kurjennummi

kurjennummi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen LKV-kiinteistönvälittäjä, yleisesti ottaen kohtuu rauhallinen tyyppi varustettuna monipuolisella ajattelulla, keskustelutaidolla sekä positiivisella asenteella lievää huumorintajua unohtamatta ;) Suosikkibändit/artistit: Evanescence, Within temtation, Mariska, PMMP, Dev, t.a.t.u, Anna Eriksson... Monta Suosikkileffat: millennium-trilogia, Ryöstö, Underworld-leffat, Insomnia, Oikeanlaista Kemiaa... Hyviä monia Lempikirjat: suomen laki, Kiinteistönvälittäjän Käsikirja, kaikki alaan liittyvät... Vapaa-aikanani: blogit, netti, puutarha, Rauhalliset kävelylenkit, ajattelu ja pohdinta... Lukeminen Katson tv:stä mieluiten: Uutiset ja sää, leffat, Californication, Weeds, L-koodi, Rekkakuskit jäällä Kotieläimet: Ei tällä hetkellä, valitettavasti =( En pidä: Kolea tuulinen sää, hidastelijat maanteillä, sähkölaskut Parhaat matkakohteet: Levi Ruoka & juoma: Itse tehty! Linkit: www.aj-s-blog.blogspot.fi Koulutus: --- Koulut: KIINKO, Markkinointi-Instituutti Ammatti: Myynti/markkinointi Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: Löytyy kyllä Messenger: Facebook-mese kyllä... Email: [email protected] IRC: Ei ole eikä tule Twitter: https://twitter.com/Kurjennummi89 Hakusanat: AJ

Liittynyt 17v sitten
2 aloitusta · 19 kommenttia
Että tuollaistakin voi tapahtua, on myönnettävä, ettei ole tullut ajatelluksi. Äkkiä ajateltuna tulee mieleen että kyse voisi olla ihan sattumasta, mutta, miksei myynnissä olevaa kohdetta ole voinut bongata toki lehdestä/netistä/ liikkeen ikkunasta ja senkin perusteella menty mökki-vierailulle... Harmillista.
JOO Mulla ainakaan ei viestit auenneet, näytti vaan että 16 ja lataa vaan pyörii... Pysytelkää suosiolla vanhassa vakaassa, hyvässä tututssa palvelussa. Se on parempi.