tekeekö lämpö teidät aggressiiviseksi ??

monella tuntuu olevan nyt läpsyttely fiilis

8

185

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

että mitä sä nyt kyselet mutta nyt kun rupesin miettii niin joo... Siis kesällä jos on liian kuuma, esimerkiks ettei saa nukuttua sen takia niin palaa päreet kyllä.

• Jazuli

...viime yön miullakii oli semmoset kiukut jotta mie oisin rutistellu muussa mieles ko paijataksein..;o)

..mut sitte tääl oli nii ihanii ihmisii jotta sain jutusteltuu paremman mielen..=o)

..*halaa turinakamuja*..

=o)

..olitte ihanii..tattista..

mut juu liika kuuma tekee krätykseks..iha pia mään mopon selkää sitte mään mihikä nokka näyttää..hanat auki..x')

..*kawawawaa*..moo

• almasty

leppoisaksi väliin suorastaan laiskaksi.

• oikeen rento tapaus :)

• monte24 kirjoitti:

oikeen rento tapaus :)

ne osaa nauttia elämästä.

• .
      Kun on kuuma ja hiki, niin olen aika kärttyisällä tuulella. Kykenen kyllä itse hillitseen sen mutta voi kauheeta jos vastaan kävelee toinen ärtsy joka taas on tottunut purkaan ympäristöönsä pahat olonsa.. maailmansota samantien pystyssä ja ympäristöään kuormittava ärtsy saa tapella sydämen kyllydestä. Hassua kylläkin, että jopa sellaisetkin "häviää" mulle. jopa ne alkaa antaan periksi kun minä päästelen höyryjä joita en siis olis päästellyt ellei se toinen vasiten olis halunnut.
      Yleensä olen kuin tiikerit kuumalla. Makaan jossain tekemättä yhtään mitään, ja odottelen viileämpää keliä. En tee mitään jos ei ole ihan pakko, juuri siksi kun saatan ärtyä äkkiä. Ehkäisen siis itse itseeni kun tiedän millainen voin olla.
      Sitten kuumuus ottaa mulla vielä niin pumpunkin päälle, että sillä kannattaa olla liiempiä hillumatta. Saan vielä jonkun sykärin jos oikein innostun.
      .

• vaan hyväntuuliseksi, rakastan hellettä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe