Kerro jotain

Anonyymi-ap

Onko nuoruuden rakkaus jäänyt mieleen?

73

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauksia on vain 2, enkä ollut niin nuori. 28 v. Ja toisella kertaa jo 34 v.

Muut on eri asteisia ihastuksia.

• On jäänyt mieleen erittäin hyvin. Muistan kaikki aiemmat ihastumiset ja suhdeyritelmät. Miksipä ne ei mieleen jäisi.

• Anonyymi

Jotta sä susi pystyisit menee eteenpäin elämässä ja unohtaa mm netan,joka ei ole kiinnostunut susta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotta sä susi pystyisit menee eteenpäin elämässä ja unohtaa mm netan,joka ei ole kiinnostunut susta.

Minä en ikinä unohda ketään. Ei se mitään eteenpäin menemistä estä, se että muistaa ihmiset joita on ollu elämän varrella. Minulla on edelleenkin kaverina minun ensimmäinen tyttökaverini 30 vuoden takaa. Sekä entinen vaimoni, on hyvä ystävä edelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä sinun tarvitse tuota hokea minulle joka ikinen päivä.

• Tuo on aika typerää kiusaamista sinulta..
        Jos et itse ole tuo "Netta", niin tuskin asia kuuluu sinulle mitenkään. - On tylsää lukea tuollaisesta harva se päivä.

Ja ei siitä kukaan rikki mene, vaikka häntä ajattelisikin. Erityisesti jos hyvällä ajattelee.

• Minä en hänestä nyt puhunut edes... Sinä tulit hänestä puhumaan taaskin.
        Minä tarkoitin kaikkia ihastuksiani, keitä on elämän varrella ollut.
        Erään ystäväni sanoin, minulla on muutenkin liian iso sydän, jonkun koppavan muijan käsiteltäväksi.

• Xena-183 kirjoitti:

Tuo on aika typerää kiusaamista sinulta..
        Jos et itse ole tuo "Netta", niin tuskin asia kuuluu sinulle mitenkään. - On tylsää lukea tuollaisesta harva se päivä.

Ja ei siitä kukaan rikki mene, vaikka häntä ajattelisikin. Erityisesti jos hyvällä ajattelee.

Kiitos xena. Tämä jolle sanoit, teki sellaisen tempun, että meni tälle henkilölle laittamaan minusta jotain viestejä, siitä että olen kirjoitellut täällä, ja katsellut kuvia...
        No siitähän tuli sitten sanomista minulle ihan irl.
        Voisi vähän miettiä, mitä on järkevää mennä sanomaan ja tekemään. Kun sain kuulla, että minua pelätään sen takia nyt. En sais tätäkään tietenkään sanoa täällä. Ärsyttää vaan kun pitää pilata ihmisten elämät, puuttumalla asioihin täysin ulkopuolisena.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en hänestä nyt puhunut edes... Sinä tulit hänestä puhumaan taaskin.
        Minä tarkoitin kaikkia ihastuksiani, keitä on elämän varrella ollut.
        Erään ystäväni sanoin, minulla on muutenkin liian iso sydän, jonkun koppavan muijan käsiteltäväksi.

Mutta olen ymmärtänyt että netta kuuluu tähän ihastusten joukkoon.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos xena. Tämä jolle sanoit, teki sellaisen tempun, että meni tälle henkilölle laittamaan minusta jotain viestejä, siitä että olen kirjoitellut täällä, ja katsellut kuvia...
        Voisi vähän miettiä, mitä on järkevää mennä sanomaan ja tekemään. Kun sain kuulla, että minua pelätään sen takia nyt. En sais tätäkään tietenkään sanoa täällä. Ärsyttää vaan kun pitää pilata ihmisten elämät, puuttumalla asioihin täysin ulkopuolisena.

Ymmärrä nyt, että se olet SINÄ joka teit virheen, kertomalla täällä kaiken. Jos et olisi kirjoitellut, sinua ei pelättäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen ymmärtänyt että netta kuuluu tähän ihastusten joukkoon.

Ja mitä sitten?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin olenko pilannut netan elämän. En käskenyt hänen poistaa someprofiilia. Hän itse halusi poistaa kun kuuli että stalkkaat hänen kuvia vaikka olis kuinka julkisia. Hän ei halunnut sinun katselevan niitä kuvia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrä nyt, että se olet SINÄ joka teit virheen, kertomalla täällä kaiken. Jos et olisi kirjoitellut, sinua ei pelättäisi.

Minä en tullut tänne varsinaisesti kertomaan kaikkea, vaan luulin ihan oikeasti joskus juttelevani hänenkin kanssa. Ja olen myöntänyt virheeni kyllä. En ole ensimmäinen enkä viimeinen harhainen näillä palstoilla.

• mustasusi kirjoitti:

Onpa tosi kurjaa. Joku saa kenties sairasta tyydytystä siitä, että onnistuu nolaamaan toisen henkilön IRL.

Joskus työkaveri sanoi, että "mikään ei ole sen vanhempi kuin eilinen lehti" ja "mieti miltä tuokin asia näyttää sadan vuoden päästä". - Nyt se kirpaisee ja tuntuu pahalta, mutta kyllä se joku päivä helpottaa. 👍

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eikä sinun tarvitse tuota hokea minulle joka ikinen päivä.

Ei sulle mee muuten jakeluun.

• Anonyymi

Tuntuu kuin sinulla olisi jäänyt jokin levy päälle.Kun jankkaat samasta asiasta melkein joka hetki.Voitko sinä rauhoittua?Osaatko rauhoittua?
        Ja antaa rauha sudelle ja myös hänelle,joka vie kaiken sinun huomiosi eli tuo kyseinen N.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole mielestäni mitään pahaa kirjoitellut, tyyliin kenestäkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja mitä sitten?

siis pitääkö muistuttaa että oli yksipuolista ja vain sinä olit ihastunut. Netta ei ollut ihastunut suhun . Jos olisi niin hän olisi sinun elämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle mee muuten jakeluun.

Mikä tässä sun mielestä ei ole mennyt minulla jakeluun?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en tullut tänne varsinaisesti kertomaan kaikkea, vaan luulin ihan oikeasti joskus juttelevani hänenkin kanssa. Ja olen myöntänyt virheeni kyllä. En ole ensimmäinen enkä viimeinen harhainen näillä palstoilla.

eli voit syyttää itseäsi ett kerrot täällä nimiä ja kuvailet ulkonäköä ja kerrot paikkakunnan ja iän.

• Anonyymi kirjoitti:

siis pitääkö muistuttaa että oli yksipuolista ja vain sinä olit ihastunut. Netta ei ollut ihastunut suhun . Jos olisi niin hän olisi sinun elämässä.

Niin ja minä olen ihan tietoinen tästä tosiasiasta kyllä. Osaan ajatella omilla aivoillanikin. Kiitos huolenpidosta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Tämä jolle sanoit, teki sellaisen tempun, että meni tälle henkilölle laittamaan minusta jotain viestejä, siitä että olen kirjoitellut täällä, ja katsellut kuvia...
        No siitähän tuli sitten sanomista minulle ihan irl."

No huh-huh! 😳 Ei ollut reilua.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu kuin sinulla olisi jäänyt jokin levy päälle.Kun jankkaat samasta asiasta melkein joka hetki.Voitko sinä rauhoittua?Osaatko rauhoittua?
        Ja antaa rauha sudelle ja myös hänelle,joka vie kaiken sinun huomiosi eli tuo kyseinen N.

Hyvä kun muitakin häiritsee. 👍
        Minä en halua lukea tuollaista jankkaavaa kiusaamista täällä. - Melko häiriintynyttä tuollainen jahtaaminen, oikeastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi on,jos et muistuta enää asiasta sudelle.

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä kun muitakin häiritsee. 👍
        Minä en halua lukea tuollaista jankkaavaa kiusaamista täällä. - Melko häiriintynyttä tuollainen jahtaaminen, oikeastaan.

Jos tuo kiusaaminen vielä jatkuu, niin eiköhän hänenkin henkilöllisyytensä paljastu vaikka poliisille jotain kautta. Tämä tuskin häiritsee yksin minua, vaan sitä N alkuistakin. Minä olen luvannut jättää hänet rauhaan ajat sitten, mutta tämä yksi härkkii jatkuvasti.

• Anonyymi kirjoitti:

No siihen ei tarvita mitään korkeampaa matematiikkaa, ymmärtääkseen tuon.

• Anonyymi

Pakkomielteinen ihminen siinä aina muistuttamassa! Hanki sinäkin elämä palstan ulkopuolelta niin ei tarvitse yhden kimpussa olla jatkuvasti.

• Anonyymi kirjoitti:

eli voit syyttää itseäsi ett kerrot täällä nimiä ja kuvailet ulkonäköä ja kerrot paikkakunnan ja iän.

Niin ja sellainen täysin anonyyminä kaipaileminen olisi ollut fiksumpaa... No ainakin minulle tuli totuus selville paremmin tällä tavalla. Joten kaikessa ikävässäkin on hyvät puolensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi on,jos et muistuta enää asiasta sudelle.

No mitä hän itse kertoo ihastuksistaan täällä. Ne jotka on seurannut suden,palstaprinssin ja prinssi jiin juttuka tietää netasta.Kun kaksi vuotta on kirjoitellut netasta päivittäin ja kirjoittelisi edelleen jos en olis kertonut netalle sudesta. En laita tähän nyt suden nimeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pakkomielteinen ihminen siinä aina muistuttamassa! Hanki sinäkin elämä palstan ulkopuolelta niin ei tarvitse yhden kimpussa olla jatkuvasti.

Hyvä että muutkin näkee miten sekaisin tuo on...

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä hän itse kertoo ihastuksistaan täällä. Ne jotka on seurannut suden,palstaprinssin ja prinssi jiin juttuka tietää netasta.Kun kaksi vuotta on kirjoitellut netasta päivittäin ja kirjoittelisi edelleen jos en olis kertonut netalle sudesta. En laita tähän nyt suden nimeä.

Niin, mutta sinä toit ne kaikki päivän valoon... Ja mustamaalasit minua. Kuten xenakin jo totesi, meneekö siitä kukaan rikki jos hyvällä toista muistelee?
        En enää ole pitkään aikaan edes kirjoittanut hänestä tänne.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos tuo kiusaaminen vielä jatkuu, niin eiköhän hänenkin henkilöllisyytensä paljastu vaikka poliisille jotain kautta. Tämä tuskin häiritsee yksin minua, vaan sitä N alkuistakin. Minä olen luvannut jättää hänet rauhaan ajat sitten, mutta tämä yksi härkkii jatkuvasti.

Mikset kysynyt netalta mun nimeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sunhan piti soittaa poliisit mutta et ole soittanut. Voit toki heti soittaa poliisille jos haluat.

• Anonyymi kirjoitti:

Emme ole missään puheyhteyksissä. En saanut tietää edes kenen kanssa juttelin. Tuskin olisivat sinua paljastaneet minulle. Voisitko vähän katsoa peiliin? Onko toimintasi ihan fiksua nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Netta on oikeesti ihastunut muhun. Volkswagen Netta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Emme ole missään puheyhteyksissä. En saanut tietää edes kenen kanssa juttelin. Tuskin olisivat sinua paljastaneet minulle. Voisitko vähän katsoa peiliin? Onko toimintasi ihan fiksua nyt?

Hänen toiminta ei ole fiksua.Vaan jatkuvaa painostusta.Toivon mukaan hän lopettaa.Koska mitä hän tekee.Se ei näytä normaalilta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On se fiksumpaa kuin kaksi vuotta kestänyt päivittäinen harhasi ja joka iltaiset erilliset hyvän yön toivotukset ännälle. Musta ei ole fiksua elää kaksi vuotta omissa harhoissa. Jonkun piti avata sun silmät noista harhoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Netta on oikeesti ihastunut muhun. Volkswagen Netta.

Kiva. Onnea teille. :D

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinun jatkuva ruikuttaminen ei ainakaan ole fiksua.

• Anonyymi kirjoitti:

On se fiksumpaa kuin kaksi vuotta kestänyt päivittäinen harhasi ja joka iltaiset erilliset hyvän yön toivotukset ännälle. Musta ei ole fiksua elää kaksi vuotta omissa harhoissa. Jonkun piti avata sun silmät noista harhoista.

Jokainen käsittelee omat ihastumisensa ja sydänsurunsa kyllä itse, ja omalla tavallaan. Ei siihen muita, täysin ulkopuolisia ja täysin tuntemattomia kaivata väliin sotkemaan kaikki.

• Kuule mihin oikein olisit tyytyväinen, että lopettaisit tuon suden kiusaamisen?
        Kun hän pukeutuu säkkiin ja ripottelee tuhkaa päällensä, vai? - Eiköhän tuossa ole ihmiselle jo ihan riittävästi, mitä IRL on tapahtunut?

Jos et mitenkään pysty lopettamaan, niin kerropa nyt millä tavalla Sinua on satutettu, että sinun täytyy aina vaan jatkaa tuollaista hyökkäämistä? Vai mistä sinä ammennat voimaa tuohon härnäämiseen?

Jos kauniisti pyydän, niin pystyisitkö jättämään tämän aiheen ja keksimään jotakin muuta keskusteltavaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt muidenkin harhaisten kimppuun täällä. En ole ainoa, enkä varmasti viimeinen.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kuule mihin oikein olisit tyytyväinen, että lopettaisit tuon suden kiusaamisen?
        Kun hän pukeutuu säkkiin ja ripottelee tuhkaa päällensä, vai? - Eiköhän tuossa ole ihmiselle jo ihan riittävästi, mitä IRL on tapahtunut?

Jos et mitenkään pysty lopettamaan, niin kerropa nyt millä tavalla Sinua on satutettu, että sinun täytyy aina vaan jatkaa tuollaista hyökkäämistä? Vai mistä sinä ammennat voimaa tuohon härnäämiseen?

Jos kauniisti pyydän, niin pystyisitkö jättämään tämän aiheen ja keksimään jotakin muuta keskusteltavaa?

Mulla on facebookissa kuva sitä varten että se kuva on siellä. Mä en ole ottanut kuvaa siinä mielessä että katsoja kuvittelee minun katsovan kuvan katsojaa silmiin. Mä en ole laittanut kuvaa sitä varten että joku kuolaisia sen kuvan perään. Mä yritän vaan käsittää työpaikan pelisäännöt ja mä olen yrittänyt sudelle sanoa ettei työpaikka ja työaikana tunteiden kertominen ole ok ja varsinkaan 17-vuotiaalle teinitytölle. Tämä tyttö on ollut töissä eikä iskemässä miehiä työpaikalla. Kun suden työpaikalla on syntynyt romansseja niin se ei tarkoita että 17 vuotias tyttö olisi ihastunut lähes 50 vuotiaaseen mieheen. Susi ei ymmärrä edelleenkään tätä miksi teini ei osoittanut tunteita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mene nyt muidenkin harhaisten kimppuun täällä. En ole ainoa, enkä varmasti viimeinen.

Mä aloin seuraa sua koska juttelit 11-vuotiaan tytön kanssa koska halusit tietää naisten sielunelämästä. Sori nyt vaan mutta en edelleenkään ymmärrä mitä hait juttelemalla lapsen kanssa koska satut tulee lasten ja nuorten kanssa paremmin toimeen. Keskustelut oli joka päivän saman toistoa. Mä yritn kertoa sulle naisten sieluelämästä ja mikä siihen vaikuttaa mutta sä halusit puhua poneista ja hevosista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on facebookissa kuva sitä varten että se kuva on siellä. Mä en ole ottanut kuvaa siinä mielessä että katsoja kuvittelee minun katsovan kuvan katsojaa silmiin. Mä en ole laittanut kuvaa sitä varten että joku kuolaisia sen kuvan perään. Mä yritän vaan käsittää työpaikan pelisäännöt ja mä olen yrittänyt sudelle sanoa ettei työpaikka ja työaikana tunteiden kertominen ole ok ja varsinkaan 17-vuotiaalle teinitytölle. Tämä tyttö on ollut töissä eikä iskemässä miehiä työpaikalla. Kun suden työpaikalla on syntynyt romansseja niin se ei tarkoita että 17 vuotias tyttö olisi ihastunut lähes 50 vuotiaaseen mieheen. Susi ei ymmärrä edelleenkään tätä miksi teini ei osoittanut tunteita.

Kun minä laitan kuvia someen, erityisesti jos en ole rajannut niiden näkymistä, niin ymmärrän täysin, että sitä kuvaa voi katsoa kuka tahansa ja käyttää sitä kuvaa millaiseen tarkoitukseen hyvänsä. Minä katson pääsääntöisesti kuvissani kameraan, joten katsojasta voi näyttää siltä, että katson juuri häntä silmiin. - Se efekti onkin oikeastaan tarkoituksellista. - Esimerkiksi facebookiin kirjautumisessa on ikäraja, oliko 13v (nyt en muista), juuri sitä varten, että ymmärtämättömiä lapsia suojellaan. - Minun lapsenikin ymmärtävät somen vaarat ja sen ikävätkin lieveilmiöt ja ovat siksi olleet aina paljon minuakin tarkempia sen suhteen, mitä siellä julkaisevat.

Nyt en ota kantaa siihen, onko joku häirinnyt toista henkilöä IRL. - Jos niin on, se on tietenkin erittäin ikävää ja tuomittavaa.

Kaikkea laitonta häirintää tutkii Suomessa kuitenkin poliisi ja tuomitsee Tuomioistuinlaitos. Minkäänlaista yksityistä lynkkauslaitosta Suomessa ei ole, joten kenelläkään (lue: sinulla) EI ole sellaiseen oikeutta.

Sinä et tunnu nyt ymmärtävän sitä, että netissä kiusaaminen voi ylittää rajan, missä asiaa alkaa tutkia poliisi. Siksi todellakin kannustan sinua lopettamaan mustasusi-nimimerkillä kirjoittavan henkilön kiusaamisen.

Sitäpaitsi, on täysin tavallista, että ihminen etäihastuu. Esimerkiksi artistien ihaileminen perustuu usein siihen, artistin tai kuulijan iästä riippumatta.

Minusta tuntuu, että mustasusi on kyllä jo ymmärtänyt erehtyneensä, joten sinun "opetuksesi" on mennyt perille ja voit rauhoittua. - Jos vain edelleen jatkat kiusaamista, se osoittaa Sinussa sellaisen häiriintyneen ihmisen käytöstä, mitä palstalaiset sekä pelkäävät että tuomitsevat tuollaisen käytöksen.

• Xena-183 kirjoitti:

Kun minä laitan kuvia someen, erityisesti jos en ole rajannut niiden näkymistä, niin ymmärrän täysin, että sitä kuvaa voi katsoa kuka tahansa ja käyttää sitä kuvaa millaiseen tarkoitukseen hyvänsä. Minä katson pääsääntöisesti kuvissani kameraan, joten katsojasta voi näyttää siltä, että katson juuri häntä silmiin. - Se efekti onkin oikeastaan tarkoituksellista. - Esimerkiksi facebookiin kirjautumisessa on ikäraja, oliko 13v (nyt en muista), juuri sitä varten, että ymmärtämättömiä lapsia suojellaan. - Minun lapsenikin ymmärtävät somen vaarat ja sen ikävätkin lieveilmiöt ja ovat siksi olleet aina paljon minuakin tarkempia sen suhteen, mitä siellä julkaisevat.

Nyt en ota kantaa siihen, onko joku häirinnyt toista henkilöä IRL. - Jos niin on, se on tietenkin erittäin ikävää ja tuomittavaa.

Kaikkea laitonta häirintää tutkii Suomessa kuitenkin poliisi ja tuomitsee Tuomioistuinlaitos. Minkäänlaista yksityistä lynkkauslaitosta Suomessa ei ole, joten kenelläkään (lue: sinulla) EI ole sellaiseen oikeutta.

Sinä et tunnu nyt ymmärtävän sitä, että netissä kiusaaminen voi ylittää rajan, missä asiaa alkaa tutkia poliisi. Siksi todellakin kannustan sinua lopettamaan mustasusi-nimimerkillä kirjoittavan henkilön kiusaamisen.

