Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. No,+kesti+aikansa+tietysti+sisäistää+asia.+En+tiedä,+onko+hyvä+nyt+tunnustaa+tämä+vai+ei,+mutta+rehellisesti+sanoen+"Jazuli"+hahmona+Miehen+Logiikan+aikaan+ärsytti+minua+hitusen+joskus+kaikessa+naisellisessa+höpsötyksessään,+hymiöineen+päivineen..+Samoin+pete+(täällä+superYTM),+se+mieshahmo,+josta+mietin+usein,+että+onpa+ärsyttävän+stereotyyppinen+äijä:D+Kun+selvisi+,+että+nämä+molemmat+olivatkin+saman+ihmisen+luomia+karrikoituja+hahmoja,+alkoi+huvittaa.+Jossain+vaiheessa+taisin+jopa+ablodeerata+Jan1:lle.+Hyvin+vedätetty,+läpi+meni+minulta+ihan+kybällä+:)
  2. Aamujen+aamua..+Joku+täällä+on+jopa+minua+vanhempi+,+:D+hämärästi+muistan+että+tuo+sanonta+liittyi+Niilo+Tarvajärveen?Oletko+ex-Pertti,+vai+joku+joka+esittää+vaan:D+No+aivan+sama,+vastaillaan.Tänään+olis+tarkoitus+kokkailla+moussakaa,+perinne+jo+monelta+vuodelta.++Rairuohot+vihertää,+oikeasti+ohra,+joka+on+paljon+helpompi+tällaiselle+ei-viherpeukalollle.+Itse+syön+mignoneita,+lapsille+(teineille,)+on+hommattuna+pääsiäismunia+ja+karkkeja+riittävästi.+Vähän+helpottaa+pääsiäisenä+mullakin,+kun+ei+tarvitse+vahdata+heidän+etäopiskelujaan+eikä+tarvitse+opetella+itse+taas+uusia+verkko-oppimis-+ja+-palaverialustoja+muutamaan+päivään.+Jotta+koko+pääsiäinen+ei+menis+mässäilyksi,+niin+vois+lähteä+retkeilemään+jälleen+kerran.+Sellaisia+maastoja+,+missä+tulee+vastaan+0-3+ihmistä+löytyy+näiltä+kulmilta+onneksi+paljon.Sellaisia+täällä.+Enemmän+on+yleensä+tullut+pääsiäisenä+käytyä+ihmisten+ilmoilla+ja+vanhempien+luona,+tänä+vuonna+näin.+Mites+ite?