wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Aamulla banaani ennen treeniä, iltapäivällä kana burrito ja nyt mussutan ruisleipää, mikä ei tosin sovi vatsalle, mutta saapahan apumoottorin käyttöön huomiselle juoksulenkille.
- YH-naiset eivät ole osoittaneet kiinnostusta yhtään enempää kuin lapsettomat. Ja tuskin heille edes kelpaisi parisuhdekokematon mies, kun ei kelpaa ikäisilleni lapsettomillekkaan.
- Jännittää, jännittää kaikki uudet asiat.
- 37 vuotta ja sinkkuna olen ollut koko ikäni.
- Pari vuotta sitten juhannuksena uin altaan päästä päähän kaverin taloyhtiön altaassa. Kesällä 2011 kävin kastautumassa joessa savusaunomisen yhteydessä.
- tai eivät uskalla hakea sitä huomiota
- Eiköhän se seura olisi olisi rauhallinen ja fiksu nainen.
- Kohta 8 vuotta takana yhtäjaksoista nettitreffeillä pyörimistä, sivusto vain vaihtunut muutamaan otteeseen, ja aika usein törmää samoihin naamoihin.
En sanoisi itseäni nirsoksi, jotkut kriteerit tosin löytyy. Ongelma on se etten täytä naisten kriteereitä ja vaikka muutama sopiva löytyisikin, niin he eivät vaan kiinnostu minusta. Sinkkuna olen ollut koko ikäni. - Tuttu tilanne
- Parisuhteesta ja treenatusta kropasta. Vikaksi mainittu alkaa pikkuhiljaa olemaan todellisuutta.
- Ujoutta kai
- Joku 4 vuotta oltu facebook kavereita ja kaikki mitä se siellä julkasee liittyy jotenkin uskontoon.
- yli 30v
- Huomattavan humalaiset, toinen huomiota tai seksiä vailla oleva yh ja toinen juuri kaksi lähisukulaista menettänyt kiihkouskovainen.
- En ole vielä törmännyt naiseen, joka olisi minusta kiinnostunut. Rajoittavana tekijänä saattaa olla etten pysty ketään lähestymään livenä.
- En ole koskaan ollut parisuhteessa.
- Heinäkuussa 2003, olin 24 vuotias.
- Ollut noita tuntemuksia n 20 vuotta yhtäjaksoisesti.
- Noin puolet kohtaamistani aloitteellisista naisista ovat kinuneet juomaa jossain vaiheessa.
- Varmasti ujouden vuoksi jäänyt muutama tuttavuus syntymättä ja joku elämän rakkaus siinä sivussa. Kuitenkin ujous taitaa olla suurin syypää ikisinkkuudelleni.