Sitäpaitsi, on täysin tavallista, että ihminen etäihastuu. Esimerkiksi artistien ihaileminen perustuu usein siihen, artistin tai kuulijan iästä riippumatta.

Minusta tuntuu, että mustasusi on kyllä jo ymmärtänyt erehtyneensä, joten sinun "opetuksesi" on mennyt perille ja voit rauhoittua. - Jos vain edelleen jatkat kiusaamista, se osoittaa Sinussa sellaisen häiriintyneen ihmisen käytöstä, mitä palstalaiset sekä pelkäävät että tuomitsevat tuollaisen käytöksen.

Haluan tähän vain kertoa se, että mitään irl häirintää ei ole ollut. Ei ole tullut ikinä mieleenikään sellainen. Minun mielestäni, välimme olivat ihan neutraalit ennen tätä. En usko että minusta nyt pidetään tippaakaan.
        Ja ihan täysi-ikäisestä ihmisestä on kyse. Ei muuta.

• mustasusi kirjoitti:

Haluan tähän vain kertoa se, että mitään irl häirintää ei ole ollut. Ei ole tullut ikinä mieleenikään sellainen. Minun mielestäni, välimme olivat ihan neutraalit ennen tätä. En usko että minusta nyt pidetään tippaakaan.
        Ja ihan täysi-ikäisestä ihmisestä on kyse. Ei muuta.

Hyvä kun tarkensit.
        Tuon kiusaajan kirjoituksesta olisi voinut saada toisenlaisenkin kuvan, todennäköisesti tarkoituksella..

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä kun tarkensit.
        Tuon kiusaajan kirjoituksesta olisi voinut saada toisenlaisenkin kuvan, todennäköisesti tarkoituksella..

Niin juuri.

• mustasusi kirjoitti:

Niin juuri.

Tuntuu vaan todella pahalta...

• mustasusi kirjoitti:

Tuntuu vaan todella pahalta...

Varmasti nyt tuntuu pahalta, jos tiedät, että joku sinua nyt pelkää tai oudoksuu, mutta kyllä se tunne menee ohi, kunhan tämä aihe nyt jäisi tähän.

En mitenkään jaksa uskoa, että kyseinen nuori nainenkaan haluaa, että hänen asiaansa puidaan netissä yhä vaan. - Todennäköisesti hänkin haluaa, että asia unohtuu mahdollisimman pian tai siitä ei ainakaan kirjoitella enää.

• Xena-183 kirjoitti:

Varmasti nyt tuntuu pahalta, jos tiedät, että joku sinua nyt pelkää tai oudoksuu, mutta kyllä se tunne menee ohi, kunhan tämä aihe nyt jäisi tähän.

En mitenkään jaksa uskoa, että kyseinen nuori nainenkaan haluaa, että hänen asiaansa puidaan netissä yhä vaan. - Todennäköisesti hänkin haluaa, että asia unohtuu mahdollisimman pian tai siitä ei ainakaan kirjoitella enää.

Niin todellakin haluaa ja minäkin haluan sitä itseni ja hänen puolesta.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sinä vaikutat fiksulta ihmiseltä.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Hyvä kun tarkensit.

Eli susta zena on ihan ok mennä sanoo työpaikalla teini-ikäiselle työntekijälle ihastuneensa. Miksiköhän tämä tyttö meni pomolle sanoo jos se tunteiden kertominen 32 vuotta vanhemmalta mieheltä on ok. Zena sinulla taitaa olla kokemusta tälläisestä kun ymmärrät suden tunteiden ilmoittamisen kesken päivän. Tiesitkö että ei toivottu käytös on seksuaalista häirintää. se ei tarkoita aina koskettelua vaan ei toivottu käytös voi lola ei toivottua puhetta. Ja mä en usko että 17 vuotias tyttö odottaa että 50 vuotias työkaveri tulee kertomaan tunteistaa työpaikalla koska mies on sosiaalisesti kömpelö eikä osannut kysyä esim tyttöä kahville. Sudella oli hirveä kiire kertomaan tunteistaan töissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli susta zena on ihan ok mennä sanoo työpaikalla teini-ikäiselle työntekijälle ihastuneensa. Miksiköhän tämä tyttö meni pomolle sanoo jos se tunteiden kertominen 32 vuotta vanhemmalta mieheltä on ok. Zena sinulla taitaa olla kokemusta tälläisestä kun ymmärrät suden tunteiden ilmoittamisen kesken päivän. Tiesitkö että ei toivottu käytös on seksuaalista häirintää. se ei tarkoita aina koskettelua vaan ei toivottu käytös voi lola ei toivottua puhetta. Ja mä en usko että 17 vuotias tyttö odottaa että 50 vuotias työkaveri tulee kertomaan tunteistaa työpaikalla koska mies on sosiaalisesti kömpelö eikä osannut kysyä esim tyttöä kahville. Sudella oli hirveä kiire kertomaan tunteistaan töissä.

