Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

50

Kommenttia

41

1. Mikä avuksi?

Minulla on sellainen ongelma lenkkikengissä, että minulla tulee kenkiin reikä vasemman isovarpaan kohdalle, jolloin siih
    Kengät
    1
    183
  2. Laitoshuoltaja

Onko Pirkanmaalla mahdollista opiskella laitoshuoltajaksi iltaopiskelulla? Entä etäopiskelulla?
    Aikuisopiskelu
    0
    183
  3. Puhelu ja viestit

Mistä johtuu sellainen, kun minulla ja naapurillani on soneran liittymät, kun hän soittaa minulle tai lähettää viestin n
    Datayhteydet
    0
    177
  4. Goldenin siivousaineet

Onko vielä myynnissä Goldenin siivousaineita vai ovatko ne jo loppuneet myynnistä ajat sitten. Kerran ostin siivousaine
    Siivous
    0
    176
  5. Motiivi

Haluan laihtua, mutta koko ajan ruoka pyörii mielessäni. Olen niin masentunut, etten saa itselleni motiivia laihduttaa.
    Laihduttajien tukiryhmä
    2
    174
  6. Takkauuni

Miten saa puhdistettua takkauunin rasvasta puhtaaksi. Tämä uuni on sellainen, jossa ei ole leivinuunia. Mutta sähköhellä
    Siivoustyö
    0
    168
  7. Aikaa rukoilemiseen

Voisiko joskus elämä tuntua vaikealta, jos rukoilee liian vähän päivittäin. Olin perjantaina aamulla töissä niin väsynyt
    Rukoukset
    9
    144
  8. Tanssiminen

Katsoin viime viikolla satuhäitä, jossa kaksi nuorta menivät naimisiin. Toinen oli luterilainen ja toinen helluntailaine
    Helluntailaisuus
    0
    94
  9. Onko syntiä?

Onko korvakorujen pitäminen syntiä?
    0
    85
  10. Jeesus on Herra

Kaikki, jotka antavat elämänsä Jeesukselle pääsevät taivaaseen. Ihmisen täytyy tehdä itse oma uskonratkaisunsa eli tekem
    Lestadiolaisuus
    0
    66