mikkinnu

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Hieno runo
Ooh.... tuo uljas susi, pelkuriapinalla jo valuu kusi Raatelee lammasta, paimen parkuu ja puree hammasta Tyhmän poron8207Susilla jouluaatto...
Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll11206Kunnianosoitus
Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissa13201Maan alta kuuluva parkuminen
Nyt on aika valottaa pöljäkkeelle Susianalyysin kannalta erästä huomion arvoista seikkaa. Susianalyysihan ei ole mikään5201Susipelkoa Hyrynsalmella
http://yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2012/02/kauniainen_kiri_luodon_ohi_aanestysinnossa_-_hyrynsalmella_joka_t40199Trullientrolleintrallein
Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko11198Mustia pilviä tiedossa
Joulu lähestyy vääjäämättömästi. Ei tarvi olla kummoinenkaan meteorologi taikka sammakkomies, jotta osaa ennustaa hirvit15194Röh röh 2015
Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo11194Kurat housussa
Heh heh, tollot mässäili hirvilihalla ja sitten jo paskoivat ympäriinsä ja sotkivat joka paikan, hi hi hi.... http://yl17193Putkiaivot
Kenellekkään ei liene epäselvää, jotta matemaattispsykologiseen taustaani liittyen myöskin filosofinen pohdiskelu on lei12192Jännitys tiivistyy
Kuka tässä enää jaksaa odottaa? Jännitys käy jo kohta sietämättömäksi. Paljastan nimittäin kohta kauan odotetun ja lupaa6192Heh heh,
Nyt jo susianalyysia käsitellään uusimmassa Tiede- lehdessäkin. Katsokaapa kaikki lehden (no 30) kansikuvaa ja kuvaan li1191Paljonko älyä ja voimaa
vaatii hirven lahtaaminen tänä päivänä? Minäpä annan tähän kysymykseen kaiken kattavan vastauksen, olkaa hyvät: Sinun t5191Ajankohtainen koripallo
Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi4187Nyt jo mausteetkin mukana
Kylläpä on hieno ele susia kohtaan. Rakkikoira maustetaan chilipippurilla ennen tarjoilua. Minähän olen usein maininnut,3183Kylläpäsekoili.....
Laitetaan tähän yksi kaikista huvittavimmista tapauksista, mitä kuulin kerätessäni aineistoa maakuntareissuillani Susian7183Plutonium
Olipa sitten vaikkapa uraani taikka mikä tahansa jysäriaines. Susianalyysi on niittänyt einaria kumoon. Nyt jo kaikki ma16181YES
Onpa hienoa jälleen kerran huomata, että analyyseihini on paneuduttu. Ihan mieltä lämmittää, kun joku laitto jälleen ker0180Itsenäisyyden häpäisyä
Itsenäisyyspäivää on jälleen kerran juhlittu. Ei siinä mitään, hyvä meininki. Sankarit ovat ansainneet pränikkänsä. Häv10178Ahdistaako?
Vaimo nalkuttaa, sudet vaanivat metsässä, lapset märisevät, karhun voimat ovat hirvittävät, pitäisi olla mies, alkoholi16177