oon käynyt autoharraste palstoilla

vilkuilemassa keskusteluja, on olleet merkkikohtaisia palstoja, niin tuntuu olevan ihan eri meininki ku täällä keskustelut.
uudet harrastajat saa pirun hyvin kysellä jopa ihan tyhmiäkin asioita,silti niitä ei lytätä maanrakoon vaan saavat asiallisia neuvoja kokeneemmilta.
hieno meininki.
en itte oo niissä kirjoitellut, mut on pirun hauskaa seurata ja lueskella niitä juttuja.
toki niitä ei voi verrata esim miehen logiikkaan ku noi autoharrastelijat tuppaavat usein tapailevan toisiaan,talvisin käyvät katsomassa miten projektit edistyy ja kesäisin ajelemassa valmistuneilla projekteilla.

pitäiskö meiän kehittää täällä jokin projekti???
9113
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Pitäiskö sun sekopään ja sekavia juttuja nettipalstalle suoltavan miettiä vähän muutakin, kuin viattomien ihmisten herjaamista? Oletko utelias myös minun henkilöstäni? Oikeinko sinua ja palstakavereitasi kiinnostaa, että fiksu akateeminen nainen anonyymina kirjoittaa joskus tällaisille palstoille, ihanko totta? Onko uteliaisuus missä mitoissa? Herjaajakamusi Ratikkakuskikinmuka "tietää", että kuka minä olen. Olette melkoisia pervoja nettiidentiteettiherjaajia. Mitä lie natseja tai muita idiootteja.

Äänestä
  • Aloittaja

oon nytkin siellä, periä ja laatikoita jopa nokka-akseleita vilisee silmissä

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

.

Keskinäisen Kehumisen Kerho ei tiedä nokka-akseleista yhtikäs mitään!!!111!!11!!11

.

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

on sormipyörä ja keinuviut ovat kanaparvi ja jos teet jotain kestävää niin tee se kuorma-auton taka-akselista niin se kestää

Äänestä

Ihan muillakin palstoilla käyty, annan plussaa!

Äänestä
  • Aloittaja

itseasiassa aina miul on 3-4 palstaa auki samanaikaisesti

Äänestä

pienoismalli kehittely 8D
mennä mittaa ottaa johonkin syrjä seudulle kenen kulkee parhaiten 8)
tai mäkiautoilu..
voi olla että mulle ei ole aikaa yrittää kehitellä tai rakenella.

Äänestä

ylävoitelu öljyistä ? siis niistä kun laitetaan avonainen purkki öljyä kuumenemaan pakosarjan päälle ja siitä menee öljyhöyryä imusarjaan ja voitelu paranee

ei pidä sekoittaa miasmahuuruihin

oletko kaatanut kahvikupista hiljalleen vettä käyvän moottorin imusarjaan lähtee karstat hyvin pois

Äänestä
  • hiilipala tulpanreijästä sylinteriin ja sinne happea niin lähtee kartstat

oletko käyttänyt auton renkaassa tossua, siis kumin kappale sisä ja ulkorenkaan väliin sitten kun alkaa kankaat näkyä kulumisen takia

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

vilkuilemassa keskusteluja, on olleet merkkikohtaisia palstoja, niin tuntuu olevan ihan eri meininki ku täällä keskustelut.
uudet harrastajat saa pirun hyvin kysellä jopa ihan tyhmiäkin asioita,silti niitä ei lytätä maanrakoon vaan saavat asiallisia neuvoja kokeneemmilta.
hieno meininki.
en itte oo niissä kirjoitellut, mut on pirun hauskaa seurata ja lueskella niitä juttuja.
toki niitä ei voi verrata esim miehen logiikkaan ku noi autoharrastelijat tuppaavat usein tapailevan toisiaan,talvisin käyvät katsomassa miten projektit edistyy ja kesäisin ajelemassa valmistuneilla projekteilla.

pitäiskö meiän kehittää täällä jokin projekti???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu