mikkinnu

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Miksi iijoki tulvii?
Ja miksi joen vesikin on turhan likaista? Otetaan tähän pikku tieto- & pähkäilykysymys. Kysyn tätä asiaa Susianaly8219Trullientrolleintrallein
Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko11218Mikähän siinä
on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hy9217Kolme kysymystä
Kysykääpä mikkelin petoyhdyshenkilöltä koiraeläimistä. Hän antaa vastauksen seuraaviin kysymyksiin: 1) Miten koira voi22217Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat
Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to63217Röh röh 2015
Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo11213Kunnianosoitus
Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissa13210Maan alta kuuluva parkuminen
Nyt on aika valottaa pöljäkkeelle Susianalyysin kannalta erästä huomion arvoista seikkaa. Susianalyysihan ei ole mikään5210Susipelkoa Hyrynsalmella
http://yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2012/02/kauniainen_kiri_luodon_ohi_aanestysinnossa_-_hyrynsalmella_joka_t40208- 10206
Kurat housussa
Heh heh, tollot mässäili hirvilihalla ja sitten jo paskoivat ympäriinsä ja sotkivat joka paikan, hi hi hi.... http://yl17201Plutonium
Olipa sitten vaikkapa uraani taikka mikä tahansa jysäriaines. Susianalyysi on niittänyt einaria kumoon. Nyt jo kaikki ma16197Putkiaivot
Kenellekkään ei liene epäselvää, jotta matemaattispsykologiseen taustaani liittyen myöskin filosofinen pohdiskelu on lei12195Mustia pilviä tiedossa
Joulu lähestyy vääjäämättömästi. Ei tarvi olla kummoinenkaan meteorologi taikka sammakkomies, jotta osaa ennustaa hirvit15195Paljonko älyä ja voimaa
vaatii hirven lahtaaminen tänä päivänä? Minäpä annan tähän kysymykseen kaiken kattavan vastauksen, olkaa hyvät: Sinun t5195Helmiäsioille
Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma14195Jännitys tiivistyy
Kuka tässä enää jaksaa odottaa? Jännitys käy jo kohta sietämättömäksi. Paljastan nimittäin kohta kauan odotetun ja lupaa6194Heh heh,
Nyt jo susianalyysia käsitellään uusimmassa Tiede- lehdessäkin. Katsokaapa kaikki lehden (no 30) kansikuvaa ja kuvaan li1193Kuvitteellinen tilanne
Tuossa tuli mieleeni, jotta voisinkohan missään tilanteessa tuntea sympatiaa susipelkurihousuunpaskojaa kohtaan. Pistinp4192Nyt jo mausteetkin mukana
Kylläpä on hieno ele susia kohtaan. Rakkikoira maustetaan chilipippurilla ennen tarjoilua. Minähän olen usein maininnut,3190