http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/wahlstrom-nyrkkeili-euroopan-mestariksi/art-1288459178658.html
JIPPIIIII NAINEN ON KAUNIS KU SE VOITTAA
Wahlström nyrkkeili Euroopan mestariksi!
13
80
Vastaukset
Oh yeah!
Ps. Uskaltaisitko Evan kanssa vaakamamboon?relaxed_eyes kirjoitti:
Toi peeässä oli nyt kyllä aika huono...
Miksi? Ylensä miehet pelkäävät vahvoja naisia niin fyysisesti kuin hankisestikin.
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi? Ylensä miehet pelkäävät vahvoja naisia niin fyysisesti kuin hankisestikin.
Hmmm ....Pelkääkö? En usko.
Öitä.
- Nasdaq
Aivan ihnuu!
Evalle kaikkii meilii ja sydämii, höyhenii et munii.
(Säteilevä nainen, tuo jenkkihymy)
http://www.youtube.com/watch?v=vtvvzOT3ROY&feature=fvwp Se on aina hianoa kun suomalainen voittaa. Hiano homma!
Vaikka emmä kyllä nyrkkeilyä naisten lajina pidä. Evankin näkisin mielummin mutapainissa.vieläkö oot epäileväinen,ettei nokia vielä nouse??? mie en epäile vaan rohkeesti sijoitin siihen.
ootan 808 lumia versiotamonte24 kirjoitti:
vieläkö oot epäileväinen,ettei nokia vielä nouse??? mie en epäile vaan rohkeesti sijoitin siihen.
ootan 808 lumia versiotaEi laisinkaan huono hetki. Sääliksi käy porukoita, jotka ostivat osakkeita 40€:n hintaaan.
monte24 kirjoitti:
vieläkö oot epäileväinen,ettei nokia vielä nouse??? mie en epäile vaan rohkeesti sijoitin siihen.
ootan 808 lumia versiotaKyllä mä epäilen sitä sen nousua, vaikka olen mä sitä lisääkin ostanut... Ei sillä ainakaan mitään jättipottia tehdä. Hyvä kuitenkin, että oot siihen sijoittanut, ei ne rahat siinä kyllä hukkaankaan mene, eikä korkialta tipu, on se sen verran halapa tällä hetkellä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei laisinkaan huono hetki. Sääliksi käy porukoita, jotka ostivat osakkeita 40€:n hintaaan.
juu ostin ku se ol alle 3,80
relaxed_eyes kirjoitti:
Kyllä mä epäilen sitä sen nousua, vaikka olen mä sitä lisääkin ostanut... Ei sillä ainakaan mitään jättipottia tehdä. Hyvä kuitenkin, että oot siihen sijoittanut, ei ne rahat siinä kyllä hukkaankaan mene, eikä korkialta tipu, on se sen verran halapa tällä hetkellä.
kyl se tänä vuonna alkaa nousemaan jossain vaiheessa ja parin vuoden kuluttua jo merkittävästi voitolla, siis näin uskon,en silti oleta et nousee vuoden 2000 huipulle.
- viIi.
Nyrkkeily on miesten laji.. ämmiltä se tulisi kieltää. Siinä ei ole mitään seksikästä kun kaksi ämmää hakkaa toisiaan..
Hähä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891984Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1161496Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau121002- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63875