vilkuilemassa keskusteluja, on olleet merkkikohtaisia palstoja, niin tuntuu olevan ihan eri meininki ku täällä keskustelut.
uudet harrastajat saa pirun hyvin kysellä jopa ihan tyhmiäkin asioita,silti niitä ei lytätä maanrakoon vaan saavat asiallisia neuvoja kokeneemmilta.
hieno meininki.
en itte oo niissä kirjoitellut, mut on pirun hauskaa seurata ja lueskella niitä juttuja.
toki niitä ei voi verrata esim miehen logiikkaan ku noi autoharrastelijat tuppaavat usein tapailevan toisiaan,talvisin käyvät katsomassa miten projektit edistyy ja kesäisin ajelemassa valmistuneilla projekteilla.
pitäiskö meiän kehittää täällä jokin projekti???
oon käynyt autoharraste palstoilla
9
96
Vastaukset
- kijhkuhiuhuhu
Pitäiskö sun sekopään ja sekavia juttuja nettipalstalle suoltavan miettiä vähän muutakin, kuin viattomien ihmisten herjaamista? Oletko utelias myös minun henkilöstäni? Oikeinko sinua ja palstakavereitasi kiinnostaa, että fiksu akateeminen nainen anonyymina kirjoittaa joskus tällaisille palstoille, ihanko totta? Onko uteliaisuus missä mitoissa? Herjaajakamusi Ratikkakuskikinmuka "tietää", että kuka minä olen. Olette melkoisia pervoja nettiidentiteettiherjaajia. Mitä lie natseja tai muita idiootteja.
- KeskinäisenKehumisen
monte24 kirjoitti:
oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä
.
Keskinäisen Kehumisen Kerho ei tiedä nokka-akseleista yhtikäs mitään!!!111!!11!!11
. - nokka-akseli
monte24 kirjoitti:
oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä
on sormipyörä ja keinuviut ovat kanaparvi ja jos teet jotain kestävää niin tee se kuorma-auton taka-akselista niin se kestää
- kinder-muna
Ihan muillakin palstoilla käyty, annan plussaa!
- rose18
pienoismalli kehittely 8D
mennä mittaa ottaa johonkin syrjä seudulle kenen kulkee parhaiten 8)
tai mäkiautoilu..
voi olla että mulle ei ole aikaa yrittää kehitellä tai rakenella. - mitä mieltä
ylävoitelu öljyistä ? siis niistä kun laitetaan avonainen purkki öljyä kuumenemaan pakosarjan päälle ja siitä menee öljyhöyryä imusarjaan ja voitelu paranee
ei pidä sekoittaa miasmahuuruihin
oletko kaatanut kahvikupista hiljalleen vettä käyvän moottorin imusarjaan lähtee karstat hyvin pois- ja palava
hiilipala tulpanreijästä sylinteriin ja sinne happea niin lähtee kartstat
oletko käyttänyt auton renkaassa tossua, siis kumin kappale sisä ja ulkorenkaan väliin sitten kun alkaa kankaat näkyä kulumisen takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221