monte24
Vapaa kuvaus
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12550
12-vuotias riisti henkensä pelastaakseen isänsä ja veljensä
Tyttö uhrasi itsensä perheensä vuoksi. Pitkän aikaa intialainen Mumpy, 12, kuunteli vaiti vanhempiensa keskusteluja per2140hyvää juhannusta tasapuolisesti
niin naisille kuin miehillekin. älkää hukkuko, on koko kesä aikaa.3139kuinka paljon annatte ulkoisten uhkien vaikuttaa olemiseenne?
mul on peraatteessa aina kodin ulkopuolella valmius väkivallan uhkaan, en esim irrottele soittoruokaloissa juurikaan kos11139vitun keskisormi, siin on millin mustelma ja se vitun sormi on
turvoksissa kauimmassa nivelessä. olin tupakalla kun mun kaverin naamaan lyötiin ilman syytä, tulin juuri ku se saatanan9139Kiehuvaan lähteeseen hypännyt pikkupoika menehtyi
"Kahdeksanvuotias poika on kuollut vakaviin palovammoihin hypättyään kiehuvan kuumaan lähteeseen Rotoruassa Uudessa-Seel4139- 5139
tuli mieleen baddy et mikä se materiaalin nimi on
mitä avaruussukkuloiden lämpösuojat on??? meinaan vaan ku puulämmitteinen uuni on ja pelillä pyritään pitämään lämpö mah3139no nyt on tullut sekin nähtyä
kun miestä kidutetaan polttamalla sen penistä hehkuvalla kepillä4138nyt ku intiaanit ollaa käyty läpi
niin keskusteltaisiinko nyt saamelaisista? kuinka lämmittäisit kotan?16137totuus äityidestä oli liian raadollinen
joten ylläpito poisti sen hyvä sensuuri pelaa edelleen, eläköön pyhät äidit edelleen kaikkien mielissä.1413618-vuotias surmasi 19 kissaa
"18-vuotias surmasi 19 kissaa Tiistai 7.7.2009 klo 08.30 Floridalaismies surmasi ja silpoi 19 kissaa Miamissa. Paikall6135eilen olin saatanan pahalla tuulella
mut kun kävin ostamassa kaljaa klo 20:00 niin fiilis parani. siis mun pitäis oikeesti juoda jokapäivä itteni känniin et9135mihin mies voi katsoa vierasta naista
tulematta leimatuksi sovinistisiaksi?? tiedän että maitorauhasten tuijottele on väärin ja samon peppuja ei saa tuijotell22135haluaisin vielä kerran seurustella naisen kanssa
joka on horoskoopiltaan härkä, sit joutaiskin kuolemaan hymyssä suin44135nelosen mainoksessa nätisti sammakko loikkas
siis äärimmilleen venytettynä hyppyyn sammakot ei oo mitään persjalkasia, oikeesti niiden takakoivet upeet. hitto ku itt14135haluun myydä sieluni
ostaisko joku sen?? myönnän et on hiukan käytössä kulunut, mut joku taitava maagikko sais siitä vielä ihan hyvän sielun14134en tykkää pipareista
ku niissä on kardemummaa. en tykkää myöskään pullista ku niissäkin on usein kardemummaa. en tykkää rusina pullistakaan k7134Ratikka luiskahti kiskoilta Lasipalatsin edessä
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/ratikka_luiskahti_kiskoilta_lasipalatsin_edessa-katso_kuva/ hieno kuv5134- 13133
- 31133