Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. En ole lukenut koko ketjua, enkä tiedä, toistanko jo sanottua, mutta minusta jokaisen naisen pitää löytää se oma tapansa olla nainen ja naisellinen.

Itse en vanhan ajan mittapuun mukaan olisi kovinkaan naisellinen ominaisuuksiltani ja tavoiltani. En ole mikään kodinhengetär, joka rakastaa siivousta saati käsitöitä. En jaksa perehtyä kukkien kasvatukseen ja kasteluun, vaan puutarhamme esim.on täysin miehen " valtakuntaa". Toisaalta pidän kyllä kokkaamisesta ja sisustamisesta. Ulkoisesti saatan olla mitoiltani keskivertonainen ( 167/60), vyötärö- lantiosuhdekin ok, mutta harvemmin esittelen paljasta pintaa tai käytän korkokenkiä. En voisi kuvitellakaan että hommaisin itselleni tekoripset tai silikonit, teko-osat itsellä jotenkin kauhistuttavat, vaikka muilla ovatkin ok. Äitiys on ehkä " naisellisinta" itsessäni, mutta se ei tarkoita sitä, etteivätkö lapsettomat olisi minusta naisellisia/ vähemmän naisia. Olen myös seksuaalisesti ja suhteita luodessa pikemminkin subjekti kuin objekti. En ajattele itseäni ihmiseksi jolle tapahtuu ja jolle tehdään asioita,vaan joka itse tekee ja toimii, haluaa. Viihdyn paremmin mies- kuin naisporukassa esim.työyhteisössä. Koen, että niissä puhutaan suoremmin ja asiaa, naisilla kun on tapana joskus yliajatella ja jopa kieroilla. Naisten kanssa taas mieluiten toimin ja asioin kaksistaan. Minulla on pari tosi läheistä naisystävää.

Tämä on mun tapa olla nainen. Näillä mennään, mitä on annettu:)