Minkä biisin laulaisit karaokessa?

Anonyymi-ap

Onko sinulla jotain bravuuria? Laulatko usein karaokessa? Oletko hyvä laulaja?

28

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Love's been good to me" sopii äänialalle ja mielentilalle. Se on yksinäisen mutta ei kovin katkeran miehen laulelma.

• Ei oo bravuuria, en laula usein karaokessa(itsekseen kyllä joskus lauleskelen), en todellakaan vaan aivan surkea.😀. En nyt osaa heti sanoo mitä laulaisin. Jonkun helpon ja minkä muistaa. Rappiolla olis ehkä sellanen minkä vois laulaa kun on helppo ja tuttu.🙂.

• Olen aikanaan yläasteella laulanut kuorossa (kakkos- eli matalampaa ääntä). Laulu oli kyllä todistuksessa ysi tai kymppi, mutta inhoan esiintymistä. Karaoke ei koskaan ole ollut mun juttu. Pari kertaa olen varmaan ollut karaokeen pakotettu, yhteislaulussa.

Mut joo, jos joskus innostun karaokeen laulamaan, niin se on sitten Popedaa.
      Ukkometso, kakskytä centtiä, Onhan päivä vielä huomennakin, Sukset. Siinä ne, mitä voisin laulaa, jalka nostettuna kaiuttimelle, tietenkin:)

• Anonyymi

Älkää kyselikö toimikaa!!!

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Khyl :) Ja Sukset, mikä nerokas biisi!

https://www.youtube.com/watch?v=EV64AGP7Qvg

Ja Mikä on kun taidot ei riitä, oman elämän tunnusbiisi:

https://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg

Molemmat ihan loisto valintoja.🙂. Pitäisköhän sitä näin aamutuimaan rallatella hieman itekseen?😊. Niin ja tosiaan tuo jälkimmäinen tuntuu niin kovin tutulta myös omassa elämässä ajoittain.😄.

• Anonyymi

Laulut on laulettu

• Anonyymi

Olen hyvä laulaja. Karaokea ei kuitenkaan ole tullut vedettyä vuosikausiin. En mä tiedä onko mulla mitään bravuuria. Aikanaan kun karaokea useammin samassa paikassa lauloin, niin porukka usein pyyteli tiettyjä biisejä. Periaatteessa mikä vaan menee, kun vaan ääniala mätsää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Laulan päivittäin. Kaikki kotimainen käy.

• Anonyymi

En ole hyvä laulaja mutta nuotilleen osaan ja pyydän aina alentamaan ettei kurkku kiristy liikaa.
      Laulan Chisun Miehistä viis
      Kotiviiniä en enää kehtaa, mutta se on hyvä ja sopii äänelleni.
      Olen opetellut valmiiksi muutamia lauluja, mm. Dannyn, Sitten kun kaikki rakastavat minua.

• Joskus oli tango sellainen mistä pidin. Ja lauloin, Rannalla. Siihen ääneni taipui mainiosti ja sitä minulta usein toivottiinkin karaoken vetäjänä esittämään. Toinen sellainen oli Lapin tango.

https://youtu.be/CQBMIU9K6hM?si=2ZkZITlt9T9gACqV

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tässä sitten se Ganes ja I will stay. Tän mä olisinkin muistanut sun bravuuriksi tai ainakin yhdeksi lemppareista.🙂. https://youtu.be/aoOxhecquGg?si=OPM_rQUUAqZIVCKh

Voi kiitos Mj 🤗
        Ja kyllä, tämän esittämisestä olen saanut jopa kiitoksia.😊

• Anonyymi

"Aikuinen nainen mä oon", laulaisin. Olen keski-ikänen mies. Ja olen sen laulanutkin karaokessa!

• Anonyymi

En mitään. On laulajia ja on karaokelaulajia.

• Anonyymi

Ei ole eroja. Karaokelaulaa kyllä tasokkaatkin laulajat. Eri asia on humalassa esiintyvät äijäporukat, jotka voisi heittää ulos lavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole eroja. Karaokelaulaa kyllä tasokkaatkin laulajat. Eri asia on humalassa esiintyvät äijäporukat, jotka voisi heittää ulos lavalta.

Karaokelaulanta jättää hyvin vähän, jos ollenkaan tilaa tulkinnalle ja luovuudelle. Siinä joutuu seuraamaan valmista kaavaa mitä sieltä levyltä tulee. Jokainen voi tulla hyväksi karaokelaulajaksi kun treenaa tarpeeksi karaokelaulantaa. Tullakseen hyväksi tulkitsevaksi laulajaksi vaaditaan taas enemmän. Sama pätee soittamiseen.

• Kumpaakin voi harrastaa. Karaokessa en laula ihan samalla tekniikalla kuin laulutunneilla 🤭

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kumpaakin voi harrastaa. Karaokessa en laula ihan samalla tekniikalla kuin laulutunneilla 🤭

Tekniikoissa suurin hyöty on siinä kun unohtaa ne oppimansa tekniikat ja vaan hengittää sen laulun ulos. Siitä syntyy parhaat tulkinnat. Karaokelaulanta estää sen laulun ulos hengittämisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tekniikoissa suurin hyöty on siinä kun unohtaa ne oppimansa tekniikat ja vaan hengittää sen laulun ulos. Siitä syntyy parhaat tulkinnat. Karaokelaulanta estää sen laulun ulos hengittämisen.

No, minä olen vielä sillä tasolla, että yritän muistaa kuhunkin äänteeseen kuuluvan tekniikan sekä erilaisen hengityksen, mutta oppia ikä kaikki. 😁

Pidän enemmän tavallisesta lauluäänestäni kuin tekniikkalauluäänestä, mutta ei minun silti karaokessa tule laulettua kuin pari kertaa vuodessa. Käyhän se myös kurkun päälle.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No, minä olen vielä sillä tasolla, että yritän muistaa kuhunkin äänteeseen kuuluvan tekniikan sekä erilaisen hengityksen, mutta oppia ikä kaikki. 😁

Pidän enemmän tavallisesta lauluäänestäni kuin tekniikkalauluäänestä, mutta ei minun silti karaokessa tule laulettua kuin pari kertaa vuodessa. Käyhän se myös kurkun päälle.

Tätä minä tarkoitin kun sanoin että on karaokelaulajia ja on laulajia. Karaokessa on raamit, mitkä voi oppia. Tulkitseva laulanta taas vaatii syvempää ymmärrystä ja paneutumista musiikkiin.

• Anonyymi

Kotimaisia iskelmiä tulee laulettua. Joskus naistenkin kappaleita. Karaokemies kuittaa.

• Anonyymi

Laulaisin Rakkauslaulun ja Puhu hiljaa rakkaudesta.

• Olen huono laulamaan, mutta äänellään se variskin laulaa.
      Muutaman kerran olen rohkaissut mieleni ja vetäissyt Kotiviini-biisin karaokessa.

Lasinen laulukirja on auttanut rohkaisussa ja ystävien kannustus.
      Siitä edellisestäkin kerrasta on jo kauan.

Joka vanhoja muistelee, sitä tuopilla takaraivoon... vai miten se nyt meni? 😃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe