Tein saman uudenvuodenlupauksen, jonka olen tehnyt jo monena vuotena. Se mainio uudenvuodenlupaus on: LUPAAN OLLA ROHKEASTI OMA ITSENI !
=Etelä-Suomen mies
Tein jälleen hyvän uudenvuodenlupauksen
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Just oikein. Kannattaa olla oma itsensä. Ei ole tarvetta esittää mitään roolia.
- Anonyymi
LUPAAN OLLA REILUSTi VENÄLÄINEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUPAAN OLLA REILUSTi VENÄLÄINEN.
Kiitokset tiedosta Gentsu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset tiedosta Gentsu.
En ollut gentsu.
- Anonyymi
Lupaan jatkaa idealistityöttömänä myös ensi vuonna.
- Anonyymi
Hienoa, kun kerrankin on mielenkiintoinen keskustelun-aihe. Juu, useimmilla suomalaisilla on noin 35-40 ikävuoteen asti tarve esittää jotain roolia, toisten ihmisten miellyttämiseksi. Ajan mittaan ihminen huomaa, että roolin esittäminen on turhaa ja tyhmää. Kaikkein helpointa on elämä sen jälkeen, kun on päättänyt olla oma itsensä.
- Anonyymi
Johtuu paljolti siitä, että joillakin paikkakunnilla ihmisillä on pakkomielteenä olla mahdollisimman normaali. Miten se normaali sitten määritellään... ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu paljolti siitä, että joillakin paikkakunnilla ihmisillä on pakkomielteenä olla mahdollisimman normaali. Miten se normaali sitten määritellään... ??
Jossain vähemmän miellyttävillä paikkakunnilla "normaalilla" tarkoitetaan henkilöä, joka tykkää ryypätä ja tanssia, mutta jolla ei ole mitään persoonallisia harrastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vähemmän miellyttävillä paikkakunnilla "normaalilla" tarkoitetaan henkilöä, joka tykkää ryypätä ja tanssia, mutta jolla ei ole mitään persoonallisia harrastuksia.
Lujatahtoinen ihminen on mieluummin ns. epänormaali ja oman tien kulkija kuin joihinkin tylsiin normeihin alistuva ns. normaali.
Mulla tuli joskus mieleen, en kolmanneksen elämästäni olin lapsi, sit kolmanneksen yritin olla erilainen, kolmanneksen samanlainen ku muut . Viimenen ainakaan ei enää onnistunut.
En mä enää sitä jaksanut. Sittemmin olen ollut mitä olen
Enää en yritä.
t: pitkätukka-68
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos se toimii.
- Anonyymi
Se asia toimii, kun ihminen on lujatahtoinen, ja päättää, että omana itsenä oleminen toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se asia toimii, kun ihminen on lujatahtoinen, ja päättää, että omana itsenä oleminen toimii.
Lopputuloshan sen ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputuloshan sen ratkaisee.
Lopputulos ? Kyseisessä asiassa ei varmaankaan pyritä mihinkään tulokseen.
- Anonyymi
Sastamala?
- Anonyymi
Mainiota! Minäkin yritän.
- Anonyymi
Kyllä tuo on ihan hyvä tavoite. Jos tykkää vanhasta iskelmämusiikista niin kannattaa vaan ihan kunnolla alkaa kehumaan vaikka Jamppa Tuomista eikä välitä jos joku alkaa naureskella. Ei aina kaiken tarvitse olla uusinta ja hienointa. Rohkeasti vaan kertoo mitä miettii asioista ja muut nyökyttelevät tai puistelevat päätään, miten milloinkin.
Yllättävän kannattavaa toimintaa. Kun on oma itsensä ja tuo sen rohkeasti ilmi, yllättävän moni alkaa pitääkin sellaista jotenkin jees-juttuna. Että onkin jotenkin cool olla just tuommoinen :D Ja itsellä jää esittämisen vaiva väliin.
En ole keksinyt mitään luvattavaa..
Ruoan ja liikunnan suhteen en edes yritä..- Anonyymi
Eli tukevana tätinä tämäkin vuosi?
Ihan mainio lupaus vaikka melko laaja ja vaikeasti mitattava.
Lähinnä jäin kiinni tuossa sanaan rohkeasti; mistä se juontaa juuurensa ja onko siihen joku tietty syy miksi lupaus ei toimisi ilman sitä?- Anonyymi
Onkohan kuitenkaan rohkeasti itsensä, jos tykkää raapia pallejaan niin raapiiko niitä rohkeasti missä vaan?
- Anonyymi
Mä en uudenvuoden lupauksia antele,mutta itse asia on noin kuin aloitaja kirjoitti. Olen vain ja ainoastaan oma itseni,en vedä roolia yritä olla kiva ja seurallinen..jos ei huvita olla kiva tai seuralinen . Tosin en taida olla erityisen seuralinen vaikka yritäisinkin ;)
t:mies53tre Hyvä lupaus ANONYYMILTÄ.
Rohkeasti anonyymi! (hihittää ku se ykski täin paikan vakkari)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483