monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
Miehet myyvät rintaliivejä Saudi-Arabiassa
"Saudiarabialaiset naiset vaativat alusvaateliikkeisiin naismyyjiä. Rintaliivit on ostettava yleensä miesmyyjien opastuk193jos miut valittais paaviksi
niin käsittelisikö suomalainen media miuta suomessa asuneena maahanmuuttajana joka nous paaviksi, vai suomalaisena joka1692VITTU ZISEL MIE RAKASTAN SIUTA
halusin vaan tään tunnustaa. anna miun olla siun dog, se joka nakertaa saappaas se joka hyppii innosta ku tuut kotiin se1092miks naisten täytyy
ajaa säärikarvat, mikä sen hienompaa olis ku sängyssä maata ja kutitella säärikarvoilla toisiaan?1292hitto katsoin biltema katalogista
et rattikelkka maksaa vajaa 30 euroa siellä. muistan ku lapsena ruinasin vanhemmiltani stiga rattikelkkaa, enkä koskaan1192mielipuoli!
jos ihminen sairastaa persoonallisuuden jakautumisesta, voiko sitä kuttua mielipuoleksi, eikö se paremminkin olis monimi291nyt ku kaikki on selvitetty
niin voitaisko taas palata pippeli keskusteluihin???, alkaa olee kyllästyttävää touhua keskustella geniosta sun muista o991näin viimeyönä äärimmäisen harvinaisen unen
nääs en yleensä näe seksi unia, mut nyt näin ja jopa pääsin pylsimään"en ole ennen päässyt" tuntu ihan hyvälle ja aidolt2391- 1091
jos jotain positiivista täytyy tiältä etelästä löytää
niin se on se että täällä voi höylätä leukansa joka päivä ilman ikäviä haavoja,korkea ilmankosteus mahdollistaa sen491TEKEEKÖ MUITTEN NAISTEN MIELI REPIÄ JALKOJA
MIEHILTÄ,TULI VAAN PAPUN MIELIHALUISTA MIELEEN, EI KUULEMMA VIHAA SILTI MIEHIÄ :)291miten hemmetissä silmäkulma kipeytyy nukkuessa?
kyl mie sen oon tiennyt et saatan purra itteni mustelmille nukkuessa, mun nytkö olen alkanut itteäni myös hakkaamaan nuk091PERKELEEN ANZZY
SUN KANSSA KU TURISIN TUNNIN BAARISTA LÄHTIESSÄNI, NIIN NUORI AIKUINEN NAINEN JOLLE OLIN BAARISSA NUMERONI ANTANUT OLI Y290- 090
prinssi william ja hänen uus vaimonsa
pilas miun synttärit, oliko pakko juuri miun synttäripäivänä viedä median huomio häihinsä :( itkee poskihampaat ruvella390- 1290
lisko pelaa kännykkäpeliä
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=88535&c=11 on ne fiksuja otuksia1190mitä toi thors oikein meinaa
kuulemma kaljan kulutus ois saatava vähennettyä ja se ehdottaa kaljojen laimentamista. mikäköhän logiikka tuossakin on,1089aattelin lähteä ostamaan hienon puvun
Pukeutuminen vaikuttaa siihen, miten ihmiset näkevät ihonvärisi, kertoo yhdysvaltalaistutkimus. Koehenkilöille näytetti1089tääl uruguayssa on jotain outoa
50-60 naiset kaljuuntuu takaraivon yläosista, siis aivan helvetikseen niit tuossa pörrää miun ikkunan eessä. mikäköhän m989