Että on arvosteltu ääneen jotakin kohtaa kropassa toistuvasti? Siis useamman, kun yhden ihmisen toimesta?
Miltä se tuntui tai tuntuu?
Minulla on toi nenä semmonen, että olen siitä kuullut usein vielä aikuisenakin, että pottunokka olis.. Sitten ryhdistä on sanottu, että oon kampikaula. Pää menee edellä vissiin sen verran, että mäkikotkaksi nimettiin yläasteella.
Ja pattipolvista oon kuullut, en tosin nykyään enää. Naamaa nyt aina joku arvostelee, ääneen tai ääneti.. Heh, mutta sehän on mitä on. Joten olkoon.
Tuli vaan mieleen, kun koulussa usein kuulee nuorten arvostelevan melko äänekkäästi toisten ulkoisia juttuja, että mitähän ne niin täydelliset tyypit päässään miettii?
Ei ainakaan miltä se arvostellusta tuntuu...
Onkos kellään tullut vastaan sellaista
39
80
Vastaukset
Lapsena arvosteltiin hiuksia, kun oli kiharat, ja vähän myöhemminkin niistä sai kuulla. Nykyäänkin vielä alkaa kihartaa, jos on vähän pidemmät hiukset
Öh, mitä ihmettä?! 🤨
Minusta taas kihartuva tukka on kaunis. Jotenkin luonnonlapsimainen hulmuhius..Helmiina kirjoitti:
Öh, mitä ihmettä?! 🤨
Minusta taas kihartuva tukka on kaunis. Jotenkin luonnonlapsimainen hulmuhius..Hulmuhiukset todellakin on, huonosti pysyvät järjestyksessä
Atooppista ihottumaa kun oli taipeissa niin niistä sai kuulla. Toki eloa helpotti se tieto että todennäköisesti teini-iässä helpottaa ja näin kävi.
Työkavereina on ollut pari lyhyempää miestä jotka ainakin epäsuorasti tulevat huomatuksi heikon ulottuvuutensa vuoksi. Ohjeet asentaa hylly sellaiselle korkeudelle että "henkilö A:kin" ylettyy oli ihan normalia.
Kuulemma ongelma ei ollut se että oli lyhyt vaan oletus että he olisivat niin tyhmiä että eivät osaisi hakea jakkaraa tai pyytää apua.Voimakkaasti oireilevat ja näkyvät ihottumat ja ihon ongelmat on varmasti yksi sellainen herkästi irvittävä, vaikka näin ajatellen aivan ihmeellinen aihe niin kun nyt arvostelu ulkonäön perusteella muutenkin.
Muistan, että lyhyitä poikia eritoten helposti kiusattiin koulussa, samoin kun pitkiä tyttöjä.
Tämä ilmiö on pistänyt silmään nyt taas erityisesti koulumaailmassa, missä törmää päivittäin siihen että jotakuta joku/jotkut irvii.
Kielenkäyttö on nuoremmillakin jo ihan hurjaa. Huorittelua yms. 😐
- Anonyymi
Törkeimmät kommentit olen saanut laihuudestani, ja ne 99% aikuisilta.
Kerran eräs pikkupoika huuteli että miksi sulla on noin ohuet jalat. Pysähdyin ja jäin juttelemaan, selitin että ole nyt vaan tällainen laiha akka, meitä on monen kokoisia. Sovussa erottiin.
Kerran teinijoukko huuteli, mutta todellakin ylivoimaisesti eniten ihan aikuiset ja todella rumia kommentteja. Aina kuulee miten lihavia haukutaan, saa sitä kuulla laihakin.
Olen keskitasoa varmempi ihminen mutta kyllä kieltämättä välillä satuttaa nuo kommentit. Ihmiset on pirullisia sille joka eroaa joukosta. Suomessa kun ylipaino ja lihavuus on normi, laiha pistää silmään.Se kehopositiivisuus koskee myös laihoja, lyhyitä..kaikenlaisia ja muotoisia ihmisiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006312318.htmlTuttua, laihuudesta muakin nuorena ilkuttiin usein. Koulukaverit ja aikuisiakin. Kamalan laiha tyttö! Herranen aika sentäs, ompas kamalan laiha ja kalpea.
Sillon ne satutti, ei nyt enää.
Hyvä, että puhuit nenäkkäin.
Lihavana itseäni taas ei ole haukuttu ääneen, kuten laihana. On pullukaksi sanottu ja että on vähän tullut liikaa elopainoa, mutta tottahan se oli. En kokenut haukkumisena.
On se metkaa, miks ihmisen pitää loukata.... Mietin tässä toki omaakin asennettani, onko korjaamisen varaa.
- Anonyymi
Ei ikinä.
Seuraavaksi kun joku arvostelee, vedä kahvit paidalle tai jos on sukulainen, ystävä josta tiedät ettei nosta syytettä, niin läppäse avarilla tai naista potkaise sääreen tai vedä hiuksista kipeästi. Sitten kun toinen hämmästyy ja alkaa uliseen, niin naurat päälle vahingoniloisena.
Julkisella paikalla nimittelijöitä kannattaa sanoa vajukeiksi. Se on loukkaavaa, mutta kukaan ei nosta syytettä koska on tullut nimitellyksi älynsä puolesta.
Näin itse toimisin ja kyllä pysyy turvat kiini👌
Väkivalta kannattaa riittävän pieninä annoksina.En mä koe tuota omaksi tavaksi. Mä oon usein sutkauttanut jotakin takas, mistä käy julki että oon jo sinut itteni kanssa, vaikka toinen ei ole sinut mun ulkonäköni kanssa. Sehän on sen ongelma, ei mun. 😀
Kyllä sitä jotenkin karaistuu ja oppii pitämään ittestään iän myötä, vaikka nuorena oli herkkä ja epävarma mm. ulkonäöstä. Jotenkin oppii sivuuttaa sellaset turhat piikit, mutta kun kuulee muita arvosteltavan. Se jotenkin särähtää korvaan..
Oma nahka on jo paksuksi parkkiintunut, mutta kun näkee miten jotakuta satuttaa iva, se riipaisee sivullisenakin nähdä ja tajuta.- Anonyymi
Itse sanon takaisin haukkujan ulkonäöstä jotain ikävää.. sellaista henkilöä ei löydy edes misseistä etteikö jotain negatiivista löydy ulkonäöstä. Kaikissa meissä on "vikoja". Yleensä toisten ulkonäön arvostelijat on epävarmoja omasta ulkonäöstän, siksi siitä mainitseminen voi sattua kipeiten. Tai sitten tyyppi on niin täynnä itseään et pitää itseään täydellisenä, silloin on hyvä palauttaa maan pinnalle.
- Anonyymi
Nyt puhut höpöjä, ei koskaan pienintäkään väkivaltaa. Muuten sitä ei voi saada edes vähän häviämään.
Nykynuorethan on kaikki kampikauloja, kun nenä on kiinni ruudussa kävellessäkin.. Sä oot vaan ollu aikaas edelle.
Ja suomalainen pottunokkahan on klassikko!Juu, oli olkalaukku ja tusina koulukirjoja. Skolioosi ja notloselkä.. Ryhti tosiaan kaula menossa edellä.
Joutsenkaula, pitkät kaulanikamat ja jumit niskoissa ja hartioissa... On on se ollut aivan hirveetä penskana. Kivut ja sitten vielä vittuilu siitä ryhdistä.
Mutta olin aikaani edellä. 😃
Onhan tuota tullut... hörökorvista, ylimääräisistä kiloista ja mistä nyt onkaan tullut.
Mä oon aina miettinyt asian niin, että jos joku näkee jotain negatiivistä toisen ulkonäössä, niin minkä vuoksi sen edes sanoo toiselle? Yleensä se on ihan ns. loukkaustarkoitus ja mitä se taas kertoo siitä loukkaajasta? Sen on jotenkin pyrittävä hakemaan joku asema sillä sanomisella, koska itsetuntoinen reipas ihminen ei muihin puutu.
Esimerkkinä vaikka täällä toi välis.... sen pitää tulla sanomaan mua naiseksi ja ties miksikä, kun sen oma tilanne on sille itselleen epävarma... itsetunto sassartaa tms.
Muitten sanomisellehan ei voi mitään, mutta sille voi, miten se itse ottaa. 😊☝️Niin, me aikuiset ollaan usein jo paatuneita ja monessa liemessä kiehuneita, ettei moiset jutut enää välttis hetkauta itseen kohdistettuina. Mutta hiton pahalta tuntuu, kun näkee ja osuu korviin koulussakin kuinka muksut, teinit ivaa jonkun ulkonäöstä tms.
Haiset perseeltä homo jne. ☹️
Ja kohde kävelee hartiat lysyssä seiniä pitkin pakoon. Tekis mieli puuttua aina, muttei aina pysty. Opettajat onneks tarttuu aika aktiivisesti... Vaan hyvin paljon jää niin, että kohde vaan kestää tai hajoo..Helmiina kirjoitti:
Niin, me aikuiset ollaan usein jo paatuneita ja monessa liemessä kiehuneita, ettei moiset jutut enää välttis hetkauta itseen kohdistettuina. Mutta hiton pahalta tuntuu, kun näkee ja osuu korviin koulussakin kuinka muksut, teinit ivaa jonkun ulkonäöstä tms.
Haiset perseeltä homo jne. ☹️
Ja kohde kävelee hartiat lysyssä seiniä pitkin pakoon. Tekis mieli puuttua aina, muttei aina pysty. Opettajat onneks tarttuu aika aktiivisesti... Vaan hyvin paljon jää niin, että kohde vaan kestää tai hajoo..No välillä just onkin, että sitä puututaan siihen kiusaajaan, eikä kiusattuun.
Kiusatulle pitäisi koittaa selvittää nää faktat elämästä... että miksi se kiusaaja kiusaa....
Minusta kiusaamista ei ikinä saa kitkettyä pois, mutta sen voi opettaa kaikille, että miksi jotkut niin tekee. Ja se usein ymmärrettynä pudottaa pohjan kiusaajaltakin....Disse kirjoitti:
No välillä just onkin, että sitä puututaan siihen kiusaajaan, eikä kiusattuun.
Kiusatulle pitäisi koittaa selvittää nää faktat elämästä... että miksi se kiusaaja kiusaa....
Minusta kiusaamista ei ikinä saa kitkettyä pois, mutta sen voi opettaa kaikille, että miksi jotkut niin tekee. Ja se usein ymmärrettynä pudottaa pohjan kiusaajaltakin....Molempiin pitäs tarttua, sekä että.
Tottahan sekin on, että kiusatun ymmärtäessä että loukkaantuminen on ravintoa kiusaajalle. Vaan onhan se jatkuvasti kohteena olokin äkkiä syntax error, menee niin jumiin ettei mikään ymmärrys auta, kun kiusaaminen vaan jatkuu. Väsyy olemaan jatkuvasti hampaissa ja nuorena on usein hirmu herkkä muutenkin.
Kritiikille...
Mut joo ihmiset on erilaisia, nuoretkin. Joillain on vahva itsetunto aina... Piut paut päänaukojista, joillekin se itsetunto kasvaa kolhujen kasvattaessa, jotkut sit kantaa aina epävarmuutta mukanaan.. On herkkiä ja helppoja haavoittaa.Helmiina kirjoitti:
Molempiin pitäs tarttua, sekä että.
Tottahan sekin on, että kiusatun ymmärtäessä että loukkaantuminen on ravintoa kiusaajalle. Vaan onhan se jatkuvasti kohteena olokin äkkiä syntax error, menee niin jumiin ettei mikään ymmärrys auta, kun kiusaaminen vaan jatkuu. Väsyy olemaan jatkuvasti hampaissa ja nuorena on usein hirmu herkkä muutenkin.
Kritiikille...
Mut joo ihmiset on erilaisia, nuoretkin. Joillain on vahva itsetunto aina... Piut paut päänaukojista, joillekin se itsetunto kasvaa kolhujen kasvattaessa, jotkut sit kantaa aina epävarmuutta mukanaan.. On herkkiä ja helppoja haavoittaa.No puheetkin vois oikeasti siirtyä kiusaajista kiusattuihin. Kiusaamista ei pitäisi hyväksyä myös kiusatunkaan! 😃👌💪
Kyllä nuoret on fiksuja.... ehkä ollaan huolissaan turhaa. 😀
Hoikkuudesta on kommentteja tullut. Olen ajatellut, että olen tuollaisten kommenttien yläpuolella. Kateellisia vaan ovat, kun joutuvat ite koko ajan miettimään syömisiään.
Itse en ole koskaan alentunut kommentoimaan ko. henkilöiden makkaroita tai leveitä kuljetuksia.
Yhdelle työkaverille kyllä sanoin, etteikö omaa minkäänlaisia käytöstapoja, mutta kun tietää itsekin olevansa sellaisen rääväsuu ja vanhempi luupää, niin eihän se enää mitään opi.Nojoo, rääväsuisuudessa ja huumorissakin on se nurjakin puoli. Voi ottaa liikaakin huumorilla siinä mitä itse laukoo ja myös siinä mitä sietää.
Hyviä asioita miettiä nämäkin mitä hölisee.
Mä pidän huonona huumorina huumoria, jossa vitsaillaan toisen kustannuksella jos se vitsailun kohde ei itse ole juonessa mukana.
Juntit vitsit on juntteja, silloin kun ne loukkaa.
- Anonyymi
Joo aikuiset ihmisetkin voivat olla todella asiattomia, ilkeitä ja tietämättömiä.
Koskee kaikenlaisia iho ongelmia, kuten atooppista ihottumaa, ruusufinniä jota esiintyy ihmisillä yleensä kasvojen iholla. Meikillä näppylät ja punoituksen peittäminen onnistuu jollain tavalla. Mutta iho on joskus niin ikävän näköinen, että siihen auttaa vain lääkekuuri. Myös psoriasis on kiusallinen iholla se on myös elinikäinen, eikä siihen tahdo auttaa aina auringonvalo, vaan se tarvitsee säännöllistä lääkehoitoa. Sairaus on perinnöllinen ja ikävän näköinen pahimmillaan.
Tuntuu todella pahalta jos joutuu ihmisten tuijotuksen ja vahingonilon kohteeksi.
Psoriasiksen kanssa voi elää kun sitä hoitaa säännöllisesti. Entäs päinvastoin? Siis että jotain tiettyä kropan kohtaa kehutaan toistuvasti useamman kuin yhden ihmisen toimesta?
Mulla ei ole tästäkään muistikuvia...🤔
Paitsi että todella usein, etenkin nuorempana mua luultiin joksikin toiseksi. Mikä sai mut ajattelemaan, että olen aikas neutraalin näköinen..Täytyy oikein miettiä. Ei tuu äkkiä mieleen mitään mistä kehuttaisi toistuvasti.
Lapseni jakelee äiti on nätti, ihana yms. kehuja aika vuolaasti. Mies joskus herkistyneenä tunteissaan tulee sanoneeksi, että oot (olen) mulle (hänelle) kauneinta mitä on. Luonnollisen kaunis. Mitä sekin meinaa, luonnollisen kaunis? 🤪
Ei kyllä muuten usein kehuihin törmää. Mäkin taidan olla suht neutraali... Mitä nyt pottunokkaan aika ajoin törmään. 😛
Netissä kyllä joskus on kehuttu, enemmän kun irl. Mutta myös haukuttu. Lasketaanko ne?- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Täytyy oikein miettiä. Ei tuu äkkiä mieleen mitään mistä kehuttaisi toistuvasti.
Lapseni jakelee äiti on nätti, ihana yms. kehuja aika vuolaasti. Mies joskus herkistyneenä tunteissaan tulee sanoneeksi, että oot (olen) mulle (hänelle) kauneinta mitä on. Luonnollisen kaunis. Mitä sekin meinaa, luonnollisen kaunis? 🤪
Ei kyllä muuten usein kehuihin törmää. Mäkin taidan olla suht neutraali... Mitä nyt pottunokkaan aika ajoin törmään. 😛
Netissä kyllä joskus on kehuttu, enemmän kun irl. Mutta myös haukuttu. Lasketaanko ne?Ja mitä meinaa kommentti : ihan oot ittes näköinen? En pahalla ottanut, jäipähän mieleen. Tuli kaukaiselta sukulaiselta, joka oli mut viimeksi lapsena nähnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä meinaa kommentti : ihan oot ittes näköinen? En pahalla ottanut, jäipähän mieleen. Tuli kaukaiselta sukulaiselta, joka oli mut viimeksi lapsena nähnyt.
No sitä että sut tunnistaa samaksi tyypiksi kuin lapsena. Mä taas en vissiin ole itteni, vaan vähän joka toisen näkönen..😀 Kerran ratikassa, joku nainen vaikutti ihan loukkaantuvan, kun en ollutkaan se "pirkko", joka mun olis pitänyt olla, luuli kai että teeskentelin. Sitten ravintolassa yks mies tiskillä kutsui mua kanssa jollain nimellä ja oli vakuuttunut, että mä olen joku virolainen...monta juttua..yks väitti mun tehneen hänelle oharit, vaikken ikinä ollut nähnytkään. Bussipysäkillä yks kundi tuli juttelemaan ja istui sitten bussissa mun viereen, kävi sitten selväks että sekin luuli mua joksikin sen tutuksi..jne. Tusinanaaman elämää. 😄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No sitä että sut tunnistaa samaksi tyypiksi kuin lapsena. Mä taas en vissiin ole itteni, vaan vähän joka toisen näkönen..😀 Kerran ratikassa, joku nainen vaikutti ihan loukkaantuvan, kun en ollutkaan se "pirkko", joka mun olis pitänyt olla, luuli kai että teeskentelin. Sitten ravintolassa yks mies tiskillä kutsui mua kanssa jollain nimellä ja oli vakuuttunut, että mä olen joku virolainen...monta juttua..yks väitti mun tehneen hänelle oharit, vaikken ikinä ollut nähnytkään. Bussipysäkillä yks kundi tuli juttelemaan ja istui sitten bussissa mun viereen, kävi sitten selväks että sekin luuli mua joksikin sen tutuksi..jne. Tusinanaaman elämää. 😄
Ja joillakin on kaksoisolentoja. Mun veljellä esim. ihan samat eleetkin, ainoastaan hiukan pidempi. Sama eksällä, usein sekoitettiin johonkin toiseen tyyppiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä meinaa kommentti : ihan oot ittes näköinen? En pahalla ottanut, jäipähän mieleen. Tuli kaukaiselta sukulaiselta, joka oli mut viimeksi lapsena nähnyt.
Sut tunistaa samaksi, mitä muksunakin. 😃
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Sut tunistaa samaksi, mitä muksunakin. 😃
Hmph, onkohan se sit hyvä vai huono 🤔😊
- Anonyymi
Ylipainosta olen saanut kuulla jatkuvasti. Heilautan vain bootyani ja sanon Itse kannan läskini. Monet hiljenee,toisia vituttaa,etten alkanutkaan itkeä. Hah. Mulle yks lysti mitä muut ulkonäöstäni mieltä. Minä olen minä. Ja sinkkuus on omaa valintaani. Olen mukavuudenhaluinen. Siksi elän itsenäisesti.
