monte24
Vapaa kuvaus
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12550
- 486
ostin champixia
yritän päässä tupakanpoltosta eroon. luin pakkausselosteen ja huomasin ikävän jutun, yksi haittavaikutuksista on (ajatt885suurinosa suomessa leikkaushoitoa vaativista
pikkupoikien ja etenkin vauvojen esinahan tulehduksista johtuu siitä etteivät äidit yksinkertaisesti tiedä poikavauvojen585TEKEEKÖ MUITTEN NAISTEN MIELI REPIÄ JALKOJA
MIEHILTÄ,TULI VAAN PAPUN MIELIHALUISTA MIELEEN, EI KUULEMMA VIHAA SILTI MIEHIÄ :)285PERKELEEN ANZZY
SUN KANSSA KU TURISIN TUNNIN BAARISTA LÄHTIESSÄNI, NIIN NUORI AIKUINEN NAINEN JOLLE OLIN BAARISSA NUMERONI ANTANUT OLI Y285house tänään
"23:35 House maanantai 15.11Yläilmoissa. House lähtee Cuddyn kanssa matkalle ja kesken lennon usea matkustaja alkaa v385Kaljuunnutko? Tämä kaljulaskuri laskee tuomionpäiväsi
Internetin kattavasta verkostosta löytyy myös vastaus siihen, kuinka paljon sinulla on aikaa nauttia hiuksistasi. Lasku585iloset ja vilpittömät karjalaiset
olin jo luovuttanut baari-illan ennen viimeisiä hitaita. matkalla kotiin on keskustassa sankarihautuumaa, menin päätietä1785jahas jotakin haittas dazun aloitus :(
pitkästä aikaa hyvä aloitus ja sekin piti poistaa. no en ala raivoamaan ku on joulu1184- 1284
hitto katsoin biltema katalogista
et rattikelkka maksaa vajaa 30 euroa siellä. muistan ku lapsena ruinasin vanhemmiltani stiga rattikelkkaa, enkä koskaan1184- 384
miks jotkut miehet herättää naisissa
hoivaamisvietin ??? miul on sellanen vaikutus naisiin et kukaan ei haluu hoivata, ei ikinä oon halunut, ei ees oma äiti.684prinssi william ja hänen uus vaimonsa
pilas miun synttärit, oliko pakko juuri miun synttäripäivänä viedä median huomio häihinsä :( itkee poskihampaat ruvella383- 1283
miks genio puhuttelee niin ilkeästi
meitä viattomia palstalaisia???mie haluun vaan rakastaa en loukata :( tekeekö kajaalit silmissä ihmiset kiukkusiks`??2883Kokoomus ja RKP jarruttavat harmaan talouden torjuntaa
Fifille vuodettu muistio paljastaa, että kokoomus ja RKP jarruttivat hallitusneuvotteluissa harmaan talouden valvontaa j2183csi sarjassa yks asia häiritsee
se kuinka autojen renkaanjäljistä ne pystyy päättelemään mikä auto on kyseessä. ajaako jenkit ensiasennus renkailla auto1783- 1083
- 2183