Nainen sekoaisitko

Anonyymi-ap

Olet ravintolassa viettämässä iltaa ja pöytääsi istuutuu wille rydman ja aku hirviniemi ja kumpikin puhuu mukavia ja iskee sinua kumpikin on julkkiksii ja rahaa on ja jännämiehii toinen ministeri ja toinen huippu näyttelijä kumman kelkkaan lähtisit vai sekoisko pää kun et osais päättää kumpi jännämiehistä ottaisit

10

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ottaisi kumpaakaan, eivät kiinnosta tippaakaan ja en valitse miestä rahan tai julkisuuden perusteella.

• Anonyymi

En sekoaisi, mutta poistuisin kohteliaasti paikalta. En ole kiinnostunut joutumaan mihinkään keltaisen lehditön typeriin otsikoihin.

• Anonyymi

Aku 😍 komeampi kuin kaivattuni 😍😍😍😍😍

• Anonyymi

Höh 😔

• Anonyymi

En sekoiaisi, mutta kyllä ihmettelisin. Ei kai Hirviniemi mikään häntäheikki ole, pienen muksun tuore isä. Villen kanssa politikoisin mielelläni, en lähtisi enkä usko että pyytäisi, ei rohkenisi julkisessa kapakassa, nyt kun on just päässyt pälkähästä, syyttäjän kourista.

• Kyllä mä Akun kelkkaan lähtisin🤪

• Kumpikaan ei ole tyyppiäni. Mielestäni esim. Nina Lahtinen oli ulkoisesti tasokkaampi kuin tämä ex-kumppaninsa Aku.

• Anonyymi

Ensiksi ihmettelisin miksi ko. kulkevat parivaljakkona naisia iskemässä. Juttelisin varmasti hetken ja ottaisin muutaman kuvan. Sen jälkeen poistuisin, sillä mulle julkisuus on totaalinen turn off miehessä. Sitten ilmoittaisin vinkin Seiskalle tai johonkin, että tiesittekö herrojen puuhista ja luovuttaisin heille ottamani kuvat, korvausta vastaan tietysti.

• Pakko sanoa, että sekoaisin. Nimittäin kauhusta. Häipyisin äkkiä paikalta. Vaikka tuskin esim. Wille mun ikäisestä kiinnostuisi. Mun tyttäret, +- 20 v. juoksivat pakoon vielä lujemmin. Wille ei tod.oo heidän tyyppiään.Tuskin Akukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe