wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Olen saanut pakit sillä verukkeella että meillä oli "pelottavan paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita". Mutta eiköhän se oikea syy ollut kokemattomuus.
- 24 vuotiaana ekat treffit. Pari viikkoa tapailtiin ja seuraavia treffejä saikin odottaa n. 10 vuotta.
- Olen aina saanut töitä koulutuksen pohjalta (ilman työkokemusta kyseiseltä alalta).
- Jätän kertomatta kokemattomuudestani. Ainoan tähänastisen mahdollisuuteni mokasin kertomalla siitä. Toiste en sitä virhettä tee.
- Vielä helpommalla (ja halvemmalla) pääsisi kun suorittaisi näyttötutkintona, mutta työpaikan löytäminen niitä varten varmaan lähes mahdotonta.
- Miksei normaalin amiksen teknisen suunnittelun perustutkinto (tai ammattitutkinto) kävisi?
- Itseni lisäksi en tiedä ketään joka ei ole tai olisi joskus ollut parisuhteessa.
- "Tiedän useita naisia jotka eivät vain kykene aloitteisiin koska jännittää liikaa."
Naisilla se nyt ei ole niin fataalia vaikka ei aloitetta pysty tekemään. Aina on miehiä jotka hoitavat sen puolen.
Tiedän muutamia erittäin ujoja naisia ja he kaikki ovat parisuhteessa. - No joo, 37 ikävuoteen mennessä olen törmännyt kahteen aloitteelliseen naiseen. Varmasti on miehiä, joiden suhteen naiset on useammin aloitteellisia, mutta minä en niihin kuulu.
En minäkään jäädy, jos ei tarvitse olla se lähestyvä osapuoli tai näytetään tarpeeksi selvästi että lähestyminen on toivottavaa. - Totta vitussa haittaa. Jos mies ei ujouttaan pysty naisia lähestymään, niin jää sinkuksi.
- "Itselle miehenä aloitteen tekeminen on suunnaton ongelma, taas tänään todettu."
Totta. Unissa olen tehnyt aloitteita ihan järkeen käyvillä jutuilla. Mutta tosipaikan tullen sanat katoavat päästä. - Muistan helposti.
- Kakkos vaihtoehdon avustuksella voisi saada pidempiaikaista seuraa. Eli vaihtoehto nro. 2 lukittu!
- Voisin. Sellaiseen olen useasti ihastunutkin. Heille ei vaan kelpaa huomattavasti kokemattomampi mies.
- Itellä ainakin parempi olo, kun huomaa treenin ja ruokaremontin tuottavan viimein tulosta. Vaikkei muut niitä muutoksia huomaakaan, saattaa se parempi olo näkyä muillekkin.
- jep, kokemus puhuu
- turhaa paskaa
- Ainakin sun pitää astua pois mukavuusalueelta ja rikkoa rajoja, toimia täysin toisin mitä oot tähänasti tehnyt. Jos minä naisen aloitetta odottamisen sijaan toimisin itse, voisi jotain tulosta syntyäkin.
- Totuus on ettei sinulla saisi olla mitään kriteereitä, jos haluat jonkun löytää.
Sinun tulisi muuttua sosiaaliseksi menestyjäksi, joka harrastaa kehonrakennusta. - Naisten kuppi tuntuu kaatuvan, kun miehellä ylittyy 30 vuotta ilman parisuhdekokemusta.