4 viimeisesä naisystävästäni kolme on ollut skorppiooneja
jumalauta tajusin juuri
12
72
Vastaukset
ei ollutkaa ku yks niisä olikin jousimies ja toinen oinas eli kaks vaan neljästä skorppareita.
noita ennen ol rapu, oinas, oinas ja härkä- cs
Intiaanit ovat taikauskoisia enemmän, kuin ämmät
Säälittävää olla kuin väärin porattu pallo elämämän keilaradalla
olet varmaan nähnyt leffan taikauskoisten inkkarien hautausmaasta
sinnehän sinäkin joudut tai olit jo hajusta päätellen
http://www.youtube.com/watch?v=Yc97czf0vUI Ihan nettitutun neuvona: Älä ole horoskooppihörhö ja pysy vastaavista naisista kaukana. Niiden pidle kasvaa äkäiseen hämähäkinseittiä.
- cs
Jopa toope Ratikkakin tajuaa asian, eikä pidä sijoitusneuvojana astrologia.
Horoskooppiämmät ovat kiusallisia penpaleina, horoskooppia pukkaa postit tukkoon -------------ovat muka varattuja oikean horomerkin kanssa ja puumailevat yhtäkin 17v kollia, joka on profiilissaan 33v 45v puu
Tunnen sen kollin
koulutus: Mikaelin apukoulu
Hieno saalis 45v puumalle, kun horoskoopit sopivat yhteen jos niihi hämähäkin seittiä kasvaa niin vika on silloin miussa ku en hoonausvälineelläni oo seittiä poistanut
monte24 kirjoitti:
jos niihi hämähäkin seittiä kasvaa niin vika on silloin miussa ku en hoonausvälineelläni oo seittiä poistanut
hitto tuli mieleen et hoonausväline saattaa muistuttaa hattaraa hoonauksen jälkeen:)
cs kirjoitti:
Jopa toope Ratikkakin tajuaa asian, eikä pidä sijoitusneuvojana astrologia.
Horoskooppiämmät ovat kiusallisia penpaleina, horoskooppia pukkaa postit tukkoon -------------ovat muka varattuja oikean horomerkin kanssa ja puumailevat yhtäkin 17v kollia, joka on profiilissaan 33v 45v puu
Tunnen sen kollin
koulutus: Mikaelin apukoulu
Hieno saalis 45v puumalle, kun horoskoopit sopivat yhteenIlman sarvia ja hampaita (kerrankin) sinullekin, Anselmi, jospa katselit naisia raikkaasta ulkoilmasta, niin ei jatkuvasti tarvitsisi olla "Scam-hunter". ;-)
Noin muuten olen lukemani perusteella tehnyt johtopäätöksen, että sinä ymmärrät raha-asioista saman verran kuin sika sinfoniasta. Vai missä se ensimmäinen miljoonasi on?monte24 kirjoitti:
hitto tuli mieleen et hoonausväline saattaa muistuttaa hattaraa hoonauksen jälkeen:)
Sinulla on iljettäviä kielikuvia. :-(
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinulla on iljettäviä kielikuvia. :-(
tykkään enemmän hattaroista ku hämähäkeistä :)
- c'babe
:) Mun elämään eniten vaikuttaneet ihmiset on joko vesimiehiä tai härkiä. Se oli muuten yllätys mullekin, vaikken itse usko horoskooppeihin.
- conquistador anzzy
Sana _hurricane_ tulee intiaanien kielestä..................
Inkkarit luuliat myrskyja jumaliksi ja lepyttääksen myrskyn leikattiin neitsyeen sydän irti - niuhis :)
Mikäs vika meissä skorppareissa sitten on *kysyn vaan*
Ainakin tunteita ja tiukkoja tilanteita piisaa, ei tule elämä tylsäksi :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021