Kerro jotain

Anonyymi-ap

Onko nuoruuden rakkaus jäänyt mieleen?

50

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauksia on vain 2, enkä ollut niin nuori. 28 v. Ja toisella kertaa jo 34 v.

      Muut on eri asteisia ihastuksia.

    • Kyllä muistan edelleen lasteni isän, joka oli ensimmäinen poikaystäväni ja sittemmin ex-aviomieheni. 🤭

      • Anonyymi

        Oliko pullea kaveripoika?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pullea kaveripoika?

        Ei ollut. Mutta ei silti ollut mikään kuivan kesän oravakaan.


    • Anonyymi

      Eipä siinä nyt mitään ihmeellistä muisteltavaa ole.

    • Anonyymi

      Kaiken muun unohtaisin mielelläni.
      A

    • Anonyymi

      Pahoja vai hyviä kokemuksia ja se aloittaa joka kysyi ensin eli aloittaja ensin kertoo pahimman kokemuksensa.

    • Anonyymi

      Se joka kysyy pitää kertoa ensin häpeällisin tapahtumansa mitä on muistissa seurustelussa, itse aloitti...

    • Anonyymi

      Kyllä on,useampikin.

    • Anonyymi

      Onhan nuo vanhojen jokien uomat yhä jonnekin tunteiden topografiaan kaiverrettuna ja muistini tylsillä luistimilla niihin aikoihin voin palata, mutta mitään sammumatonta janoa ei päässyt syntymään.

      Olen pala savea joka ei ole koskaan joutanut kuivumaan.

    • Kyllä omalla tavallaan, nyt vain arpi muitten seassa

    • Anonyymi

      arpi tulehduttaa haavat, kerro vain tapaus mitä eniten häpeät ewlämässäsi?

      • Anonyymi

        Häpeän että satutin häntä.
        T:ap


    • Anonyymi

      Eipä ole kun ensirakkaus mitä en sillai koskaan täysin tule unohtamaankaan kyseinen nainen ehkä jo itsekin on tähän mennessä itse tiedostanut tälle syyn mu ehkäpä hänen kaverinsa teki hänet onnelliseksi si on taas muutoin paljon naisia joita en ole unohtanut ja jonkin verran jopa paljon miehiäkin joita en ole unohtanut johtuu yleensä siitä syystä että olen heiltä jotain oppinut

    • Kyyllähän sitä... Mutta pitäisi vain tietää mitä sillä nuoruuden rakkaudella tarkoitetaan🤔
      1.Onko se eka poikakaveri, tai pikemminkin kaveripoika alle kouluikäisenä, jonka perheessä olin kotihoidossa? Leikittiin kyllä joskus prinsessa- ja prinssileikkejä, lähinnä kyllä minun vaatimuksesta ;)
      2. Vai onko se yksipuolinen ihastus 6-9. luokalla rinnakkaisluokan poikaan, joka näytti vähän 80-luvun Robin Hoodia esittävältä Michael Praedilta? Hän tietysti oli autuaan tietämätön(?) mun ihastuksesta. Näin tämän tyypin muuten tänä kesänä ruokakaupassa, pitkä tukka oli pudonnut leuan alle ja muuttunut tummasta harmaaksi ;) Praedia en hänessä enää nähnyt...
      3. Onko se ensimmäinen seurustelu lukioiässä itseäni vähän nuoremman pojan kanssa? Seurustelu kesti 8 kk, siinä ei ollut vielä seksiä.
      4. Onko se eka poikaystävä, jonka kanssa oli seksiä? Seurustelu kesti neljä vuotta mun ollessa 18-22v. Poika oli vuotta vanhempi.
      5. Vai onko se tämä nykyinen suhde, joka on kestänyt ensi vuonna 30 vuotta?:)
      Nämä kaikki ainakin muistan. Ei ole dementia vielä sen osalta iskenyt.

    • Jokainen heistä on elävänä ja lämmöllä mielessä, oli ne nyt rakkauksia tai rajuja ihastumisia, niitä liiankin kuumia tähdenlentoja jotka eivät kanna kahta juhannsta peräkkäin.

      • Anonyymi

        Ihanaa <3

        T. Murri


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe