monella tuntuu olevan nyt läpsyttely fiilis
tekeekö lämpö teidät aggressiiviseksi ??
8
164
Vastaukset
- zisel
että mitä sä nyt kyselet mutta nyt kun rupesin miettii niin joo... Siis kesällä jos on liian kuuma, esimerkiks ettei saa nukuttua sen takia niin palaa päreet kyllä.
- Jazuli
...viime yön miullakii oli semmoset kiukut jotta mie oisin rutistellu muussa mieles ko paijataksein..;o)
..mut sitte tääl oli nii ihanii ihmisii jotta sain jutusteltuu paremman mielen..=o)
..*halaa turinakamuja*..
=o)
..olitte ihanii..tattista..
mut juu liika kuuma tekee krätykseks..iha pia mään mopon selkää sitte mään mihikä nokka näyttää..hanat auki..x')
..*kawawawaa*..moo - almasty
leppoisaksi väliin suorastaan laiskaksi.
laiskanlötköksi kylläkin
Jotain tälläiseksi
http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2007/11/13/8143010478533400090orig.jpg.
Kun on kuuma ja hiki, niin olen aika kärttyisällä tuulella. Kykenen kyllä itse hillitseen sen mutta voi kauheeta jos vastaan kävelee toinen ärtsy joka taas on tottunut purkaan ympäristöönsä pahat olonsa.. maailmansota samantien pystyssä ja ympäristöään kuormittava ärtsy saa tapella sydämen kyllydestä. Hassua kylläkin, että jopa sellaisetkin "häviää" mulle. jopa ne alkaa antaan periksi kun minä päästelen höyryjä joita en siis olis päästellyt ellei se toinen vasiten olis halunnut.
Yleensä olen kuin tiikerit kuumalla. Makaan jossain tekemättä yhtään mitään, ja odottelen viileämpää keliä. En tee mitään jos ei ole ihan pakko, juuri siksi kun saatan ärtyä äkkiä. Ehkäisen siis itse itseeni kun tiedän millainen voin olla.
Sitten kuumuus ottaa mulla vielä niin pumpunkin päälle, että sillä kannattaa olla liiempiä hillumatta. Saan vielä jonkun sykärin jos oikein innostun.
.vaan hyväntuuliseksi, rakastan hellettä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891986
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 961616
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31136Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1691057- 64906
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838