Helmiä Sioille

Anonyymi

On opetellut jonkun juopon kolmisoinnun kitaralla ja sillä yhdellä säestyksellä leijuu baareissa.... On ollut kavereita Topi Sorsakosken, Irwinin ja Kari Tapion kanssa (sairaassa mielessään). Muusikko joka ei saanut edes vammaisille tarkoitettua apukoulua opiskeltua pahan ADHD:n ja dysleksian takia!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öö, meniköhän henkilöhyökkäys nyt ihan pikkusen överiksi? Ei Gentsu mullekaan aina mikään mukava ole ollut, mutta jotain rajaa sentään:D

• Ei saa toisia haukkua. Ei hän mullekaan ole ilkeä ollut. Miksi täällä on nyt tämmöistä?

• Genio vanhana kettuna tuskin noin kökköiseen provosointiyritykseen lähtee mukaan.

• No en kyllä usko Dissen tekosiksi en :(

• Harmaaritari kirjoitti:

Genio vanhana kettuna tuskin noin kökköiseen provosointiyritykseen lähtee mukaan.

No kukapa meistä. Ilmaisin vain närkästyksen typerästä maalituksesta.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

No en kyllä usko Dissen tekosiksi en :(

Ihan sama mitä uskot, Disse itse sanoi nämä savustavansa ulos. Monta muuta on kuulemma hänen ansiostaan jo lähtenyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mitä uskot, Disse itse sanoi nämä savustavansa ulos. Monta muuta on kuulemma hänen ansiostaan jo lähtenyt.

Hahhah... kyllä te ootte hyviä oikomaan, kun vähän sinnepäin vihjaa.
        En minä ketään ole savustanut ulos, rnkä savusta...

Mutta sen sanon, että ketkä yleensä käy minua hätkkimässä, kun jotain kommentoin, saatan pöllyyttääkin joskus. Itse kaivavat verta nokasta. Ja sattumoisin niitä kaikkia enää ei ole näkynyt.... mutta en laske omaksi saavutukseksi. Eiköhän niiltä ole oma motivaatio vaan loppunut...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hahhah... kyllä te ootte hyviä oikomaan, kun vähän sinnepäin vihjaa.
        En minä ketään ole savustanut ulos, rnkä savusta...

Mutta sen sanon, että ketkä yleensä käy minua hätkkimässä, kun jotain kommentoin, saatan pöllyyttääkin joskus. Itse kaivavat verta nokasta. Ja sattumoisin niitä kaikkia enää ei ole näkynyt.... mutta en laske omaksi saavutukseksi. Eiköhän niiltä ole oma motivaatio vaan loppunut...

No et sinä kyllä ketään floweria, gentsua tai muitakaan ole pöllyyttänyt. Mitälie vänkäämistä. Turhaan paukutat henkseleitäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinä kyllä ketään floweria, gentsua tai muitakaan ole pöllyyttänyt. Mitälie vänkäämistä. Turhaan paukutat henkseleitäsi.

Tisspissi luulee pöllyyttävänsä yhtä sun toista ihan niin kuin luulee olevansa palstalle hyvin tärkeä ja korvaamaton osa. Ja luulee olevansa vielä suosittukin.

Ainahan sitä saa luulla kaikenlaista... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä... en minäkään tajua mitä jotkut vellihousut aina puskista änkyttävät. Kai kiukuttaa, kun ei enää erektiota saa..... kiukuttais itteenikin....

• Anonyymi

Hah. Gentsu ei tuosta hätkähdä suuntaan tahi toiseen. Vaatii vähän enemmän ruutia taakse nää provot.

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta utelen, että mikä on kolmisointu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe