ajaa säärikarvat, mikä sen hienompaa olis ku sängyssä maata ja kutitella säärikarvoilla toisiaan?
miks naisten täytyy
12
61
Vastaukset
- ....
ehken nyt kuitenkaan, anna säärikarvani antaa villiintyä..
kylh tuo mies muistaa ottaa mukaan höylät molemmille..
siinä mun kaunistuminen jääkin..
en edes halu kainaloitani, ajella etteivät saa vahvoja juuria..- ....
monte24 kirjoitti:
dominoiva mies ei koskaan ole hyvä naiselle
olen kuitenkin muistuttanut ukkoani että haluatko minulle pitemmät säärikarvat kun on laittanut pesuvadin valmiiksi, jos on unohtanut matkasta.
itse niitä häpeän kun koen jalkani silloin miehekkääksi...
itse en pidä miehen sängestä(piikikäs) jolloin pakotan silloin ajaa tai kasvattaa muuten ei pussailla.. - ....
monte24 kirjoitti:
dominoiva mies ei koskaan ole hyvä naiselle
ehkä itessäni enemmän vikaa tällä kertaa.. kuin ukossani..
Hienomapaa olis olla tekemättä niin.
oon samaa mieltä ja nyt ku niitä sähkökatkoksiakin on ollut, niin uskon et moni mies ois toivonut edes yöksi vähän karvaisempia naisia.
- hellun tai
monte24 kirjoitti:
oon samaa mieltä ja nyt ku niitä sähkökatkoksiakin on ollut, niin uskon et moni mies ois toivonut edes yöksi vähän karvaisempia naisia.
Ajatella. Viikko ilman sähköä pimeässä torpassa ja valkeuden tullessa vaivoin tunnista kämppistään. Säpsähtää ja tunnistaa viimein äänestä.
Voi muuten tehdä ihan hyvää, back to basics. Camping. niin ja mitä ihmiset tekee kun ei ole tellua, tietokonetta tai mutenkaan sähköä. Tutustuu säärikarvoihin ainakin.
- hellun tai
Kiva idea. Kiitos ap :) Kyllästyttää ajella niitä. Epilaattori nipistelee niin perhanasti, terällä saa seuraavalle päivälle kamalan sängen ja vahaliuskat ON kamalia.
Mut pakko ajella, ne kutittaa kantajaansaki niin paljon. Varsinkin talvella ne kutiaa polvisukkien kanssa.
Miksi muka miesten säärikarvat ei ällötä tai kutita edes miestä itseään? Sitäpaitsi nehän on ihan kivat :) Kunnon säärystimet no ku ihokarvathan (varsinkin naisten) ovat aikamme suurin vitsaus
ja synti ja häpeä jos sellaisia ihollensa päästää kasvamaan
niistä on päästävä eroon hinnalla millä hyvänsä!!!
niinku,
mur- söderman
suosittelen kasvattamaan kunnon villahousut jne kun taloyhtiö laittoi lämmöt pienelle ja koko ajan tuulee :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296