tarjaleminen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Helenan kuolema
Kyllä on niin murheellinen asia, kun tämän jakson jälkeen, joka näytettiin tänään, on Helenan ja vauvan hautajaiset. Tun105656Kotisiivousta
Jos käy perheissä tekemässä kotisiivousta niin onko pitkä aika, jos siellä menee esim. 4-4,5 h teidän mielestä? Jos mato335264Lumihiutale
Tarvitseeko lumihiutale amppelikukasta nyppiä kuihtuneet kukat pois vai tippuuko ne itsestään. Ovat nimittäin pienet kuk44841Morsiushuntu
Ajattelin tänä kesäksi ostaa morsiushunnun amppelikukaksi. Minkälaista hoitoa tämä kukka vaatii? Jos ostaa sen nyt niin24678Kalan paistaminen uunissa
Olisiko reseptiä tiedossa, miten kalaa voi paistaa uunissa? Itse sain kaksi kuhan palasta ja laitoin uuniin ne. Ne oli j24177Isännöitsijään ei saa yhteyttä
Mitä tehdä sellaiselle isännöitsijälle, joka ei vastaa puhelimeen lainkaan. Kun soitan hänelle lankapuhelimeen niin on a223760Oikea virkkuukoukku
Jos esim. villalangasta virkkaa jotain niin käykö siihen saman kokoinen virkkuukoukku kuin esim. lankakerässä olevan suk13356- 32113
rikkinäiset villasukat
Mitä käyttöä voisi tehdä rikkinäisille villasukille, joita ei voi enää käyttää? Viskaisiko kylmästi roskiin vai voisiko91642Omenariisipuuro
En ole löytänyt omasta keittokirjasta reseptiä. Haluan tehdä omenasta riisipuuron. Olen tietoinen, että riisipuuro tehdä31496Ruskea kastike
Olenko laittanut liian paljon vehnäjauhoja, kun jauhelihakastikkeeni maistuu jotenkin jauhoiselta? Laitetaanko rasvaa en111443Kirjastopäivä
Minusta on mukavaa tehdä jonakin päivänä meidän kaupungin kirjastoon sellainen kirjastopäivä. Lähden sinne ja katselen k0972Uuslestadiolaisuus
Onko uuslestadiolaisuus samaa uskoa kuin esikoislestadiolaisuus? Tiedättekö milloin Tampereella on esikoilestdiolaisten2842Terassi
Jos rivitaloihin on haettu terassin rakentamiseen lupa niin täytyykö terassin olla juuri samanlainen, minkä entinen asuk1628syömisen himo
Miten pääsen irti tästä syömisen himosta. Pitäisi saada ainakin kymmenen kiloa tai viisitoista kiloa pois, mutta kun ei5619Hyvää asiakaspalvelua
Kyllä minun täytyy sanoa, että kyllä Lidlissä on hyvät, iloiset ja kohteliaat myyjät. Sinne on aina kiva mennä.1544Uskonnontunnit
Yksi syy nuorten pahaan oloon ja rikollisuuteen on olemassa silloin, kun suomen kouluissa lopetetaan uskonnontunnit opet1405Huono kukkapenkki
Minulla on syreenipuun takana makuhuoneen ikkunan alla kukkapenkki. Se on niin huono kukkapenkki istuttaa kukkia siihen.1384Roskaaminen
Kyllä se on merkillinen juttu, kun täytyy ihmisten heittää roskia tienvarsiin. Olin lenkillä ja katsoin tienpenkareita j0364Juhliminen
Mikä kumma se on, kun menee esim. mieheni sisarusten juhliin niin aina täytyy olla se alkoholi tarjolla. Mieheni ei juo,8361