KAUAN ON KÄRSITTY VILUA JA NÄLKÄÄ!
12
93
Vastaukset
- otapullaa
Minkä ikäinen sinä olet?
- monte24.
otapullaa kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä olet?
mie oon 59 v.
- zisel.
niin käy teille työnvieruksija-eläteille. ihan oikein teille
Kolme huippukirurgia juttelivat saavutuksistaan. Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää koska tämä teki viiden miehen työt.
Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.
Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle, ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.
- rose18
toivotaan ettei enään..
- ukkosi
enää, rose. ei enään. etkö ole yhtään äikäntuntia istunut?
- akkasi
ukkosi kirjoitti:
mene renttu nukkumaan!
- rose18
ukkosi kirjoitti:
olen joitakin mutta ylä asteella jäi liiankin paljon istumatta,poissa oloen takia..
opettaja ei oisi saanut päästää minua läpi, niin hän itsekkin sanoi mutta uskoi etten kuitenkaan loppuun kävisi kun tunsi, hän ehkä sääli minua
olin vielä erityiskoulussa lievän dysfasian takia..
kiltti tyttöhän olin ja aikas oikeuden mukainen mutta vähät välitin itsestäni tai tulevaisuudestani.
varsinkin sen jälkeen kun oli sijaisope 8 luokalla, ja vaati täydellisyyttä minulta kuvitteli että minulla oisi valtaa meidän luokkalaisiin varsinkin kun ei se osannut työtään ja en ollut halukas puhuun hänen puolestaan, juuri sen vuoksi jouduin kärsimään epätäydellisyydestäni..
kun en ollut ajoissa jouduin jäämään ulkopuolelle ja en saanut osallistua esim.
keilailuu tai mihinkään virikkeisiin kun en suotunut häntä tukemaan kun en kokenut häntä hyväksi ja reiluksi.
jolloin poissa oloja oli siltä ajalta varmaan reilusti.
ja hoisin siskoni lapsia paljon.. - rose18
ukkosi kirjoitti:
ehkä varmaan sen takia olenkin täällä miesten keskustelu palstalla paljon ollut koska koen paljon tausta tukea, jota minulla ei ole ollut että kiitoksia kaikille myötätuntoisille 8D
jossakin on hyvä itseään vähän varisuttaa että pystyy elämään..
Historian siipien havinaa kahdestakin syystä. Ensinnäkin biisi ja toisekseen aika, jolloin sitä yhtenään kuuli. Yksi hyvä opiskelukaverini soitti sitä joka helvetin bileissä. Rasvatukkarokkari, joka ei muuten ollut erityisen isänmaallinen, mutta tuota piti aina huudattaa, kun keskenkäynyt kotiviinisammio veteli viimeisiään.
- eläk. vm.1928
Ei tältä maalta ja kirkolta enää voi muuta odottaa kuin "tule armas miekka ja lyö tätä maata, taivuta se jälleen polvilleen, kuten se oli vuonna 1945 sotien lopussa". Ei enää ylpeyttä eikä uhoa omasta voimastaan. Kaikki uhrautuivat jokaisen puolesta. Se kellä oli rahaa, antoi sitä sille, jolla sitä ei ollut ja se jolla sitä ei ollut ei laiskotellut lapionsa varressa, vaan ahersi. Kukaan ei odottanut jonkin viraston lahjoittavan, lottopallokoneen antavan, raha-arvan voittavan, eikä sen enempää katsonut sijoitustensa onnistumista Internetistä. Kukaan ei kerskaillut suurien lainarahojen ja korkorahojen kanssa. Yritykset eivät maksimoineet voittoa, vaan maksimoivat työnmäärän ja palkanmaksun. Kaikilla oli vain vähän, mutta tarpeeksi. Sellainen oli Suomen kansa 1945 kun maa oli rakennettava uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745112
- 754083
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723839- 1343260
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3812791- 232668
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472037
- 1101942