Vaikka olenkin Suomen komein ja tavoitelluin poika- ja ukkomies, niin eikö vain joku kiukkunen kukkahattu silti keksinyt sanottavaa.. No, kasvatin vähän partaa pyöreiden poskieni peitoksi ja tadaa..☝️
Kyllä on helppoa olla miäs.
Sain kritiikkiä pyöreistä poskistani
112
78
Vastaukset
No parralla on varmaan helppo piilottaa mitä vaan, mutta kyllä kypsyttää kun se kasvaa... en mä joutais kokoaikaa sit ajelemaan.... nytkin perhana taas päässyt pitkäks.... ärsyttävää...😤
Tänäänkin ollut ihme hullunmylly.... ajanut kaupunkia ristiinrastiin... käy poika siltä, vie tounne ja hae täältä, tyttö sieltä kaupassa tuolla, poika taas sieltä ja kohta tuonne... perseestä välillä tää ramppaaminen...No ehkä 5-10 vuoden päästä ei oo tätä.... joutaa näppäilemään kassejasn rauhassa. 😂- Anonyymi
Mä oon ny bissellä
- Anonyymi
Menisit säkin roplaalaamaan niitä vaahterias
-flowersreally- Disse kirjoitti:
Yksi kerrallaanhan sitä...😁
Aatteleppa jos tulis riviin kaikki ne stobet mitä on elämänsä aikana juonu..
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vaahterias? 🤔
Aivan.
-flowersreally- Wwuwuw kirjoitti:
Aatteleppa jos tulis riviin kaikki ne stobet mitä on elämänsä aikana juonu..
Kunnon aita! 😂☝️
Disse kirjoitti:
Yksi kerrallaanhan sitä...😁
Illalla joinkin sitten koko pullon vodkaa..Nam.
Tosin se oli 200ml pullo, mutta silti.Wwuwuw kirjoitti:
Illalla joinkin sitten koko pullon vodkaa..Nam.
Tosin se oli 200ml pullo, mutta silti.200 ml;aa hierasoo jo silimäkulumasaankin...😂☝️
Disse kirjoitti:
200 ml;aa hierasoo jo silimäkulumasaankin...😂☝️
Äläs siinä äijistele..
Siitähän tulee viisi kapakkapaukkua☝️Wwuwuw kirjoitti:
Äläs siinä äijistele..
Siitähän tulee viisi kapakkapaukkua☝️Yksi huikka... normaalipullossa etiketin alle lepänlehden ohuelti...😬👌
Kateelliset parjaa, hyvälle näyttää... 😘
- Anonyymi
Kato, pensselisetä!
(Pullaposket paistaa sun haiventen läpi)
-flowersreally-Anteeks nyt vaan hyvä neiti, mutta minulla nyt kun vaan sattuu olemaan näin maskuliinisen leveät leukaperät. Älä pelkää, en satuta, olenhan kiltti ja kunnollinen Miäs. Jo kolmatta päivää.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Anteeks nyt vaan hyvä neiti, mutta minulla nyt kun vaan sattuu olemaan näin maskuliinisen leveät leukaperät. Älä pelkää, en satuta, olenhan kiltti ja kunnollinen Miäs. Jo kolmatta päivää.
Hei nyt mä vasta huomasin, että sulla on uus tupee myös. Sun pitäis kyllä pyytää rahat takaisin, ei meinaan muistuta sitä Alonsoa.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Hei nyt mä vasta huomasin, että sulla on uus tupee myös. Sun pitäis kyllä pyytää rahat takaisin, ei meinaan muistuta sitä Alonsoa.
-flowersreally-Ee..just nakkasin sen pois. Luomukomea olen. ☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ee..just nakkasin sen pois. Luomukomea olen. ☝️
Sä oot just tommonen nössödisse, pullaposki, muutat kuvaasi/tarinaasi/itseäsi aina ”tarvittaessa”.
Ei jatkoon.
Sä oot just tommonen nössödisse, pullaposki, muutat kuvaasi/tarinaasi/itseäsi aina ”tarvittaessa”.
Ei jatkoon.
