tuntuu oudolta katsoa palstaa

40 tuuman telkkarin kautta
1094
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

(Laajamittaista naurua)

Tuo oli oikeasti ihan hyvä heitto.

Äänestä

Ihan pian laitan tissikuvani;) Sit kaipaat taas nössöä läppäriäs :)

Äänestä

Kauheeta!!!!
Onks mun tukka hyvin, näkyykö kello ;) ?

Äänestä
  • Ei näy ja on. Mä voin lainata sulle mun löytämää lasten Mikki Hiiri-kelloa, sillä sen nappulan veivaamisesta saa aivan tajuttomat kiksit.

(nyrjähtävää naurua)

Äänestä

• UPDATE_9755311 kirjoitti:

Ei näy ja on. Mä voin lainata sulle mun löytämää lasten Mikki Hiiri-kelloa, sillä sen nappulan veivaamisesta saa aivan tajuttomat kiksit.

(nyrjähtävää naurua)

Ihanaa ;) Mullakin oli joskus sellainen kello, jossa minuuttiviisarissa juoksi Mikki Hiiri ! Se juoksisi varmaan mielellään ympäri palstaa kuin heikkopäinen... XD

Äänestä

• UPDATE_9003451 kirjoitti:

Ihanaa ;) Mullakin oli joskus sellainen kello, jossa minuuttiviisarissa juoksi Mikki Hiiri ! Se juoksisi varmaan mielellään ympäri palstaa kuin heikkopäinen... XD

Uskotko sinä siihen, että kukaan ihminen ei voi valita itselleen mitään muuta nimeä tai nikkiä kuin ja ainoastaan sellaisen, jossa hän tuntee olevansa kuin kotonaan?

(Hirveän älykästä naurua)

Äänestä

• Aloittaja

• UPDATE_9755311 kirjoitti:

Uskotko sinä siihen, että kukaan ihminen ei voi valita itselleen mitään muuta nimeä tai nikkiä kuin ja ainoastaan sellaisen, jossa hän tuntee olevansa kuin kotonaan?

(Hirveän älykästä naurua)

Otetaan esmes. venetsialaiset naamiaset. Musta se ehkä oli elämäni eletyistä hetkistä opettavin.

(Oi mitä kaihoa -naurua)

Äänestä

.

"Rambler 1960 means excellence"

"Top tested selling sentences from Rambler advertising"

http://youtu.be/lNZ8hvioKpg

.

Äänestä

Näkyy Tenatkin märkinä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

40 tuuman telkkarin kautta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu