Päivittäinen seksi parantaa sperman laatua
Lapsen hankkimista yrittävien pariskuntien pitäisi harrastaa seksiä päivittäin. Se pitää sperman laadun korkealla, kertoo tuore australialaistutkimus.
Lääkärit ovat olleet pitkään erimielisiä suosituksista. Aiemmin uskottiin, että pariskuntien pitäisi pidättäytyä seksistä muutamaksi päiväksi ennen yhdyntää, jotta hedelmöitymisen todennäköisyys olisi suurempi.
Sydneyläisen lääkärin David Greeningin johtama tutkimus päätyy kuitenkin suosittelemaan seksiä joka päivä. Siittiöiden laatu parani selvästi, kun koehenkilöt saivat siemensyöksyn päivittäin.
Päivittäinen ejakulaatio laski siemennesteen tilavuutta, mutta Greening ei pidä sitä ongelmana.
- Näyttää siltä että pariskuntien, joilla on siemenneste on tutkimuksen mukaan suhteellisen normaalia, pitäisi harjoitta seksiä päivittäin viikkoa ennen ovulaatiota, Greening kertoi.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1706039
et tämmönen uutinen tälläkertaa
Päivittäinen seksi parantaa sperman laatua
1
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221