siellä missä tuorretta ullaa leivotaan niin siellä on kunnon nainen ja sieltä saa aitoa rakkautta
vanha viidakon sananlasku
11
55
Vastaukset
- Anonyymi
ullaa vai pullaa
- Anonyymi
pullaa
- Anonyymi
Mitä pullaa pitäisi leipoa, korvapuusteja, voisilmäpullia vai vaniljapullia vai jotain muuta?
- Anonyymi
ihan lonkakin käy mutta nuokin käyniin korvapuustit ja vanilija pullat on hyvii
- Anonyymi
Miehen paikka on siinä hellan ja ullan välissä.
Voisko näitä pulla-aloituksia hitusen vähentää? Sama kuin vääntäis veistä haavassa, tällaiselle keliaakikolle meinaan :(
- Anonyymi
Kyllä keliaakokolle voi myös leipoa. Mun yhdellä lapsella on keliakia ja olen leiponut hänelle gluteenittomia mokkapaloja. Pullaa en ole leiponut, mutta vois kokeilla joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä keliaakokolle voi myös leipoa. Mun yhdellä lapsella on keliakia ja olen leiponut hänelle gluteenittomia mokkapaloja. Pullaa en ole leiponut, mutta vois kokeilla joskus.
anteeksi vaan mutta ne on masaliisoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kuka mulle leipois? :D Olen perheen ainoa, jolla on keliakia. Ei gluteeniton pulla oikein maistu miltään, sen verran olen kokeillut :( Onneksi meidän perheessä ei pullasta niin tykätäkään. Tai toinen lapsista tykkää, mutta tyttö saa pullaa vaikka joka päivä halutessaan naapurista, mun äidiltä. Olisi ikävä leipoa pullaa, jota itse ei voi maistaa, eikä oikein leipoakaan, ilman kumihanskoja.
y.b off - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi vaan mutta ne on masaliisoja
Tulipa opittua uusi asia, kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685