vangitsin hänet kämmeneeni ja esittelin sukulaiselleni, no se yritti karata joten peukalolla vahingossa litsasin tän viattoman kärpäsen.
hää ei enää pyrkinyt karkuun vaa käppäili miun kädellä.
annoin luunapin jotta hää oppis uudestaan lentämään.
hää ol pitkään maassa liikkumattomana ja ihmisiäkin käveli yli, joten kävin nostamassa sen, huomataksni sen, et kärpäsparan niska ilmeisesti meni nurin luunapistani.
painon peukaloni julmaan maahan tehden haudan sormellani, hautasin kärpäsen, puun juureen.
oon jo kerran käynyt rukoilemassa kärpästen herraa ja viatonta kärpästä.
mut oikeesti mie tykkään puluista.
paitti siitä pulusta joka pimiään aikaan käy huhuilemassa pöllömäisesti, siis oikeesti se vituttaa.
eiks se saatana vois käydä jossain muualla vonkaamassa ku miun parvekkeen läheisyydessä.
mut tykkään silti puluista
tapoin kärpäsen
1
108
Vastaukset
täällä on ihan saatanasti hiton vikkeliä naarashyttysiä, paljon nopeampia ku suomessa ja paljon hiljasempia.
oon läpsinyt pääni turvoksiin ku vihdoin kuulen ne.
suomi hyttyset ion reilumpia, ne inisee kaukaa ja rehellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5302438Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 961250
- 1371218
- 1051098
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48910
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780