Niin, eipähän kaikkea horinaa kannattaskaan noteerata. Itse sitä kilonsa kantaa, jos muita kovin ahdistaa asia, niin minusta se ongelma on siellä päässä joka paineita ottaa muiden kiloista tai ulkonäöstä.
Sairaanhoitokuluihinhan ne valittajat vetoaa useinmiten. 😃
Kropassa? No mulla on notkoselkä ja nuorena muuten laihaan vartaloon verrattuna isohko takapuoli. Sellainen, jota nykyään kai oikein tavoitellaan, mutta silloin oli Sam Fox:n tyyliset ns. lautapeput muotia. Etenkin mun koulukiusaaja (poika) huusi mua h*rop*rseeksi ja Lahden hyppyrimäeksi.
Enemmän kyllä kiusattiin finneistä, eli huonosta ihosta, mutta se vaihe meni ohi onneksi, 16 v. mulla ei juurikaan enää ollut finnejä. Tuo takapuolijuttukin sitten kääntyi toisinpäin. Seurustelukumppanit ovat sanoneet että se on suunnilleen parasta kropassani ja kadullakin siitä on huudeltu, ihan vielä lähiaikoinakin. Vaikka ei sekään oikein mieltä ylennä, ainakaan härskit kommentit.
Nämä palstat ovat oma lukunsa. En tiennytkään, että mulla on terävä nenä, mutta siitä olen saanut kuulla, kun siinä yhdessä Ruisrock-youtubessa, jossa vilahdan, se ilmeisesti näyttää terävältä. Luulisi, että koulukiusaaja olis sen huomannut, jos mulla sellainen oli. Mutta ehkä hän ei ollut tarkkana, enkä itsekään,, kun en ole tajunnut aikaisemmin.
Yleisesti ottaen, olen aina, etenkin teini-iässä nähnyt itsessäni paljon enemmän virheitä ja rumia juttuja, kuin olen niistä kuullut.. Olen oikein ihmetellyt, että ettekö huomaa muka sitä sun tätä:D Mutta parempi varmaan, ettei se kiusaajakaan kaikkea noteerannut:)Voihan olla, että se peppu on ollut jo tuolloin halutumpi ja kateudesta on kalkatettu? Pojat nyt voi haukkua juuri sitä mistä toisessa tykkääkin, kun ei saa haluamaansa huomiota. Mutu. 😃
Finneistä kai aika usein on saanut moni kuulla. Pizzanaama jne. Mikä nyt oikeen ikävälle tuntuu... 😐
Olen sen videon katsonut silloin, kun se täällä oli. Eikä minusta sun nenä mitenkään terävälle näyttänyt. Se ei ole tällainen pyöreä pottu päästään, muttei teräväkään minusta.Helmiina kirjoitti:
Voihan olla, että se peppu on ollut jo tuolloin halutumpi ja kateudesta on kalkatettu? Pojat nyt voi haukkua juuri sitä mistä toisessa tykkääkin, kun ei saa haluamaansa huomiota. Mutu. 😃
Finneistä kai aika usein on saanut moni kuulla. Pizzanaama jne. Mikä nyt oikeen ikävälle tuntuu... 😐
Olen sen videon katsonut silloin, kun se täällä oli. Eikä minusta sun nenä mitenkään terävälle näyttänyt. Se ei ole tällainen pyöreä pottu päästään, muttei teräväkään minusta.En tiedä kateudesta, mulle ei tytöt tai naiset juuri ole koskaan mitään huudelleet tai haukkuneet. Ainakaan kasvotusten, toki selän takana olen kuullut kaikenlaista jupistavan.
