niin keskusteltaisiinko nyt saamelaisista?
kuinka lämmittäisit kotan?
nyt ku intiaanit ollaa käyty läpi
16
126
Vastaukset
Voiko siihen saada kaukolämmön?
kaukolämpö ois kyl hyvä.
sitä mie vaan aattelen, et missä niiden vessat on???onko kukaan nähnyt millaisia vessoja saamelaiset käyttää.- aIbatrossi
monte24 kirjoitti:
kaukolämpö ois kyl hyvä.
sitä mie vaan aattelen, et missä niiden vessat on???onko kukaan nähnyt millaisia vessoja saamelaiset käyttää.Joo----
Kolme riukua yhdellä istutaan, toiseen ripustetaan palttoo
ja kolmannella huiskitaan susia kauemmas
- määmy
Oot neeber.
- aIbatrossi
http://www.tieteessatapahtuu.fi/0204/wiik.pdf
Saamelaiset ovat myös itänaapurista --Siberiasta alkujansa- aIbatrossi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Intiaanien_alkuperä
intiaanien alkuperä myös itä.Siberiassa
ns, mongoloidinen rotu
- Siwa Lappeenranta
kodan
työ finskit ette osaa ääntää d kirjainta vaan lausutte sen t- kirjaimena joten jätettäköön d kirjain pois äääääääääääkkkösistä
- Siwa Lappeenranta
monte24 kirjoitti:
työ finskit ette osaa ääntää d kirjainta vaan lausutte sen t- kirjaimena joten jätettäköön d kirjain pois äääääääääääkkkösistä
virolaiset ei osaa ääntää d-kirjainta.suomalaiset osaa
- aIbatrossi
Siwa Lappeenranta kirjoitti:
Karibian inkkarit lausuu pieru=pedo ääntävät peeo
epsanjankiäles on paljon pehmeämpi D kuin esim Raumanmurteessa
B ja V-------eivät itsekään aina tiedä kumpi tulee tekstiin Siwa Lappeenranta kirjoitti:
Ai kuten kartaani
aIbatrossi kirjoitti:
Karibian inkkarit lausuu pieru=pedo ääntävät peeo
epsanjankiäles on paljon pehmeämpi D kuin esim Raumanmurteessa
B ja V-------eivät itsekään aina tiedä kumpi tulee tekstiintoi b ja v on kyl totta äippäni lausuu robert nimeni, niin se kuulostaa roverilta :)
- aIbatrossi
monte24 kirjoitti:
Ai kuten kartaani
Vetäses henkkee ja laske
un tigre, dos tigres. tres tigres, quatro tigres. ...singo tigres:DD aIbatrossi kirjoitti:
Vetäses henkkee ja laske
un tigre, dos tigres. tres tigres, quatro tigres. ...singo tigres:DDun tikre tos tikre tres tikres kuatro tikres sinko tikres :K
- määmy
Notskil ja kipinättömii klapei. Nykyaikana ottaisin isoi pellettei.
Rakovalkee vois olla kiva, niit poltetaa edes laavun Mä olin kerran laavureisulla jossain itärajalla. Perillä pimeellä, puut loppuneet varastosta, enää muutama halko pesässä, tuuli puhalteli ja lunta tuiskutteli puolen metrin lattiarajasta (oli sellainen osaumpilaavu). No ei siinä sinänsä mitään, mutta pakkasta 15 astetta eikä auttanut muuallekaan enää lähteä. Onneksi oli toppavaatteet ja makuupussi, muuten olisi huonosti käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134