tarjaleminen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Mikä avuksi?
Minulla on sellainen ongelma lenkkikengissä, että minulla tulee kenkiin reikä vasemman isovarpaan kohdalle, jolloin siih1183Laitoshuoltaja
Onko Pirkanmaalla mahdollista opiskella laitoshuoltajaksi iltaopiskelulla? Entä etäopiskelulla?0183Puhelu ja viestit
Mistä johtuu sellainen, kun minulla ja naapurillani on soneran liittymät, kun hän soittaa minulle tai lähettää viestin n0177Goldenin siivousaineet
Onko vielä myynnissä Goldenin siivousaineita vai ovatko ne jo loppuneet myynnistä ajat sitten. Kerran ostin siivousaine0176Motiivi
Haluan laihtua, mutta koko ajan ruoka pyörii mielessäni. Olen niin masentunut, etten saa itselleni motiivia laihduttaa.2174Takkauuni
Miten saa puhdistettua takkauunin rasvasta puhtaaksi. Tämä uuni on sellainen, jossa ei ole leivinuunia. Mutta sähköhellä0168Aikaa rukoilemiseen
Voisiko joskus elämä tuntua vaikealta, jos rukoilee liian vähän päivittäin. Olin perjantaina aamulla töissä niin väsynyt9144Tanssiminen
Katsoin viime viikolla satuhäitä, jossa kaksi nuorta menivät naimisiin. Toinen oli luterilainen ja toinen helluntailaine094- 085
Jeesus on Herra
Kaikki, jotka antavat elämänsä Jeesukselle pääsevät taivaaseen. Ihmisen täytyy tehdä itse oma uskonratkaisunsa eli tekem066