-flowersreally-Ööö Whaaat..
Taitaa neitillä olla hiekkaa vaginassa, tai sitten puolukkapäivät.
😌Wwuwuw kirjoitti:
Ööö Whaaat..
Taitaa neitillä olla hiekkaa vaginassa, tai sitten puolukkapäivät.
😌Aaet on helppoo olla miäs.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aaet on helppoo olla miäs.
Paljo vaikeempi oiskin olla Mies.
Paljo vaikeempi oiskin olla Mies.
-flowersreally-Homo se on!
Voi olla transmies, mutta silti tuntea vetoa miehiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Hfkm2Nlj_qMscrg kirjoitti:
Homo se on!
Voi olla transmies, mutta silti tuntea vetoa miehiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Hfkm2Nlj_qMMä en ole noin myrkyttyneen maskuliininen kuin sä. Mullahan on rillitkin.
- Anonyymi
Miesten on helppo peittää pyöreät posket ja kaksoisleuka parralla mutta naiset ei saa niitä piiloon meikkaamallakaan, pitää vaan yrittää todistella itselleen että olen hoikka kaunis hahahahahahahah
- Anonyymi
Koko Suomi laihikselle.
- Anonyymi
Minusta parta kyllä korostaa pyöreitä poskia... Leventää entisestään..
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parta kyllä korostaa pyöreitä poskia... Leventää entisestään..
Nyt tyttöseni sekoitat posket maskuliinisiin leukaperiin!
- Anonyymi
Syö persikoita tulee persikkaposket, päivittäin kiloittain herkku-vitamiineja ;:D
Mitenkäs vessakäyttäytyminen. Eikö ole kätevää? Kusella voi käydä melkein missä vaan kunhan kääntää selän mahdolliseen yleisöön päin. Paskallekaan ei tarvitse yleensä jonottaa, ellei akat ole vallanneet myös miesten vessaa paikaksi, jossa juorutaan ja puuteroidaan nenää.
https://www.youtube.com/watch?v=urwnrnHexmMNo todellakin. Nyt kun tämä tasku on näin kuvaannollisesti ilmaistuna käännetty nurinpäin, niin pissim..kuseminen on miljuuna kertoo kätevämpää.
Wwuwuw kirjoitti:
No todellakin. Nyt kun tämä tasku on näin kuvaannollisesti ilmaistuna käännetty nurinpäin, niin pissim..kuseminen on miljuuna kertoo kätevämpää.
Rekkamiehen pastillit on myös kasvamassa..juustosissin kera..👌
Nam.Wwuwuw kirjoitti:
No todellakin. Nyt kun tämä tasku on näin kuvaannollisesti ilmaistuna käännetty nurinpäin, niin pissim..kuseminen on miljuuna kertoo kätevämpää.
Odotahan kun tulee lunta. Voit jopa kirjoitella lyhyitä viestejä tai piirrellä jotain. Se on hienoa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Rekkamiehen pastillit on myös kasvamassa..juustosissin kera..👌
Nam.Minttua voin suositella jätyimäärin yöajeluun.... :D
scrg kirjoitti:
Odotahan kun tulee lunta. Voit jopa kirjoitella lyhyitä viestejä tai piirrellä jotain. Se on hienoa.
Näin etelässä saattaa joutua odottamaan, vaan kyllä se onnistuu hiekkaankin..just kokeilin..
Wwuwuw kirjoitti:
Näin etelässä saattaa joutua odottamaan, vaan kyllä se onnistuu hiekkaankin..just kokeilin..
Jos ryhtyis muslimiksi?
Sais kerralla neljä palv..vaimoa.Wwuwuw kirjoitti:
Jos ryhtyis muslimiksi?
Sais kerralla neljä palv..vaimoa.Tuli vaan jotenkin hiekasta mieleen..
Mussahan muutes on vähän arabin näköä..Tai sanon mielummin jotta italialaisen.Wwuwuw kirjoitti:
Jos ryhtyis muslimiksi?
