monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
- 28175
nyt karjut ostamaan uv-lamppuja
"Jo vuonna 1939 tohtori Abraham Myerson huomasi miesten genitaalialueille annetun UV-säteilytyksen lisäävän koehenkilöid3174Yhdysvallat tartutti sukupuolitauteja vankeihin
"Yhdysvaltain hallitus on pyytänyt anteeksi Guatemalalta kyseenalaista lääkekoettaan, jossa sadoille ihmisille tartutett2174raju tyttö :)
"3-vuotias osti kauhakuormaajan - vahingossa 3-vuotias uusiseelantilaistyttö Pipi Quinlan kävi netissä vanhempien olles1173- 11173
kylläpä tuli hyvä mieli yöllä
5-6 naista kehui hajustettani jota varovaisesti naamalleni olin laittanut. on se kivaa saada positiivista huomioo :) h14172maistoin eilen glögiä
ei se niin pahaa ollut ku muistin, en sit tiedä johtuko se vodkasta mitä siihen oli laitettu.8172nyt ku intiaanit ollaa käyty läpi
niin keskusteltaisiinko nyt saamelaisista? kuinka lämmittäisit kotan?16172yks asia mikä naisissa vituttaa
on se et ne puuttuun yksittäiseen sanaan ja itse sanoma unohtuu tai menettää merkityksensä. sen jälkeen naisella on oike3171ei toi rusakkonaaras kesyynny
kyl se käy mun sille jättämät auringonkukka siemenet syömässä mut ei se pysy syöntipaikassa ku tuun ulos katsomaan sen m7171- 9170
hitto en ole ikinä ollut lauluihminen
mut jostain kumman syystä nyt soi säveltämättömät virret päässä, kauheeta :(9170Henkilöllisyyden voi varastaa jatkossakin ilman rangaistusta
"Turun Sanomat 11.12 2010 05:01:28 Toisen henkilöllisyyden anastamista ei toistaiseksi aiota kriminalisoida. Sisäasiain6170abu ghraib
http://ancapistan.typepad.com/photos/abuse_of_iraqis/abughraib2dog.jpg http://www.joshuadysart.com/journal/archives/abu23169- 10169
- 21169
chilen kaivosmiesten pelastusyrityksen hehkuttelu
en oikeastaan siedä et eräällä toisella keskustelupalstalla monet naiset pitää peukkuja niiden kaivosmiesten puolesta, n10168onko teillä ollut ongelmia explorer 9
kanssa??? kokeilin sitä ku tuli beta versiona ja täys paska oli, no muutama viikko sitten windows päivitti sen virallise18168- 48168
- 11167