Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarjaleminen
profiilit
tarjaleminen
tarjaleminen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+on+ihan+oikea+käytäntö,+että+käskee+vanhuksen+mennä+toiseen+huoneeseen,+mutta+jos+asiakas+kieltää+tulemasta+Hänelle+siivoamaan+niin+ei+sinne+voi+mennä+väkisin.+Onko+muuten+tämän+keskustelun+aloittajan+Äiti+kieltänyt+tulemasta+Häneen+kotiinsa+siivoojan?+Täytyy+kyllä+muuten+sanoa+tässä,+että+kyllä+ne+kasvomaskit+ovat+jotkut+huonoa+materiaalia.+Minulla+oli+yksi+kasvomaskit+ja+laitoin+sen+niin+vaakatasossa+olevat+kuminauhalenkit+meni+irti.
05.05.2020 17:29
Minä ole pessyt pyykinpesupulverilla ja huuhdellut ne hyvin. En pese koneella vain käsin. Sitten käännän ne huuhtelussa väärin päin ja laitan ne telineelle tai narulle tai pikkupyykin ripustimeen tippumaan ja kun ne ovat kuivuneet ja sitten kääntänyt ne oikein päin kuivumaan. Samalla pesen puuvillakäsineet, jos niitä käytän.
12.11.2009 21:20
Kyllä minua alkaa jo ärsyttämään tuollainen ainainen kiukuttelu ja jatkuva mariseminen. Hyvä tympääntynyt kassaneiti, sano itsesi irti tuollaisesta työstä ja hanki sellainen työ itsellesi, jossa viihdyt. Minusta alkaa jo tuntumaan, ettet sinä itse edes halua lainakaan palvella asiakkaita. Ottaako sinulla todella päähän kaikki asiakkaat? Minusta alkaa tuntua siltä tuon kirjoituksesi perusteella, että kaikki asiakkaat täytyisi kieltää kauppaan menemästä. Tässähän alkaa jo tuntumaan siltä, että varmaan täytyisi netin kautta ostaa itselle ruokatavarat. Kyllä sinun täytyy kestää asiakkaat ja heidän käyttäytyminen. Ja samoin kolikoitten laskeminen. Oletko ajatellut koskaan, että ne kolikotkin on rahoja. Kyllä ne maksuvälineenä kelpaa. Jos ne vie pankkiin lasketettavaksi niin pankki voi periä siitä oman maksun. Ja oletko koskaan ajatellut, että jotkut ihmiset ovat niin tiukoilla, että se viisi senttiäkin on tarpeellinen raha?
29.10.2009 13:07
Ole hyvä ja lopeta heti myyntipuhelu, kun asiakas sanoo, etten tilaa nyt mitään lehtiä. Toivota hyvää jatkoa ja kiitos kuulemiin. Tässä on sinulle hyvä spiikki. Älä tyrkytä itseäsi.
28.10.2009 21:29
Nyt taisit ymmärtää väärin kannanottoni. En ole ollut myyjänä koskaan vaan asiakkaana. Olen siis ostanut itselle vain kirjoja. Jos luet tuon kannanottoni vähän paremmin niin huomaat, että olet käsittänyt asian väärin.
04.10.2009 16:47
Olen itse ostanut tältä yritykseltä paljon kirjoja, mutta en enää. Viimeksi kauppasi kirjoja yksi samoista naisista ja sanoin, etten osta enää mitään kirjoja, kun saan ensin kaikki velat maksetuksi. Hän oli todella häikäilemätön ja pisti postiin vaan tulemaan sen koko kirjasarjan, jota en ollut tilannut. Soitin heti keväisenä maanantaina asiakaspalveluun tasan kahdeksalta ja selitin tuohtuneena asiakspalvelijalle, etten ole luvannut ostaa mitään kirjasarjoja. Sanoin, että seuraavan kerran, kun minulle Weilin+Göösiltä soitetaan ja kaupataan kirjoja niin lasken luurin heti kiinni. Hän sanoi ystävällisesti, että laita kirjat samaan pakettiin ja kaikki sopimuspaperit mukaan ja laita postitse se tulemaan asiakaspalautuksena. Olen maksanut velkani ja yksi kirja mulle vielä tulee sieltä, joka kuuluu siihen viimeiseen kirjasarjaan, jonka olen tilannut.
En todellakaan suosittele alkamaan tällaisen firman hommiin, jossa pakolla ja epärehellisyydellä kaupataan kirjoja ihmisille.
29.09.2009 22:03
Ei auta muu kuin siivota pesuaineella joka kerta lattia, jos koira pissaa. Jos koirasi ei ole käynyt vasta lenkillä ja lähdet jonnekin niin ota matot pois lattialta ja laita vaikka sanomalehtipaperi lattialle. Ja kun tulet kotiin, jos sitten koira on pissanut niin kuivaa lattia ja ota sankoon vettä ja pesuainetta ja pese lattia hyvin niin kyllä hajut lähtee pois. Minun koira teki pennut ja itse siivosin makuhuoneen ja eteisen lattiat joka toinen päivä pesuaineella ja vaihdoin sanomalehtipaperit heti, kun ne olivat märkiä. Siivoamalla hajut lähtee. Koiran pissa alkaa haisemaan, jos lattioita ei pese. Meillä ei koiran pissa haise. Koirani tosin on jo 12 vuotta, joka on ensimmäisen koirani pentu ja on sisäsiisti. Joskus on voinut pissata, jos on ollut hätä, mutta se on pesty heti pois.
16.09.2009 20:49
Kannattaa aina tuuraajalle tiedottaa oikeiden pesuaineiden käytöstä. Olen kyllä itse nähnyt suihkuhuoneita, joissa on sellaisia valkeita jälkiä, mutta ne eivät ole mustan värisiä laattoja, mutta yhdessä on samanlaiset laatat varmaan, jotka ovat Sinulla siivottavana. Mutta itse en ole niitä pessyt harjalla kuin mopannut asiakkaan pyynnöstä. Kannattaisi varmaan keskustella isännöitsijän kanssa, miten tässä on näin käynyt.
09.09.2009 21:29
Ei kannata alkaa tekemään pimeätä työtä. Siitä voi jäädä kiinni ja saada monen sadan euron veromätkyt ja sakot. Lisäksi pimeätä työtä tekemällä ei eläkeansioita kerry. Parempi on 1200 euroakin ottaa käteen kuin tehdä pimeitä hommia. Koko ajanhan Sinulla eläketulot kasvaa siinä.
09.09.2009 21:15
Kuinka pitkä aika on yhden hotellihuoneen siivoukseen käytetty aika? Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että hotellihuoneet on hyvä siivota hyvin, mutta onko työtahti joskus niin kiirreellistä, ettei kaikkia hommia yhden huoneen siivoukseen kerkiä tehdä? Tosin tiedän hyvin, ettei tässä keskustelussa oleva siivooja mikään hyvä siivooja olen. Voisi sanoa, että suoraan sanoen laiska ja vastuuntunnoton.
07.09.2009 19:10
Kuiva mikrokuituliina on myös hyvä kirjahyllyjen ja sähkölaitteiden pyyhkimiseen. Täytyy välissä käydä ulkona puistamassa mikrokuituliinaa, kun se on pölyä täynnä.
26.08.2009 20:52
Joskus työnantaja voi kysellä kaikenlaista. Esim. terveydestä, miksi et ole saanut lapsia, miksi et ole naimisissa, miksi et ole saanut työpaikkaa jne. Kaikkiin kysymyksiin ei ole tiettyä sääntöjä, mitenkä vastaa, mutta työnantaja voi kepillä koetella jäätä, että hermostutko kysymyksiin. Onnea työnhakuun! Älä lannistu.
26.08.2009 20:38
Minä, kun aloitin lehdenjaon niin otin jo asenteen siihen, että jos yöllä pelkää jakaa lehtiä niin sitten tästä työstä ei tule mitään. Minä en ole koskaan pelännyt. Jotenkin ainakin sekin suojasi, että oli postin pyörä ja postin jakolaukut. Tietenkin paikkakuntani oli sen verran pieni, ettei siellä paljon vaaroja ollut. Torstaiyönä oli väliin paljonkin väkeä hotellilla ja toisinaan ei paljon näkynyt lähtijöitä. Kun tein työtä niin olin kuin mitään en olisi huomannut. Jaoin lehtiä sinne mihin piti, en katsonut sivuille. Olin kuin mitään en olisi kiinnittänyt huomiota. Tosi sanoin aina huomenta, kun tuli joku vastaan. Kohtelias ja kasvoiltaan ihan tavallinen ilme. Mitään nekatiivisiä kasvonliikkeitä ei ole syytä näyttää. Lisäksi minulla on kristillinen vakaumus, joten uskoin heti, että Jumala on kanssani. Uskoin siihen, että suojelusenkelini oli koko ajan mukanani. Rukoilin aina Jumalaa, että jos joku minua uhkaa niin anna hänen nähdä minun suojelusenkelini. Monet varmaan tämän tyrmää, mutta minulle tämä antoi voimaa työlleni. Minulla on monta niin mukavaa muistoa yöllä jakamisesta, että joskus oikein kaipaan niitä. Yövartijat, ambulanssin henkilökunta ja poliisit nosti aina kohteliaasti kättä minulle.Väliin pieni juttutuokio piristi myös yönä. Tosin huonot säät joskus toivat vaikeutta työhön.
12.08.2009 21:17
Kysy suoraan työnantajalta, mikä on palkka. Työ on kovaa leirintäalueella. Sitä mukaa, kun siivoat niin heti tulee likaa. Itse olen siivonnut leirintäalueella siivoojan vapaapäivien tuuraajana. Sain palkkaa alle seitsemän euroa. Ei mitään sunnuntai ja lauantai korvauksia. Siivousvälineetkin olivat huonot. Vaikka kuinka valitti niin kukaan ei ottanut valituksia vastaan.
31.07.2009 11:30
Minä tarkoitin vain sitä, että jos ihminen uskoo, että hän saa ehtoollisella synnit anteeksi ja taas saa tehdä lisää syntiä eli jatkaa samaa elämänmenoa niin silloin ehtoollisella ei ole mitään merkitystä. Ei ehtoollisella saa sayntejä anteeksi, jos joku uskomaton niin siitä ajattelee. Olen kerran sattunut kuulemaan, kun eräs henkilö sanoi keskustelussa, että menisi kiirastorstaina kirkkoon ja ehtoolliselle niin saa vuoden synnit anteeksi. Tottakai saat mennä ehtoolliselle. Ei sitä ole kielletty. Siunausta Sinulle ja hyvää kesän loppua.
26.07.2009 21:51
Olet oikeassa. Jos ihminen on uskossa, silloin hän pääsee taivaaseen, mutta jos ei niin hän joutuu helvettiin eli kadotukseen.
24.07.2009 22:19
Minulla taas on työssäkäyvä naapuri, joka huolehtii toisten ihmisten työssäkäynnit ja jos ei työssä käy niin raha-asiat. Hän kerran puhui minun kanssa, kun menin kauppaan. Siinä samassa meni naapurin poika kauppaan iso pullokassi mukana, kun kerää pulloja. Hän sanoi minulle, että tuo poikan on töissä jossain, mutta saa niin vähän palkkaa. Minunkin työasiat hän utelee ja samoin palkan myös. En kertakaikkiaan viitsi paljon iltasella liikkua, etten vain näkisi häntä. Hän vihaa työttömiä. Kyttää ikkunasta kaikki minunkin tekemiset ja menot. En jaksa rakastaa häntä oikein. Olen vain puoli tuttu ja en sen enempää. En halua olla hänen kanssa missään tekemisessä. Jos näen kaukaa hänen tulevan vastaan niin jos on mahdollista niin menen toista tietä kotia.
22.07.2009 19:07
Kaverini on kanssa tätä samaa tapaa käskenyt tehdä, että ylistää. Mutta joskus tuntuu, ettei jaksa. En voi ainakaan yksin ylistää huutamalla kotona. Jos menisin johonkin ylistystilaisuuteen niin täytyisi olla vapaa tunne, että ylistää. Jos on oikein ylistäviä henkilöitä niin sitä pitää itsensä jotenkin huonona. On jotenkin niin arka mieli, että kiusaaja koko ajan sanoo, että et sinä ole mikään uskovainen, joten kiellä uskosi. Tämä kaverini, joka minulle suositteli tätä niin on niin voimakkaasti uskovainen, että minä koen itseni niin huonoksi, jos olen hänen kanssa jossain hengellisessä kokouksessa ja hän ylistää ja karkeloi siinä. Mutta kyllä hän on uskossa ja olen iloinen hänen puolestaan.
22.07.2009 18:32
En sairasta psykoosia omasta mielestäni. Oireet eivät ole sitä luokkaa.
21.07.2009 18:18
Rukoilen puolestasi näiden asioittesi tähden. Minäkin tunnen aina joskus katkeruutta ja vihaa. Ymmärrän Sinua paljon. Siunattua kesää Sinulle!
13.07.2009 18:59
1 / 3