En ota kantaa tuohon, koska en ole poliisi enkä tuomari enkä edes ole kuullut asiassa kaikkia osapuolia.

Jos kuitenkin se, mitä kerroit, pitää paikkansa, niin minun oikeustajuni mukaan ei ole seksuaalista häirintää, jos 16 vuotta täyttäneelle ihmiselle kertoo asiallisesti ihastuksestaan. 🤔 Häirinnän raja ylittynee, jos asiasta mainitaan toistuvasti, vaikka kohde on ilmaissut, ettei ole kiinnostunut, tai jos tilanteeseen liittyy fyysistä koskettamista.

Tiedoksesi, että minä en keskustele tuosta tapahtuneesta enempää, koska en tunne asiaa ja koska en usko, että kyseinen nuori nainen haluaa, että asiasta keskustellaan täällä enää.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En ota kantaa tuohon, koska en ole poliisi enkä tuomari enkä edes ole kuullut asiassa kaikkia osapuolia.

Jos kuitenkin se, mitä kerroit, pitää paikkansa, niin minun oikeustajuni mukaan ei ole seksuaalista häirintää, jos 16 vuotta täyttäneelle ihmiselle kertoo asiallisesti ihastuksestaan. 🤔 Häirinnän raja ylittynee, jos asiasta mainitaan toistuvasti, vaikka kohde on ilmaissut, ettei ole kiinnostunut, tai jos tilanteeseen liittyy fyysistä koskettamista.

Tiedoksesi, että minä en keskustele tuosta tapahtuneesta enempää, koska en tunne asiaa ja koska en usko, että kyseinen nuori nainen haluaa, että asiasta keskustellaan täällä enää.

Miten ihmeessä sä kerrot työaikana toiselle asiallisesti ihastumisesta. Tyyliin minä olen ihastunut sinuun. Miksi tätä ei voinut tehdä työajan ulkopuolella ja vapaa-ajalla. Oliko työpaikka oikea ja sopivin paikka kertoa tunteistaan sen takia että toinen ei pääsee karkaamaan paikalta koska on töissä? Miksi pitää ensin kertoa ihastumisesta eikä esim mennä kahvilaan kahville rupattelee. Miten ihmeessä susi voi tietää toisen tunteista kun eivät olleet edes jutelleet vaan susi mennyt sekaisin nätistä nuoresta naisesta ja tytön silmistä. Mutta se tästä. Se että tytöllä/naisella on silmät ei kerro että nainen on ihastunut. Luulen että on muitakin nuoria joilla on kivat silmät . susi kun on elänyt tynnyrissä niin hän ei ole päässyt noin lähelle nuorta naista. ja töissä sattui olemaan niin heti pitää mennä ihastumaan koska tytöllä on silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tämä jolle sanoit, teki sellaisen tempun, että meni tälle henkilölle laittamaan minusta jotain viestejä, siitä että olen kirjoitellut täällä, ja katsellut kuvia...
        No siitähän tuli sitten sanomista minulle ihan irl."

No huh-huh! 😳 Ei ollut reilua.

xLiner

Todella karmivaa. Voiko joku tehdä tuollaista? Moni ihminen menee ihastuksesta sekaisin ja jos joku vieklä esittää tuota ihastusta. Pelottava tilanne todellakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella karmivaa. Voiko joku tehdä tuollaista? Moni ihminen menee ihastuksesta sekaisin ja jos joku vieklä esittää tuota ihastusta. Pelottava tilanne todellakin.

Jos tuollaista tekee, niin onko se edes ensimmäinen kerta?

• Kyllä muistan edelleen lasteni isän, joka oli ensimmäinen poikaystäväni ja sittemmin ex-aviomieheni. 🤭

• Anonyymi

Oliko pullea kaveripoika?

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko pullea kaveripoika?

Ei ollut. Mutta ei silti ollut mikään kuivan kesän oravakaan.

• Anonyymi

Eipä siinä nyt mitään ihmeellistä muisteltavaa ole.

• Anonyymi

Kaiken muun unohtaisin mielelläni.
      A

• Anonyymi

Pahoja vai hyviä kokemuksia ja se aloittaa joka kysyi ensin eli aloittaja ensin kertoo pahimman kokemuksensa.

• Anonyymi

Se joka kysyy pitää kertoa ensin häpeällisin tapahtumansa mitä on muistissa seurustelussa, itse aloitti...

• Anonyymi

Kyllä on,useampikin.

• Anonyymi

Onhan nuo vanhojen jokien uomat yhä jonnekin tunteiden topografiaan kaiverrettuna ja muistini tylsillä luistimilla niihin aikoihin voin palata, mutta mitään sammumatonta janoa ei päässyt syntymään.

Olen pala savea joka ei ole koskaan joutanut kuivumaan.

• Kyllä omalla tavallaan, nyt vain arpi muitten seassa

• Anonyymi

arpi tulehduttaa haavat, kerro vain tapaus mitä eniten häpeät ewlämässäsi?

• Anonyymi

Häpeän että satutin häntä.
        T:ap

• Anonyymi

Eipä ole kun ensirakkaus mitä en sillai koskaan täysin tule unohtamaankaan kyseinen nainen ehkä jo itsekin on tähän mennessä itse tiedostanut tälle syyn mu ehkäpä hänen kaverinsa teki hänet onnelliseksi si on taas muutoin paljon naisia joita en ole unohtanut ja jonkin verran jopa paljon miehiäkin joita en ole unohtanut johtuu yleensä siitä syystä että olen heiltä jotain oppinut

• Kyyllähän sitä... Mutta pitäisi vain tietää mitä sillä nuoruuden rakkaudella tarkoitetaan🤔
      1.Onko se eka poikakaveri, tai pikemminkin kaveripoika alle kouluikäisenä, jonka perheessä olin kotihoidossa? Leikittiin kyllä joskus prinsessa- ja prinssileikkejä, lähinnä kyllä minun vaatimuksesta ;)
      2. Vai onko se yksipuolinen ihastus 6-9. luokalla rinnakkaisluokan poikaan, joka näytti vähän 80-luvun Robin Hoodia esittävältä Michael Praedilta? Hän tietysti oli autuaan tietämätön(?) mun ihastuksesta. Näin tämän tyypin muuten tänä kesänä ruokakaupassa, pitkä tukka oli pudonnut leuan alle ja muuttunut tummasta harmaaksi ;) Praedia en hänessä enää nähnyt...
      3. Onko se ensimmäinen seurustelu lukioiässä itseäni vähän nuoremman pojan kanssa? Seurustelu kesti 8 kk, siinä ei ollut vielä seksiä.
      4. Onko se eka poikaystävä, jonka kanssa oli seksiä? Seurustelu kesti neljä vuotta mun ollessa 18-22v. Poika oli vuotta vanhempi.
      5. Vai onko se tämä nykyinen suhde, joka on kestänyt ensi vuonna 30 vuotta?:)
      Nämä kaikki ainakin muistan. Ei ole dementia vielä sen osalta iskenyt.

• Jokainen heistä on elävänä ja lämmöllä mielessä, oli ne nyt rakkauksia tai rajuja ihastumisia, niitä liiankin kuumia tähdenlentoja jotka eivät kanna kahta juhannsta peräkkäin.

• Anonyymi

Ihanaa <3

T. Murri

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe