Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Juu,+just+söin+yhden,+ja+himoitsen+lisää..+:DMutta+niitä+syödessä+pitää+pitää+jotain+lautasta+tai+paperia+alla,+muuten+on+rinnukset+persimonissa..+Enkä+kyllä+kuori+niitä,+voiko+niitä+muka+kuoria?+Positiivista+persimoneissa+on+myös+se,+että+niissä+ei+ole+kiveä+sisällä,+vaikka+jotenkin+päällisin+puolin+luulisi,+että+on.
  2. Juu,+onkohan+siinä+lisätty+joku+huono+elämä-lisä.+itse+ainakin+näytän+mummolta,+joka+on+todella+"elänyt"+...Mä+en+tiä+oliks+ne+naiskuva+sama+kuin+Hottis-kuva,+mulla+oli+sillä+nimellä+jossain+app:issa.+Siinähän+taas+näyttää+joltain+disney-prinsessalta.+En+kyllä+haluaisi+edes+olla+niin+"hottis".+Jännä+nähdä,+mikä+on+jonkunlaisten+yleisten+sääntöjen+mukaan+tosi+kaunista.Juu,+kattelin+niitä+sun+kuvia+täs+joku+päivä,+mutten+kerennyt+kommentoida.+Hauska+oli+ainakin+se+lapsikuva+muistaakseni👶