Internetin kattavasta verkostosta löytyy myös vastaus siihen, kuinka paljon sinulla on aikaa nauttia hiuksistasi.
Laskurin on kehittänyt tohtori Adolf Klenk, joka on erikoistunut kaljuuntumiseen.
Jotta henkilö pääsisi oikeaan tulokseen, hänen on vastattava muutamiin kysymyksiin kuontalonsa tilasta. Näiden vastausten perusteella laskuri päättelee, missä iässä henkilö kaljuuntuu.
Rohkeimmat voivat ladata kuvansa palveluun, joka näyttää henkilön kaljuna.
Kaljulaskuriin pääset klikkaamalla tästä! Laskuri saattaa avautua hitaasti.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/kaljuunnutko-tama-kaljulaskuri-laskee-tuomionpaivasi/art-1288405548706.html
Kaljuunnutko? Tämä kaljulaskuri laskee tuomionpäiväsi
5
85
Vastaukset
- Shiting Bull
kaljuuntuva ja potenssin menettäviäen intiaanien sanonta:
"Nyt on hyvä päivä kuolla, bury my balls in Wounded Knee"Runsas testosteroni edistää sekä kaljuuntumista, että potenssia ja toisinpäin. Että sikäli kuvailemasi tilanne on harvinaisempi.
- ihmehiuksetjoillain
Yleensä hiustenlähdön näkee miehillä kun käyttävät pitkiä hiuksia..
Minua ei ainakaan yhtään harmita mikään tuollainen, tuollainen peittäminen kuten poninhännät ja pitkät mustat hiukset.... ei ole mies mistään kotoisin silloin.
Silloin mies ei tykkää omasta itsestäänkään, vaan piiloutuu siltä.
Itse en tiedä kaljuunnonko vai ei :) Testin mukaan olen pääosin kalju 63-vuotiaana. No sitten sitä joutaakin jo olemaan. Nytkään asia ei pahemmin haittaisi, mutta parikymppisenä se olisi ollut kova paikka.
musta tullee kokonaan tai enimmäkseen kalju 74-vuotiaana,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604853
- 743966
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2513561- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2602230- 381943
- 1081892