Sais kerralla neljä palv..vaimoa.Eipä ne vaimot muslimillekaan ole automaatio. Jo sitten ne pitää pystyä vielä elättämään. Onko sulla edes kameleita? Vasta kun on tarpeeksi monta, voit ostaa vaimon.
scrg kirjoitti:
Eipä ne vaimot muslimillekaan ole automaatio. Jo sitten ne pitää pystyä vielä elättämään. Onko sulla edes kameleita? Vasta kun on tarpeeksi monta, voit ostaa vaimon.
Mähän olen kuules ytmi.
No voinhan mä yhen askin antaa vaihdossa, tosin yleensä mulle on maksettu..Wwuwuw kirjoitti:
Tuli vaan jotenkin hiekasta mieleen..
Mussahan muutes on vähän arabin näköä..Tai sanon mielummin jotta italialaisen.Ja sitten tuo omasta ulkonäöstä jauhaminen pitäisi myös lopettaa. Se on vähän homoa. Ei heteromiehet postaa someen yhtenään kuvia itsestään. Jos postaa, niin fokus on siinä mitä olet tekemässä, ei sillä ole niin väliä miltä näytät.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jos ryhtyis muslimiksi?
Sais kerralla neljä palv..vaimoa.Espanjassa sataa yleensä lunta kuin Englannissakin sitä se ilmaston muuttuminen teettää.
Tämä on kyllä hyvä idea ruokana: puoli kiloa persikaa purkistakin niin tekee hyvää, vaikka ei nyt välttämättä mitään tyttöjen kauneusjuttuja haluaisikaan, suuri määrä c-vitamiinia ja muita juttua on persikassa purskistakin. Wwuwuw kirjoitti:
Mähän olen kuules ytmi.
No voinhan mä yhen askin antaa vaihdossa, tosin yleensä mulle on maksettu..Ei se ytmi-homma ole mikään ilmoitusluontoinen asia. Sun pitää olla parempi kuin muiden.
scrg kirjoitti:
Ja sitten tuo omasta ulkonäöstä jauhaminen pitäisi myös lopettaa. Se on vähän homoa. Ei heteromiehet postaa someen yhtenään kuvia itsestään. Jos postaa, niin fokus on siinä mitä olet tekemässä, ei sillä ole niin väliä miltä näytät.
Kyllä säkin jauhaisit jos sattuisit olemaan yhtä komea kuin mä.
Toisekseen mä en jauha, vaan totean asiat niin kuin ne on. Näin.scrg kirjoitti:
Ei se ytmi-homma ole mikään ilmoitusluontoinen asia. Sun pitää olla parempi kuin muiden.
Naiset päättää sen jutun..
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä säkin jauhaisit jos sattuisit olemaan yhtä komea kuin mä.
Toisekseen mä en jauha, vaan totean asiat niin kuin ne on. Näin.Sä olet liian vanha siihen, että pelkällä leualla ja komeudella enää mihinkään kuuhun mennään. Pitäis olla rahaa ja/tai statusta ja mitä niitä nyt olikaan lisäksi.
Päädyt vaan ihmettelemään kuin "allu" että eikö pituus yksistään riitä tinderissä.scrg kirjoitti:
Sä olet liian vanha siihen, että pelkällä leualla ja komeudella enää mihinkään kuuhun mennään. Pitäis olla rahaa ja/tai statusta ja mitä niitä nyt olikaan lisäksi.
Päädyt vaan ihmettelemään kuin "allu" että eikö pituus yksistään riitä tinderissä.No ne on vaan luuserien juttuja..
- Anonyymi
Hihhiö on Hirviö`? Mikähän ihme on sitten joku tietokoneen grafiiikkakiihdytin?
Tämä oli niin mukava ( huom ei ihana) ketju, että pisti ihan hymyilyttämään.
Ja kun mä olen tällainen älykkö, niin rillit kuuluu asiaan. Ihan kuin Enbuske, mutta oikesti älykäs. Jeeeps. Jepjep.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kun mä olen tällainen älykkö, niin rillit kuuluu asiaan. Ihan kuin Enbuske, mutta oikesti älykäs. Jeeeps. Jepjep.
Joku muutes sanoi nähneensä Mut viime kesänä.
Eheh.Wwuwuw kirjoitti:
Joku muutes sanoi nähneensä Mut viime kesänä.
Eheh.Sain muuten yllättäin palkankorotuksen. Oikein ☝️
Hämmentävästi muistutat mieheni veljeä 😶
Harmi, kun itse en voi tehdä täällä samaa, sen verran miespuolista nassua somessa levitellyt aikanaan. Oli joku faceapp-sovellus ja sit tosiaan toi snapchat. Viimeksi näytin pitkässä vaaleassa tukassa ja sängessä kuulemma aikamoiselta rokkikukolta. 🤠Wwuwuw kirjoitti:
Jaah..
Nyt en kuule yhtään ymmärrä mistä neiti jutustelee..Mä oon tuplaupea.
Taitaa olla seinän takana patukkaa tarjolla...Wwuwuw kirjoitti:
Jaah..
Nyt en kuule yhtään ymmärrä mistä neiti jutustelee..Neiti ehkä sulle 😉, mutta frouva oikeesti.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Neiti ehkä sulle 😉, mutta frouva oikeesti.
Aika hyvin se faceapp osasi jopa silmäryppyjä lisätä, kun äsken laitoin ukon hymyilemään..En sentäs nuorentanu..
Wwuwuw kirjoitti:
Aika hyvin se faceapp osasi jopa silmäryppyjä lisätä, kun äsken laitoin ukon hymyilemään..En sentäs nuorentanu..
Sit on se vanhentumisappi, se ei ole kyllä oikein ilahduttava näky 👵 Varsinkaan näin kun on juuri iän eka numero muuttunut.
Sit on se vanhentumisappi, se ei ole kyllä oikein ilahduttava näky 👵 Varsinkaan näin kun on juuri iän eka numero muuttunut.
Mä oikeesti vähän järkytyin kun kokeilin sitä..Mun mutsikaan ei näytä niin vanhalta kuin mitä se muumio oli...uh Ja mutsi on 80v.
Nuorennuskuvissa näytin aasialaiselta. Naiskuvassa näytin nukelta..Laitoin kuvia aloitukseen "Eikö saa omaa kuvaa laittaa" tai sinnepäin..yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Onko muuten joku onnistunut peruuttamaan näitä muokkauksia? Kun siitä mua varoteltiin..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko muuten joku onnistunut peruuttamaan näitä muokkauksia? Kun siitä mua varoteltiin..
Moottori-ajoneuvon kuljetus oikeus on poistettu "toistaikseksi", eli loppuelämään asti vääriän ylilääkärien diagnoosien,l valheiden johdosta.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä oikeesti vähän järkytyin kun kokeilin sitä..Mun mutsikaan ei näytä niin vanhalta kuin mitä se muumio oli...uh Ja mutsi on 80v.
Nuorennuskuvissa näytin aasialaiselta. Naiskuvassa näytin nukelta..Laitoin kuvia aloitukseen "Eikö saa omaa kuvaa laittaa" tai sinnepäin..Juu, onkohan siinä lisätty joku huono elämä-lisä. itse ainakin näytän mummolta, joka on todella "elänyt" ...
Mä en tiä oliks ne naiskuva sama kuin Hottis-kuva, mulla oli sillä nimellä jossain app:issa. Siinähän taas näyttää joltain disney-prinsessalta. En kyllä haluaisi edes olla niin "hottis". Jännä nähdä, mikä on jonkunlaisten yleisten sääntöjen mukaan tosi kaunista.
Juu, kattelin niitä sun kuvia täs joku päivä, mutten kerennyt kommentoida. Hauska oli ainakin se lapsikuva muistaakseni👶Wwuwuw kirjoitti:
Nuorennuskuvissa näytin aasialaiselta. Naiskuvassa näytin nukelta..Laitoin kuvia aloitukseen "Eikö saa omaa kuvaa laittaa" tai sinnepäin..Juu, onkohan siinä lisätty joku huono elämä-lisä. itse ainakin näytän mummolta, joka on todella "elänyt" ...
Mä en tiä oliks ne naiskuva sama kuin Hottis-kuva, mulla oli sillä nimellä jossain app:issa. Siinähän taas näyttää joltain disney-prinsessalta. En kyllä haluaisi edes olla niin "hottis". Jännä nähdä, mikä on jonkunlaisten yleisten sääntöjen mukaan tosi kaunista.
Juu, kattelin niitä sun kuvia täs joku päivä, mutten kerennyt kommentoida. Hauska oli ainakin se lapsikuva muistaakseni👶yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, onkohan siinä lisätty joku huono elämä-lisä. itse ainakin näytän mummolta, joka on todella "elänyt" ...
Juu, kattelin niitä sun kuvia täs joku päivä, mutten kerennyt kommentoida. Hauska oli ainakin se lapsikuva muistaakseni👶Arrggh, ei pitäis klikkailla kuin yhden kerran, vaikka näyttäis siltä, että ei se lähetä viestiä..
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta ei se tosiaan ainakaan niin onnistu, että yrittää tota mieskuvaa muuttaa naiseksi. Sit tulee se "nukke"-versio, luulisin.
Arrggh, ei pitäis klikkailla kuin yhden kerran, vaikka näyttäis siltä, että ei se lähetä viestiä..
Tää uudidtus kyllä kusee..
Vaikea sanoa, mutta ei se tosiaan ainakaan niin onnistu, että yrittää tota mieskuvaa muuttaa naiseksi. Sit tulee se "nukke"-versio, luulisin.
Aika jännä kuitenkin, että mieskuva on luonnollinen, mutta naiskuva on luonnoton..
Se vauvakin oli mahtava.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Aika jännä kuitenkin, että mieskuva on luonnollinen, mutta naiskuva on luonnoton..
Se vauvakin oli mahtava.Wwuwuw kirjoitti:
Tämä on testi.
NooNih.
Eli testin tuloksena on tosiaan se, että naputusten määrä kertoo montako samaa viestiä tulee..Eli ei hermoilla siel, eikä tääl..niih.Wwuwuw kirjoitti:
NooNih.
Eli testin tuloksena on tosiaan se, että naputusten määrä kertoo montako samaa viestiä tulee..Eli ei hermoilla siel, eikä tääl..niih.Ihmettelin että mikäs kiivas keskustelu täällä on käynyt, kun oli ilmestynyt 11 uutta viestiä mun viimeisen kommentin jälkeen 😃
Ihmettelin että mikäs kiivas keskustelu täällä on käynyt, kun oli ilmestynyt 11 uutta viestiä mun viimeisen kommentin jälkeen 😃
Juu.. sori vaan. 😄
Wwuwuw kirjoitti:
Se vauvakin oli mahtava.Se johtuu tietenkin siitä, että meidän omat naamat on jo ennestään niin kauniit ja naiselliset, että naisfiltterillä se menee överiksi 😛
Se johtuu tietenkin siitä, että meidän omat naamat on jo ennestään niin kauniit ja naiselliset, että naisfiltterillä se menee överiksi 😛
Sinäpäs sen sanoit..😏😄
Wwuwuw kirjoitti:
En onnistunut, yritin kyllä purkaa. Ei tunnista alkuperäisiä piirteitä muokkauksen jäljiltä. Voihan jollain nerolla olla purkusettiä, vaan empä usko....
Oot lungisti vaan.Abrakadabra kirjoitti:
En onnistunut, yritin kyllä purkaa. Ei tunnista alkuperäisiä piirteitä muokkauksen jäljiltä. Voihan jollain nerolla olla purkusettiä, vaan empä usko....
Oot lungisti vaan.Niin, en mäkään usko. Ja jos onnistuu niin no...Ei nuo hikikomerot mua silti tunne, kun en missään facebookissa ole.
Wwuwuw kirjoitti:
Niin, en mäkään usko. Ja jos onnistuu niin no...Ei nuo hikikomerot mua silti tunne, kun en missään facebookissa ole.
