pakko hakea maitoa et saa juotua kahvia
hitto viimeeksi syönyt torstaina
13
132
Vastaukset
ruoka maistu ?
monte24 kirjoitti:
se vaan on niin et vitutus täyttää mahan
Toi munkin tarttis oppia, mutta kun mä oon varmaan liian laiska noin raskaaseen vitutuksen tunteeseen. - Ruokailu on arkipäivän kohokohta; sitä ei parane unohtaa ;)
xena-183 kirjoitti:
Toi munkin tarttis oppia, mutta kun mä oon varmaan liian laiska noin raskaaseen vitutuksen tunteeseen. - Ruokailu on arkipäivän kohokohta; sitä ei parane unohtaa ;)
monte24 kirjoitti:
Lähetin tän biisin tänään yhdelle vanhalle kaverille, joka on pääsemässä eroon alkoholista ja laitanpa tän nyt vaihtariksi tähänkin :)
http://www.youtube.com/watch?v=JykR_aHB3q8
nyt on maitua ja kahvia kupissa
- ääh, sä sait siis
maitoo. Voisinpa jotenkin pilata tuon nautintosi...
ääh, sä sait siis kirjoitti:
maitoo. Voisinpa jotenkin pilata tuon nautintosi...
se pilata,ennen kuin huomaat saat paikan helvetin syövereihin ja kärsit saatanalliset tuskat ikuisessa kiirastulessa
- mä niin tykkäisin
monte24 kirjoitti:
se pilata,ennen kuin huomaat saat paikan helvetin syövereihin ja kärsit saatanalliset tuskat ikuisessa kiirastulessa
aiheuttaa harmia ja ikävyyksiä ihmisille..
mä niin tykkäisin kirjoitti:
aiheuttaa harmia ja ikävyyksiä ihmisille..
mut en vielä vasta sitten ku oon perinyt vallan helvetissä niin sitten nautitaan
- kirpela
sit vähentää lääkkeitäkin...
Mä voisin lisätä...wttu ku särkee :/- kirpela
monte24 kirjoitti:
se on vain kahvia.
muuta nestettä ihminen tartte ku maitokahvia ja kaljaamut jos menee sokeriin joku. Kaljassa on muuten hiilareita sama kun maidossa, joten juo maitoa, se on halvempaakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947756- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482155
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251903- 481902
- 601778
- 191773