tarjaleminen
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Kotisiivousta
Kysyisin, että onko teidän mielestä esim. lapsiperheessä, kun siivoaa niin sopiva siivousaika esim. 4 tai 4,5 tuntia? Jo0203Motiivi
Haluan laihtua, mutta koko ajan ruoka pyörii mielessäni. Olen niin masentunut, etten saa itselleni motiivia laihduttaa.2198laminaattilattia
Voiko laminaattilattiaan jäädä jälkeä, jos on kostean pyyhinnän jälkeen pyyhkinyt heti kuivaksi kuivalla rätillä ja oli0195Miten toimia?
Kyllä se on kauhea asia, kun käyn vanhuksen luona siivoamassa niin hän kulkee keppi kädessä selkäni takana tarkailemassa3194Takkauuni
Miten saa puhdistettua takkauunin rasvasta puhtaaksi. Tämä uuni on sellainen, jossa ei ole leivinuunia. Mutta sähköhellä0192Aikaa rukoilemiseen
Voisiko joskus elämä tuntua vaikealta, jos rukoilee liian vähän päivittäin. Olin perjantaina aamulla töissä niin väsynyt9187Goldenin siivousaineet
Onko vielä myynnissä Goldenin siivousaineita vai ovatko ne jo loppuneet myynnistä ajat sitten. Kerran ostin siivousaine0184Tanssiminen
Katsoin viime viikolla satuhäitä, jossa kaksi nuorta menivät naimisiin. Toinen oli luterilainen ja toinen helluntailaine0101- 092
Jeesus on Herra
Kaikki, jotka antavat elämänsä Jeesukselle pääsevät taivaaseen. Ihmisen täytyy tehdä itse oma uskonratkaisunsa eli tekem075