Nykypäivää tälläset kuvanmuokkaukset, onhan se mahdollista että joku kopsaa nuvat. Mutta mitä niillä tekee on toi en juttu. Filtterillä kuten mulla ei oikeen hyödytä käyttää missään kun hoopoillakseen.
Sinäkö se oot se Antonio Flores, josta otsikossa mainittiin "järkyttävä muodonmuutos Antonio Flores."
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Heh, korjaan ystävällisesti järisyttävä muodonmuutos. 😜
Ei liity aiheeseen. Sanonpa silti. Luulin, että olet nainen. Sinulla vaihtuu kuvat usein tuossa profiilissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity aiheeseen. Sanonpa silti. Luulin, että olet nainen. Sinulla vaihtuu kuvat usein tuossa profiilissa.
Olen henkilö, jonka sukupuoli on kuvista riippumaton. Pysytään siinä. Btw samat kuvat eri väreissä. Harmaa on nyt fiilis.
- Anonyymi
Pieni tarkennus. Mistä/kummista poskista olikaan kysymys? Monella normaalipainoisellakin näkyy kasvoilla, jos painoindeksi on 25 tai yli. Ainakin naisilla. Ehkä miehilläkin. Toiset on myös luonnostaan pyöreäkasvoisempia. Ihmisillä on erilaiset kasvonmuodot ja erikokoiset päät.
Mulla nyt vain on näin maskuliinisen leveät leukaperät..joita joku tytsy luuli pulloposkiksi. Nöy.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla nyt vain on näin maskuliinisen leveät leukaperät..joita joku tytsy luuli pulloposkiksi. Nöy.
Kylläpä luulisi suutelot irtoavan neitokaisilta tuolla naamalla. Eiköhän ne maskuliiniset piirteet kaikkineen ole monen naisen mieleen. ;D
Noh en nyt näen mitään outoa.
- Anonyymi
Toinenkin musta laulu: https://www.youtube.com/watch?v=MgvtKk83wsQ
- Anonyymi
Hitto miten tylsä ketju. Sun on hyvä ollakin komea, kun jutut on tätä luokkaa
- Anonyymi
Joo eihän minulle mitkään Miss-Suomet kelpaa, pitää olla Supermalleja tyttökavereina :D
Näemmä palstan vihervasemmisto ämmien peeniskatteus siirtynyt seuraavaan vaiheeseen. Säälittävää!
Se on kyllä huomattu tämä wuppiksen katkeruus ja alemmuuden tunne miehiä kohtaan jo pidemmän aikaa ja nyt sitten lopulta sekosi kokonaan ja kuvittelee ilmeisesti olensa mies.Wwuwuw kirjoitti:
Uijuijui.. pikku pöpömies siinä ämmittelee..
No voi hurja sentäs..😏Mä muuten olen oikeasti ollut koko tän ajan mies. Mä vaan halusin testata miten eri tavoin naisiin suhtaudutaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten olen oikeasti ollut koko tän ajan mies. Mä vaan halusin testata miten eri tavoin naisiin suhtaudutaan.
Mies tai nainen, niin kitkerä mulkku siellä on...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten olen oikeasti ollut koko tän ajan mies. Mä vaan halusin testata miten eri tavoin naisiin suhtaudutaan.
Tuollainen on vähän ehkä naurattavakin, jos ei uskalla edes mitenkään koskettaakaan jotain naista.
blade83 kirjoitti:
Mies tai nainen, niin kitkerä mulkku siellä on...
Se kitkeryys on ihan sun omassa päässäs..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Se kitkeryys on ihan sun omassa päässäs..😄
Toivottavasti vielä jonain päivänä alat viihtyä omassa kehossasi ja voisit hyväksyä itsesi....
blade83 kirjoitti:
Toivottavasti vielä jonain päivänä alat viihtyä omassa kehossasi ja voisit hyväksyä itsesi....
Voi kiitos, toivon samaa sulle ja että joskus voisit syödä hyvää tuoretta ruokaa ilman pöppökammoa. Oujee. Ja aimoannoksen tervettä järkeä.
Olepa hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564135Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92381Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei92213Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471845- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511038Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915