tarjaleminen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Laitoshuoltaja
Onko Pirkanmaalla mahdollista opiskella laitoshuoltajaksi iltaopiskelulla? Entä etäopiskelulla?0190laminaattilattia
Voiko laminaattilattiaan jäädä jälkeä, jos on kostean pyyhinnän jälkeen pyyhkinyt heti kuivaksi kuivalla rätillä ja oli0190Mikä avuksi?
Minulla on sellainen ongelma lenkkikengissä, että minulla tulee kenkiin reikä vasemman isovarpaan kohdalle, jolloin siih1190Puhelu ja viestit
Mistä johtuu sellainen, kun minulla ja naapurillani on soneran liittymät, kun hän soittaa minulle tai lähettää viestin n0184Goldenin siivousaineet
Onko vielä myynnissä Goldenin siivousaineita vai ovatko ne jo loppuneet myynnistä ajat sitten. Kerran ostin siivousaine0181Takkauuni
Miten saa puhdistettua takkauunin rasvasta puhtaaksi. Tämä uuni on sellainen, jossa ei ole leivinuunia. Mutta sähköhellä0176Aikaa rukoilemiseen
Voisiko joskus elämä tuntua vaikealta, jos rukoilee liian vähän päivittäin. Olin perjantaina aamulla töissä niin väsynyt9154Tanssiminen
Katsoin viime viikolla satuhäitä, jossa kaksi nuorta menivät naimisiin. Toinen oli luterilainen ja toinen helluntailaine096- 088
Jeesus on Herra
Kaikki, jotka antavat elämänsä Jeesukselle pääsevät taivaaseen. Ihmisen täytyy tehdä itse oma uskonratkaisunsa eli tekem070