Mulla tuo finnihaukkuminen (sekin ainoastaan pojan/poikien taholta) alkoi n. 11 vuotiaana, eli mulla iski murrosikä varhain fyysisesti, mutta tosiaan sitten loppuikin aikaisin.
Mä luulen että sitä kiusaajapoikaa (ja hänen kavereitaan) eniten oikeasti ärsytti mun luonne, joka oli introvertti ja vetäytyvä. Sitten se kiusaamisen syy vaan haettiin jostain ulkoisesta, koska niin se oli helpompaa. Häntä ärsytti myös se, että olin "kivikasvo" eli en juuri reagoinut ulkoisesti mitenkään kiusaamiseen. Kai hän yritti reaktiota yhä pahenevalla kiusaamisellaan.
Ehkä mun nenä on kasvanut iän myötä:D Ne kuulemma kasvaa. Kohta naamassa ei ole muuta kuin nenä ja terävät luiset poskipäät:D Vähän sellainen Pohjanakka-naama.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En tiedä kateudesta, mulle ei tytöt tai naiset juuri ole koskaan mitään huudelleet tai haukkuneet. Ainakaan kasvotusten, toki selän takana olen kuullut kaikenlaista jupistavan.
Mulla tuo finnihaukkuminen (sekin ainoastaan pojan/poikien taholta) alkoi n. 11 vuotiaana, eli mulla iski murrosikä varhain fyysisesti, mutta tosiaan sitten loppuikin aikaisin.
Mä luulen että sitä kiusaajapoikaa (ja hänen kavereitaan) eniten oikeasti ärsytti mun luonne, joka oli introvertti ja vetäytyvä. Sitten se kiusaamisen syy vaan haettiin jostain ulkoisesta, koska niin se oli helpompaa. Häntä ärsytti myös se, että olin "kivikasvo" eli en juuri reagoinut ulkoisesti mitenkään kiusaamiseen. Kai hän yritti reaktiota yhä pahenevalla kiusaamisellaan.
Ehkä mun nenä on kasvanut iän myötä:D Ne kuulemma kasvaa. Kohta naamassa ei ole muuta kuin nenä ja terävät luiset poskipäät:D Vähän sellainen Pohjanakka-naama.No nuokin käy järkeen. Se poika ei saanut haluamaansa huomiota, mutta ootko varma ettei ole ollut ensin ihastunut suhun?
Joskus "särkyneet" sydämet käy kimppuun, kun halatakkaan ei saa/voi tai pysty. 🤔
Totta, nenä ja korvat kasvaa... 😜
Ter. Dumbo.. 😀Helmiina kirjoitti:
No nuokin käy järkeen. Se poika ei saanut haluamaansa huomiota, mutta ootko varma ettei ole ollut ensin ihastunut suhun?
Joskus "särkyneet" sydämet käy kimppuun, kun halatakkaan ei saa/voi tai pysty. 🤔
Totta, nenä ja korvat kasvaa... 😜
Ter. Dumbo.. 😀Näin niistä kiusaajista aina sanotaan, jos ovat eri sukupuolta, mutta enpä tiedä. Hyvin se sen ihastuksen sitten ainakin multa peitti:D
Mulla kyllä korvat pysyneet pieninä tähän asti. Tuli kyllä nyt mieleen että mummollani oli kyllä aika isot korvat vanhoilla päivillään:)yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Näin niistä kiusaajista aina sanotaan, jos ovat eri sukupuolta, mutta enpä tiedä. Hyvin se sen ihastuksen sitten ainakin multa peitti:D
Mulla kyllä korvat pysyneet pieninä tähän asti. Tuli kyllä nyt mieleen että mummollani oli kyllä aika isot korvat vanhoilla päivillään:)Okei, oot sen funtsinut ja ei. 😃
No pääasia, että et ole jäänyt kiusaamisen kanssa alakynteen, oot mennyt ettepäin!
Mä taas oon perinyt äiskältä kunnon salaatinlehdet!! 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483