oon käynyt autoharraste palstoilla

vilkuilemassa keskusteluja, on olleet merkkikohtaisia palstoja, niin tuntuu olevan ihan eri meininki ku täällä keskustelut.
uudet harrastajat saa pirun hyvin kysellä jopa ihan tyhmiäkin asioita,silti niitä ei lytätä maanrakoon vaan saavat asiallisia neuvoja kokeneemmilta.
hieno meininki.
en itte oo niissä kirjoitellut, mut on pirun hauskaa seurata ja lueskella niitä juttuja.
toki niitä ei voi verrata esim miehen logiikkaan ku noi autoharrastelijat tuppaavat usein tapailevan toisiaan,talvisin käyvät katsomassa miten projektit edistyy ja kesäisin ajelemassa valmistuneilla projekteilla.

pitäiskö meiän kehittää täällä jokin projekti???

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijhkuhiuhuhu

Pitäiskö sun sekopään ja sekavia juttuja nettipalstalle suoltavan miettiä vähän muutakin, kuin viattomien ihmisten herjaamista? Oletko utelias myös minun henkilöstäni? Oikeinko sinua ja palstakavereitasi kiinnostaa, että fiksu akateeminen nainen anonyymina kirjoittaa joskus tällaisille palstoille, ihanko totta? Onko uteliaisuus missä mitoissa? Herjaajakamusi Ratikkakuskikinmuka "tietää", että kuka minä olen. Olette melkoisia pervoja nettiidentiteettiherjaajia. Mitä lie natseja tai muita idiootteja.

• oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä

• KeskinäisenKehumisen
        monte24 kirjoitti:

oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä

.

Keskinäisen Kehumisen Kerho ei tiedä nokka-akseleista yhtikäs mitään!!!111!!11!!11

.

• nokka-akseli
        monte24 kirjoitti:

oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä

on sormipyörä ja keinuviut ovat kanaparvi ja jos teet jotain kestävää niin tee se kuorma-auton taka-akselista niin se kestää

• kinder-muna

Ihan muillakin palstoilla käyty, annan plussaa!

• monte24

itseasiassa aina miul on 3-4 palstaa auki samanaikaisesti

• rose18

pienoismalli kehittely 8D
      mennä mittaa ottaa johonkin syrjä seudulle kenen kulkee parhaiten 8)
      tai mäkiautoilu..
      voi olla että mulle ei ole aikaa yrittää kehitellä tai rakenella.

• mitä mieltä

ylävoitelu öljyistä ? siis niistä kun laitetaan avonainen purkki öljyä kuumenemaan pakosarjan päälle ja siitä menee öljyhöyryä imusarjaan ja voitelu paranee

ei pidä sekoittaa miasmahuuruihin

oletko kaatanut kahvikupista hiljalleen vettä käyvän moottorin imusarjaan lähtee karstat hyvin pois

• ja palava

hiilipala tulpanreijästä sylinteriin ja sinne happea niin lähtee kartstat

oletko käyttänyt auton renkaassa tossua, siis kumin kappale sisä ja ulkorenkaan väliin sitten kun alkaa kankaat näkyä kulumisen takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      416
      2213
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1347
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      89
      1171
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      100
      1037
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      954
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe