Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Voiko koulua vaihtaa kesken opintojen?

Miten helposti tai pystyykö ollenkaan vaihtaa koulua kesken opintojen? hain samaan koulutukseen kahteen kaupunkiin mutta
    Ammattikorkeakoulut
    4
    248
  2. Mitä tehdä ensin jos epäilee 2 tyypin diabetestä?

Seuratako ensin sokereita itse jonkin aikaa vai määrääkö lääkäri kokeita vain oireiden perusteella? mulle tehty kontroll
    Diabetes
    8
    247
  3. Ystäviä P-Hämeestä?

Kaipailen ystäviä Lahdesta ja muualta Päijät-Hämeen alueelta. Olen 30v sinkku nainen. Olisi kiva saada seuraa baareihin,
    1
    222
  4. Ystävä haussa

Perheellinen 34v nainen etsii kavereita Hämeen alueelta miksei kauempaakin kirjotteluun ja menokaveriksi
    0
    220
  5. Kaveri Lahden Yöhön

Löytyisikö kaveria Lahden Yö tapahtumaan joka on tulevana viikonloppuna?? Lähinnä lauantaina. Olen 30v naisihminen. (vai
    Elokuva-
    0
    216
  6. Amsterdamiin pikkuisen kanssa

Menemme 1v lapsen kanssa kolmeksi yöksi amsterdamiin, olisko vinkkejä missä kannattaa käydä ja onko taksilla liikkuminen
    Amsterdam
    2
    215
  7. Kokemuksi asperger tutkimuksista

Poikani odottaa pääsyä neuropsykiatrisiin tutkimuksiin epäilynä asperger, kuulisin mielellään kokemuksia millaiset tutki
    Tarkkaavaisuushäiriöt
    1
    209
  8. Ystäviä Lahdesta

Kaipaisin ystäviksi eroamassa olevia tai eronneita Lahden alueelta. Iältäsi voit olla 30 Itse olen juuri eronnut ja min
    0
    203
  9. Kakuntäytteet lastenjuhliin?

Haussa yhteensopivat täytteet jotka lapsille maistuvat? helppoja mielellään. Millä kirjottaisitte kakun päälle..marmelad
    Leivonnaiset
    2
    195
  10. Pikkubändi häihin?

Etsitään nyt täältäkin eli haussa duo tai trio häihin hämeeseen ensi kesäksi, tanssi- ja iskelmämusaa, mitkä on hyviä?
    Hääjuhla
    5
    184
  11. kokemuksia british airwaysta ja heathrown kentästä

lennän muutaman viikon päästä pienen poikani kanssa kaksin lontooseen ja sieltä jatkolento san fransiscoon. Onko heathro
    Yleistä matkailusta
    2
    181
  12. Haussa kavereita

Olen perheellinen 34v hämeestä, yksinäisyys vaivaa useinkin, jos kaipaat kavereita kahville ym kirjoita, vain naispuolis
    Ystävyys
    0
    180
  13. Mistä aloittaa?

Vanha kaappi pitäisi saada kuntoon mutta jäädä vanhan kaapin näköiseksi, mistä aloitan? onko hyviä nettisivuja josta saa
    Huonekalujen entisöinti
    1
    180
  14. Ystäviä Hämeestä

Olen muuttamassa elokuussa Lammille ja olisi kiva löytää kavereita sieltä tai lähialueilta. Olen 31v. Mulla on mies, 5v
    2
    178
  15. Juhlapaikka väliltä Hollola- Hämeenlinna?

Apua pitäisi nopeasti löytää hääpäaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi
    Häävalmistelut
    1
    174
  16. Koiran maksa-arvoista

Koirallani todettiin viime vuoden lopulla korkeat maksa-arvot ja siihen alotettiin antibiootti sekä ravintolisä. Niitä o
    Koirat
    0
    173
  17. Uusia tuttavuuksia?

Olen 33v perheellinen ja asustelen Lammilla, kaipailen uusia naispuolisia ystäviä shoppailuun, tapahtumiin, tanssilavoil
    0
    172
  18. Ystäviä Hämeestä?

Etsin uusia ystäviä Hämeen alueelta, itse asun Lammilla, olen 33v ja minulla on mies ja kaksi lasta sekä koira. Seuraa
    Ystävyys
    0
    160
  19. hygieniaosaamiskoulutus lähihoitajalle

Onko lähihoitajilta vaadittava hygieniapassi sama kuin hygieniaosaamiskoulutus ja testi elintarvike alalle? ilmeisesti
    Aikuisopiskelu
    1
    157
  20. Alaa vaihtamaan

Olen lähihoitaja ja minua kiinnostaisi vaihtaa kokonaan alaa koska haluaisin pois vuorotyöstä. En kuitenkaan tiedä mihin
    Opiskelu
    10
    157