro hän on, todella, puhun siis kropasta), mutta kuitenkin tosiaan löytyy lantioidta kaarta jne, et voisin kuvitella et viehättää joitain. Itse en pidä teennäksestä esiintymistyylistään, mikä kylläkin siis selkeästi nimenomaan esiintymistyylistään, eli tarkoitettukin vetoamaan miehiin. Mikä taas omasta mielestäni mautonta mainontaa, koska elektroniikka/kodinkoneet/jne oli ne mitä tahansa ei todellakaan ole vain miesten juttu. Ei edes ne trimmerit, itseltänikin löytyy OneBlade, sillä on hyvä ajella lyhyeksi hiuksia :)

• Anonyymi

Jos on -95 syntynyt miten voi olla ollut parisuhteessa -93 lähtien?

• Anonyymi

Onko se tuo kamala tuhrunaama? Nuo dragqueen-meikit eivät kyllä kaunista oikeita naisia. Vaikea sanoa naamasta mitään kun on filtterit(?) ja kovat contourit päällä.

• Anonyymi

Jollain kummitelee mielessä Giga-Antin nainen. Kannattaa kirjoittaa sille jotain niin lakkaa kummittelemasta mielessä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe