Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Voiko koulua vaihtaa kesken opintojen?

Miten helposti tai pystyykö ollenkaan vaihtaa koulua kesken opintojen? hain samaan koulutukseen kahteen kaupunkiin mutta
    Ammattikorkeakoulut
    4
    259
  2. Mitä tehdä ensin jos epäilee 2 tyypin diabetestä?

Seuratako ensin sokereita itse jonkin aikaa vai määrääkö lääkäri kokeita vain oireiden perusteella? mulle tehty kontroll
    Diabetes
    8
    253
  3. Ystäviä P-Hämeestä?

Kaipailen ystäviä Lahdesta ja muualta Päijät-Hämeen alueelta. Olen 30v sinkku nainen. Olisi kiva saada seuraa baareihin,
    1
    246
  4. Ystävä haussa

Perheellinen 34v nainen etsii kavereita Hämeen alueelta miksei kauempaakin kirjotteluun ja menokaveriksi
    0
    226
  5. Amsterdamiin pikkuisen kanssa

Menemme 1v lapsen kanssa kolmeksi yöksi amsterdamiin, olisko vinkkejä missä kannattaa käydä ja onko taksilla liikkuminen
    Amsterdam
    2
    223
  6. Kokemuksi asperger tutkimuksista

Poikani odottaa pääsyä neuropsykiatrisiin tutkimuksiin epäilynä asperger, kuulisin mielellään kokemuksia millaiset tutki
    Tarkkaavaisuushäiriöt
    1
    222
  7. Kaveri Lahden Yöhön

Löytyisikö kaveria Lahden Yö tapahtumaan joka on tulevana viikonloppuna?? Lähinnä lauantaina. Olen 30v naisihminen. (vai
    Elokuva-
    0
    220
  8. Koiran maksa-arvoista

Koirallani todettiin viime vuoden lopulla korkeat maksa-arvot ja siihen alotettiin antibiootti sekä ravintolisä. Niitä o
    Koirat
    0
    210
  9. Ystäviä Lahdesta

Kaipaisin ystäviksi eroamassa olevia tai eronneita Lahden alueelta. Iältäsi voit olla 30 Itse olen juuri eronnut ja min
    0
    209
  10. Kakuntäytteet lastenjuhliin?

Haussa yhteensopivat täytteet jotka lapsille maistuvat? helppoja mielellään. Millä kirjottaisitte kakun päälle..marmelad
    Leivonnaiset
    2
    197
  11. Pikkubändi häihin?

Etsitään nyt täältäkin eli haussa duo tai trio häihin hämeeseen ensi kesäksi, tanssi- ja iskelmämusaa, mitkä on hyviä?
    Hääjuhla
    5
    197
  12. kokemuksia british airwaysta ja heathrown kentästä

lennän muutaman viikon päästä pienen poikani kanssa kaksin lontooseen ja sieltä jatkolento san fransiscoon. Onko heathro
    Yleistä matkailusta
    2
    186
  13. Haussa kavereita

Olen perheellinen 34v hämeestä, yksinäisyys vaivaa useinkin, jos kaipaat kavereita kahville ym kirjoita, vain naispuolis
    Ystävyys
    0
    186
  14. Mistä aloittaa?

Vanha kaappi pitäisi saada kuntoon mutta jäädä vanhan kaapin näköiseksi, mistä aloitan? onko hyviä nettisivuja josta saa
    Huonekalujen entisöinti
    1
    186
  15. Ystäviä Hämeestä

Olen muuttamassa elokuussa Lammille ja olisi kiva löytää kavereita sieltä tai lähialueilta. Olen 31v. Mulla on mies, 5v
    2
    186
  16. Juhlapaikka väliltä Hollola- Hämeenlinna?

Apua pitäisi nopeasti löytää hääpäaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi
    Häävalmistelut
    1
    182
  17. Uusia tuttavuuksia?

Olen 33v perheellinen ja asustelen Lammilla, kaipailen uusia naispuolisia ystäviä shoppailuun, tapahtumiin, tanssilavoil
    0
    176
  18. Alaa vaihtamaan

Olen lähihoitaja ja minua kiinnostaisi vaihtaa kokonaan alaa koska haluaisin pois vuorotyöstä. En kuitenkaan tiedä mihin
    Opiskelu
    10
    168
  19. Ystäviä Hämeestä?

Etsin uusia ystäviä Hämeen alueelta, itse asun Lammilla, olen 33v ja minulla on mies ja kaksi lasta sekä koira. Seuraa
    Ystävyys
    0
    164
  20. Ystäviä haussa

Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu
    Ystävyys
    0
    163