Motiivi

Haluan laihtua, mutta koko ajan ruoka pyörii mielessäni. Olen niin masentunut, etten saa itselleni motiivia laihduttaa. Olen käynyt keväällä ravitsemusterapeutin pitämää painonhallintaryhmää, joka jatkuu syksyllä. Mutta jostain syystä sekään ei tehoa. Auttakaa minua, että miten pääsen alkuun laihduttamisessa. En ole tänä kesänä saanut kukkiakaan laitettua ulos. Mieheni laittoi kukat ulos, mutta mie siivoan kyllä kotona. Lisäksi teen kotipalvelutyötä, joten mummoilla on aina niitä kakkuja laitettuna kahvin kanssa mulle syötäväksi.

2

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin tuollainen

Kaikki aina haukkuivat ja sanoivat, että laihduta en koskaan päässyt kovin pitkälle kun nälkä voitti laihdutusyritykset minua on auttanut laihdutuslääke Reductil, se poistaa ruokahalua, saa reseptillä lääkäriltä. Minulla myös todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, se myös lihottaa, tosin en laihtunut yhtään vaikka sain lääkityksen siihen, kuten jossain kerrotaan että laihtuu ihan itsestään kun on oikea lääkitys määrä vajaatoimintaan mutta painon kertyminen pysähtyi en lihonut enkä laihtunut, kannattaa mennä lääkärille ja kysyä voisiko ottaa verikokeet, josta selviää voisiko sinulla olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Mä olen myös tehnyt kotipalvelutyötä mutta mulla oli ainakin sellainen mummeli joka sanoi, että ei anna mulle karkkia kun olen niin lihava, en sitä kyllä pyytänytkään mutta tuolla mua perehdyttävälle laihalle työntekijätytölle kyllä antoi, olin aika nolona.

• s87

elämältäni menneenä vuonna. Olin myös masentunut ja kävin ravitsemusterapeutin luona puolen vuoden ajan. Mitään tuloksia siellä käydessä ei koskaan syntynyt, koska olin masentunut. Se pitää ensin hoitaa alta pois. Jos ei jaksa kukkiakaan laittaa ulos (tai minun tilanteessani pestä edes omia hiuksiani) niin miten jaksaisi jotain mikä vaatii suunnattomasti vaivaa ja mielenlujuutta.
      Kevään aikana rupesi elämä taas jostain syystä maistumaan (pistän koko masennuksen 2-kympin-kriisin piikkiin, tai siltä ainakin tuntuu, että sitä se oli).
      Aloitin vihdoinkin sen laihdutuksen ja nyt painoa on pudonnut jo 10kg ja halu jatkaa on vahva. Syksymmällä menen taas ravitsemusterapeutille näyttämään että katso, kyllä tästä jotain kehkeytyi, ehkä talvi oli minulle vain valmennuskurssi laihdutusta varten :)
      Tsemppiä sinulle, masennus ei todellakaan ole helppo asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      102
      2304
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      222
      1940
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1762
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1326
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1230
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1118
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      832
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      691
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      675
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      670
    Aihe