ja kun sillä oli nälkä se sanoi quiiik quiik, sulonen karvapallo.
mul oli pentuna marsu
24
120
Vastaukset
- scale
kaksi koiraa ja kissa.
mun ekamarsu oli eka joka näykkäsi mua pippelistä, ystävän neuvo, älä koskaan laske marsua peittosi alle kun kyljellään luet aku ankkaa kalsarit jalassa, jyrsijöillä on tapana näykkiä kaikkea mikä nenän eteen tulee, usko minä tiedän sen jo 6 vuotiaasta saakka voinut pitää esinahassani korvista.
- hreof
Oli mullakin. Vinkui aina kun jääkaapin ovi avattiin. Oli sitten nälkä tai ei.
Hemmetin tyhmiä otuksia mutta ah, niin lutusia. koira. Räyh, räyh ! Mut se oli kans ihana karvapallo :)
- scale
Meillä oli pystykorva ja karjalan karhukoira
- scale
timanttia kirjoitti:
pikku-terrieri :)
joka oli pirun kiukkunen vieraille?
- scale
scale kirjoitti:
nimittäin oli vieraille kiukkuinen.
scale kirjoitti:
tosi sulkku :) Mut hyvin omanarvon tuntoinen ja lojaali perheelleen. Ei se kiinnittänyt vieraisiin huomiota enää sen jälkeen kun ne oli päästetty sisään. Meni pois kun ei se oikeestaan olis halunnu ylimääräisiä ihmisiä kotiinsa.
http://www.eukanuba.fi/DNA/fi/fi/_img/template/White Terrier/Eukanuba-west-highland-white-terrier.jpg
- Jazuli
..semmoi albiino alfonso..=o)
...se oli aina huutamas quiik quik kun avasi vaikkapa jääkaapin oven taikka rapisteli porkkanapussia..x')
..sitten se söi kaikki vaaleat kakkansa..=o(
..*yööh*..=o)- Jazuli
monte24 kirjoitti:
ei niin hiljaa voinut jääkaappia avata etteikö quiik quiik huudot alkaneet :)
...puriko sun marsu häkkinsä kaltereita millokaa..???..=oI
...mun marsu jyrsi kun sil oli naapurissa gerbiilejä..aina kun ne gerbiilit rupesi rummuttamaa takajaloillaa nii marsu suivaantu ja rupesi louskuttamaan kaltereitaan...=o)
..ja meiän koira rupesi uikuttamaan..=o)
..*yyh yyh*..se oli iha simona siihi marsuun.. Jazuli kirjoitti:
...mun marsu jyrsi kun sil oli naapurissa gerbiilejä..aina kun ne gerbiilit rupesi rummuttamaa takajaloillaa nii marsu suivaantu ja rupesi louskuttamaan kaltereitaan...=o)
..*yyh yyh*..se oli iha simona siihi marsuun..aikaa tosin jo niin paljon etten muista
- hof
Jazuli kirjoitti:
..*yyh yyh*..se oli iha simona siihi marsuun..Meillä marsu ravas aina vapaana keittiössä (paitsi öisin). Tuli kiskomaan punteista ja hameenhelmoista, jos herkkua halusi. Eipähän ihmeemmin kaltereita pureskellut, mutta kerran kyllä puri nilkkaan, kun kerjäsi aikansa, eikä huomiota saanut...
- Jazuli
monte24 kirjoitti:
aikaa tosin jo niin paljon etten muista
..ollu niit gerbiilejä debiilejä naapureinaa..x')))
..heh..eniweis muksan mukavia kaikki karvapallerot on..=o)
..tänääki ko kävin tuol kylil juoksemas askoi nii näin sateessa pellolla rusakon..semmosen pienen..se ravisteli piiitkiä korviaan sateessa..oli nii hauskan näköi kun sen korvat läpsytti toisiaan vasten..=o)
..*iih ihana*..
=o) - Jazuli
hof kirjoitti:
Meillä marsu ravas aina vapaana keittiössä (paitsi öisin). Tuli kiskomaan punteista ja hameenhelmoista, jos herkkua halusi. Eipähän ihmeemmin kaltereita pureskellut, mutta kerran kyllä puri nilkkaan, kun kerjäsi aikansa, eikä huomiota saanut...
...muistaakseni meiän alfons ei purru mua..millokaa..taikka oon unohtanu..mut koiruutta se puri kun koira puski sitä pyllystä nii et alf käveli etujaloillaan perät pystys pitkin mattoa..kun koira työnsi kuonollaa sit eteepäin...=o)
..siit se sitte hikeentyi ja käänty kannoillaa ympäri ja nousi takajaloilleen säksättäen hampaitaan yhteen ja hyökki koiruuen nenille..=o)
- sleepy_moo
kissoja ja koiria sekä kaksi lemmikkikanaa ja muutama lammas. Nekin oli ihan lemmikkeinä ja niillä oli kaikilla omat nimet ja ne oli aivan ihania. :)
- sleepy_moo
monte24 kirjoitti:
miehen logiikkaani käyttäen päättelin noista kanoista ja lampaista :)
Kerrostalossa olisi voineet naapurit olla hieman nyreissään... :)
- zisel
"KRÄÄÄÄÄÄÄÄK" kun tyttö huomaa että siemenet on loppu. Mun pitää muuten ottaa noi mukaan kun tuun sinne. Toivottavasti ei tarvii junassa hävetä tota poikaa jos se alkaa avautuu :D
salakuljetti papukaijaa joka oli työnnetty ohueen sukkaan ja se sukka oli laitettu povariin.
no eikös se perkeleen kaija rääkässyt kun venäläinen tulliviranomainen oli siinä lähellä, no se meni ja työnsi kätensä kaverin povariin niin se kaija puras sitä sormesta, oli kuulemma säikähtänyt helvetikseen :)
ihan ku muistelisin niin et se karkasi vielä sukasta ja lenteli pitkin junavaunua paniikissa siis se kaija.- zisel
monte24 kirjoitti:
salakuljetti papukaijaa joka oli työnnetty ohueen sukkaan ja se sukka oli laitettu povariin.
no eikös se perkeleen kaija rääkässyt kun venäläinen tulliviranomainen oli siinä lähellä, no se meni ja työnsi kätensä kaverin povariin niin se kaija puras sitä sormesta, oli kuulemma säikähtänyt helvetikseen :)
ihan ku muistelisin niin et se karkasi vielä sukasta ja lenteli pitkin junavaunua paniikissa siis se kaija.papukaijan kasvattaja >:(
- .
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627