halusin vaan tään tunnustaa.
anna miun olla siun dog, se joka nakertaa saappaas se joka hyppii innosta ku tuut kotiin se joka kanssas istuu kylpyyn ja puree kylpyvaahtoa.
anna miun olla se puolkaljurakki joka hikoaa otsasta
VITTU ZISEL MIE RAKASTAN SIUTA
10
75
Vastaukset
- zisel
Että semmosta. Huomenta vaan!
- zisel
monte24 kirjoitti:
HUOMENTA VAAN :)
No kerkesinpä nyt kuitenkin "näkee" sut onneksi, pitää nimittäin ihan just lähtee suihkuun ja ulos.
Ps. En mä sua vihaa salaa enkä avoimesti, oot rakas mulle monte
- ei rek.
Hyi stana näitä vanhoja sääliöukkoja.
- Musiikkia..
"...sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään
Kuin hullu huudan rakkauteni perään..
Sun kainaloosi käperryn ja jos sallit yöksi jään,
ja kun aamu on en tiedä missä herään.."
http://www.youtube.com/watch?v=tTcG3PR8qVg Juu, tietenkin kun ziseli on taas palstalla se rakkaus puhkeaa, mutta kun oikeassa elämässä tulee ongelmia monte menee piiloon.
Selaista se on tuo monten rakkaus, niin tyypillistä päihderakkautta ettäs.- ojrgnawonlvawk
Erittäin hyvin sanottu. No life-päihderakkautta.
- iuytrsdfghjkmnbvc
Mistä me muut tiedettäis heidän tunteistaan kuin ne väännökset, joita täällä on. Ja miehet tunnustavat noita vain päissään.
- rose18
oho
täällähän monte on päässy pöksyistää 8D
koen nämä palsta romanssit yleensä vähän valmiiksi kuolleita mutta nyt sitten saatte todistaa jos uskallatte ettei ole.- Kyllä.
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594713
- 653818
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133250- 1143071
- 482904
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865