Onko sinulla haaveita ja unelmia, haluatko perheen ja lapsia?
Mitä haluat saavuttaa elämässä?
68
2443
Vastaukset
Unelmoin että pääsen ähkimään naisen jälkojen väliin.
- Eräkettu
On tullu unelmoitua yhestä eukosta...
Sen vois saavuttaa... Ja ottaa.. - Antakaarahaaa
Haluaisin vain velattoman omakotitalon ja pari hienoa autoa, ja rahaa sen verran että pärjäisi loppuelämän kärvistelemättä, ts. lottovoitto.
- HaluanMatkan
Seuraavaan universumiin.
- pienethaavet
Oma perhe ja lapset on kai se joka pojan haave. Oman kodin autoritäärinen instituutio ja rakastava rauha. Kaikki muu on aina saavutettavissa mutta se ei vain kummallisesti ole. Ei ainakaan ennen kuin mies avaa suunsa. On vain ainaista levottomuutta tulevaisuudesta. Jokainen vastaankävelevä nainen on potentiaalinen kumppani johon tulisi iskeä kiinni. Kuluttavaa to say at least.
- kaikkea_sitänäkee
- autoritäärinen instituutio
- jokainen vastaantuleva nainen
Ei kuule, ei oo joka pojan haave, ei.
Kuluttavaa? En ihmettele.
Aion viettää loppuelämäni yhtä huolettomana on ongelmista vapaana niin kuin nytkin. Voi olla että jossain vaiheessa ostan isolla rahalla jotain ns. järkevästi elävien henkilöiden mielestä älytöntä.
"haluatko perheen ja lapsia?"
Ei kiitos.- juupaajuuu
haluan :)
- 1.monista
Haaveilen pillusta, laatupillusta
- Teppo.Räty
15-kesäistä jos vielä sais.
- 30mies30
En haaveile lapsista tai perheestä. Luovuttanut jo sen suhteen. En koskaan tule olemaan taloudellisesti siinä asemassa, että perhe olisi järkevä ratkaisu.
Jos Australiaan ja Afrikkaan safarille pääsis sekä katsomaan futista Old Traffordille niin siinäpä se olisi. Korkeakoulututkinnon voisi vielä suorittaa.
Jospa ennen lisäopintoja kävisit välillä töissä. Olethan jo yli 40 vuotias mies hyvässä työiässä. Vaihtelu virkistää.
- YESSSS
DAMN RIGHT!! HIENOA!! MULLA SAMA JUTTU VAIKKA OLEN JO NELIKYMPPINEN MIES!!!
YESSSS kirjoitti:
DAMN RIGHT!! HIENOA!! MULLA SAMA JUTTU VAIKKA OLEN JO NELIKYMPPINEN MIES!!!
Suunnitelmissa on korkeakoulututkinto ennen viisikymppisiä.
- 553
Haaveita on, perhe on yksi niistä, muita en halua julkisesti kommentoida vaikka kilttejä ja kohtalaisen tavanomaisia ovatkin.
Onhan niitä. Paljonkin. Eri asia miten saan ne toteutettua. Työn alla ovat about kaikki haaveet tällä hetkellä. Paitsi miehen etsinsä. Siihen on mennyt hermo.
- ktm28
Lopeta etsiminen, ja tapaa minut ;)
- zzxxcczz
ktm28 kirjoitti:
Lopeta etsiminen, ja tapaa minut ;)
genio! häntä näkyy, kiinni jäit!
- Ethän.ole.helppo
Vastahan sinä kehuit kiihkeillä nussintasessioilla. Eihän ne vaan olleet näitä yh-äitien suosimia irtopanoja? :(
- 12121212
Kun panorinkelöinnin aloittaa, menettää kykynsä etsiä, löytää ja _pysyä_ parisuhteessa. Sama ongelma pelimieskavereillanikin, jotka siis tuossa iässä keräilivät panoja suurin piirtein samaan tahtiin.
Niin se menee, olisi kannattanut kuunnella (tässä tapauksessa vuotta) vanhempien ja viisaampien ohjeita. - 12121212
12121212 kirjoitti:
Kun panorinkelöinnin aloittaa, menettää kykynsä etsiä, löytää ja _pysyä_ parisuhteessa. Sama ongelma pelimieskavereillanikin, jotka siis tuossa iässä keräilivät panoja suurin piirtein samaan tahtiin.
Niin se menee, olisi kannattanut kuunnella (tässä tapauksessa vuotta) vanhempien ja viisaampien ohjeita.Tai itse asiassa oikaistaan: miehellä vaikutus p/s-kelpoisuuteen on huomattavasti vähäisempi kuin naisilla, joilla suuri määrä seksikumppaneita (yli 10 ja erityisesti yli 20). korreloi todella voimakkaasti eroamisen todennäköisyyden kanssa.
- Kvkcxkzkd
12121212 kirjoitti:
Tai itse asiassa oikaistaan: miehellä vaikutus p/s-kelpoisuuteen on huomattavasti vähäisempi kuin naisilla, joilla suuri määrä seksikumppaneita (yli 10 ja erityisesti yli 20). korreloi todella voimakkaasti eroamisen todennäköisyyden kanssa.
Naisilla yli 10 on paha, miehillä yli 20 on paha ja yli 30 koetaan jo esteeksi suhteelle. Miehillä annetaan enemmän anteeksi, mutta kyllä sitoutumiskelvottoman leima isketään heillekin jossain vaiheessa otsaan.
Ethän.ole.helppo kirjoitti:
Vastahan sinä kehuit kiihkeillä nussintasessioilla. Eihän ne vaan olleet näitä yh-äitien suosimia irtopanoja? :(
Kukaan ei ole tässä puhunut mistään irtohommista. Emmäkään täällä jaa kaikkea.
No alkuun asettuminen uudelle paikkakunnalle ja mukava työpaikka. Olisihan se mukavaa vielä jossain vaiheessa matkustaa ja varsinkin yksi haave on joskus päästä tilanteeseen, että voisi talvet ainakin viettää etelässä. Mutta katsotaan nyt miten sen haaveen kanssa käy. :)
Tärkeimmät kai, että itse ja läheiset pysyisi terveinä.- yksinäinen-40
Minulla on kaikki muu paitsi sitä tyttöystävää. On rahaa, työ, auto, talo, eikä ole velkaa. Haaveilen parisuhteesta, rennosta elämästä ja lomailusta mökillä kumppanin kanssa. Toistaiseksi olen lomaillut vain yksin.
- Rose_91
Onhan niitä haaveita... Tässä nyt jotain:
Haluan rakentaa yhteistä elämää mieheni kanssa.
Toivoisin, että saisin tehdä sellaisia töitä, joista pidän
Haluaisin myös työskentelemällä, säästämisellä ja sijoittamisella saavuttaa ainakin jossain määrin taloudellisen riippumattomuuden, jotta saisi enemmän päätäntävaltaa siihen mitä elämällään tekee- Välihuomautuksena
Miksi olet retostelemassa parisuhteellasi sinkut palstalla?
- 30v-sinkkunainen
Jos ei ole parikymmpisenä saanut parisuhdetta niin ei silloin ole mitään unelmia enää. Yksin 30 vuotiaana on turha alkaa haaveilee hyvästä elämästä.
- 12121212
En ole samaa mieltä, edes naisten suhteen joiden mahdollisuudet heikkenevät iässä jossa mies alkaa olla parhaimmillaan.
Kolmekymppinen nainen voi helposti löytää parisuhteen, jos vain ymmärtää realiteetit. Mitä olen seurannut ikisinkkunörttityttöjä, olen huomannut että parisuhteen löytävät helpommin naiset jotka:
- eivät ole ytmin entisiä hätähoitoja eivätkä siksi haaveile kovan tason miehestä jota eivät koskaan pysty sitouttamaan
- ymmärtävät että mitä enemmän ikää, sitä enemmän vaivaa pitää nähdä pysyäkseen nättinä
- ymmärtävät että mitä enemmän ikää, sitä aloitteellisempi pitää olla
- ymmärtävät että mitä enemän ikää, sitä vähemän painoarvoa voi laittaa miehen komeudelle & statukselle (sis. ammatti, koulutus, sosiaalinen status)
Kolmekymppinen nainen alkaa olemaan samassa tilanteessa kuin miehet, ei voi vain odotella että unelmien prinssi ilmestyy jostain tekemään aloitteen -> kannattaa toimia kuin miehet ja nähdä vaivaa. - 12121212
Ja tämä siis koskee ilman parisuhdetta jäänyttä kolmekymppistä naista joka ei ole kovinkaan hottis ikäisekseen.
- fsaötatjajtka
12121212 kirjoitti:
En ole samaa mieltä, edes naisten suhteen joiden mahdollisuudet heikkenevät iässä jossa mies alkaa olla parhaimmillaan.
Kolmekymppinen nainen voi helposti löytää parisuhteen, jos vain ymmärtää realiteetit. Mitä olen seurannut ikisinkkunörttityttöjä, olen huomannut että parisuhteen löytävät helpommin naiset jotka:
- eivät ole ytmin entisiä hätähoitoja eivätkä siksi haaveile kovan tason miehestä jota eivät koskaan pysty sitouttamaan
- ymmärtävät että mitä enemmän ikää, sitä enemmän vaivaa pitää nähdä pysyäkseen nättinä
- ymmärtävät että mitä enemmän ikää, sitä aloitteellisempi pitää olla
- ymmärtävät että mitä enemän ikää, sitä vähemän painoarvoa voi laittaa miehen komeudelle & statukselle (sis. ammatti, koulutus, sosiaalinen status)
Kolmekymppinen nainen alkaa olemaan samassa tilanteessa kuin miehet, ei voi vain odotella että unelmien prinssi ilmestyy jostain tekemään aloitteen -> kannattaa toimia kuin miehet ja nähdä vaivaa.Ei pie paikkaasa. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän tarvitsee itse tehdä. Miehet lakoavat ilman että tarvitsee tehdä mitään. Nuorempana tuli itkettyä kun ei kelpaa kenellekään ja joutui opettelemaan olemaan aktiivinen. Sitten kun ikää kertyi 30 ei enää tarvinnut, miehet kyllä tulevat luo. Tiiähäntä olenko poikkeus, mutta näin se menee enkä ihan ainoakaan ole.
- 12121212
fsaötatjajtka kirjoitti:
Ei pie paikkaasa. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän tarvitsee itse tehdä. Miehet lakoavat ilman että tarvitsee tehdä mitään. Nuorempana tuli itkettyä kun ei kelpaa kenellekään ja joutui opettelemaan olemaan aktiivinen. Sitten kun ikää kertyi 30 ei enää tarvinnut, miehet kyllä tulevat luo. Tiiähäntä olenko poikkeus, mutta näin se menee enkä ihan ainoakaan ole.
Et ole ainoa, vaan väärässä. KAIKKI vanhemmat naiset palstalla sanovat samaa kuin sinä, ja kuitenkin jopa yliopistotasoisissa tutkimuksissa on havaittu että miehet preferoivat nuorempia...jos vain voivat.
Sekoitat helpon lähestyttävyyden markkina-arvoon.
Lähes poikkeuksetta baareissa lähestytään enemmän vanhempia naisia, koska nuoria on vaikeampaa lähestyä ja erityisesti nuorilla miehillä ei riitä itseluottamus eikä pokaustaidot aloitteiden tekemiseen. Se hoikka ja hehkeä nuori missinainen on mitä miehet eniten haluavat. Se aikuinen, sosiaalinen nainen on se jota uskalletaan lähestyä.
Tietysti jos näytät paremmalta kuin parikymppiset (=näytät poikkeuksellisen nätiltä parikymppiseltä), sitten olet harvinainen poikkeus. - erakkoM_
No eikö kolmikymppisenä muka voi parisuhdetta perustaa?
Olen minäkin yksin elänyt koko ikäni.
Minkä sinä koet syyksi tilanteeseesi ja miks ei miestä löydy? - irene78
erakkoM_ kirjoitti:
No eikö kolmikymppisenä muka voi parisuhdetta perustaa?
Olen minäkin yksin elänyt koko ikäni.
Minkä sinä koet syyksi tilanteeseesi ja miks ei miestä löydy?Vastaan vain omasta puolestani. Oon itse lähes 40v nainen ja aina ollut yksin. Olin koulukiusattu joten ilman kavereita en sitten koskaan löytänyt puolisoakaan kun yksin ei kauheesti tullut mihinkään lähdettyä humputtelupaikkoihin. Yritin kyllä käydä muissa julkisissa paikoissa kuten museoissa, puistoissa ja rannoilla sorsia ruokkimassa, mutta eihän niissä tietenkään muut nuoret käyneet. Tai oli rannoilla jotkut välillä, panemassa tietenkin. Muutama mies on minusta ollut hyvin kiinnostunut, mutta ne oli varattuja. Enkä sellaseen touhuun lähde. Itse olen ollut kiinnostunut parista sinkkumiehestä työpaikallani, mutta kyllä nekin niitä itsevarmempia tyttöjä vain katselivat, ei minua tylsimystä. Kyllä sitten viimeistään kolmekymppisenä tuli se kirves kaivoon fiilis, että tää oli tässä tää elämä.
Ihmiselle tapahtuu siinä jotain ihmeellistä, menee sisältä niin rikki ettei enää varmaan osaisikaan olla parisuhteessa vaikka sellaisen vielä saisikin. Itsetunto on niin alhaalla ja sellanen tietynlainen ihmispelko kasvaa. Ei enää usko ihmisiin ja haluaa vain muuttua mahdollisimman näkymättömäks. Kun kerran ei kelpaa niin miks joutuu sitten olemaan näkyvilläkään? Olis vaan rahaa niin sitä muuttais johonki korpeen, ettei kukaan koskaan enää näkisi minua ku äiree joskus.
Parisuhde alkaa olla ajatuksena utopistinen. Ainakin se vaatisi poikkeuksellisen empaattista miestä, jolla ei hermot mene heti kun nainen ei olekaan se valmis paketti kuten kokeneemmat naiset. Koen olevani jollakin tavalla lapsellisempi kuin muut naiset. Ikään kuin en olisi kasvanut aikuiseksi ollenkaan vaikka oon jo vanha ämmä. Pää ei tuu kropan kanssa perässä. En ole yhtä naisellinen, en ole seksuaalinen, näytänkin jopa kakaralta. Kyllä sen vissin näkee vanhapiiasta jo päälle ettei oo miestä koskaan saanu, niin surkea ilmestys sitä on, epävarma aikuislapsi. Ei mulla muuta. Kuulostaa nyt fraasilta taas, mutta sä et ole liian vanha vielä mihinkään. Paitsi lasten balettiin. :)
T. 34-vuotiaana kantensa löytänyt- irene78
sönkkö kirjoitti:
Kuulostaa nyt fraasilta taas, mutta sä et ole liian vanha vielä mihinkään. Paitsi lasten balettiin. :)
T. 34-vuotiaana kantensa löytänytKyllähän nyt yli kolmekymppinen nainen on ihan jätettä jo. Jos ei siihen ikään mennessä ole miestä löytänyt, kannattaa kokonaan unohtaa miehet ja niin moni yksinäinen nainen tekeekin. Rehellisempäähän se on. Onhan se tälläkin palstalla tehty harvinaisen selväksi, ettei tän ikäisellä naisella enää mitään tee. Lapsiakaan ei enää välttämättä tuu. Ei ne oman ikäiset miehet halua tällasta vanhaa haaskaa, ne haluaa niitä teinilikkoja vaan, joten on parempi ihan sovinnolla astua syrjään sinkkumarkkinoilta ja jättää miehet tappelemaan niistä teinilikoista.
irene78 kirjoitti:
Kyllähän nyt yli kolmekymppinen nainen on ihan jätettä jo. Jos ei siihen ikään mennessä ole miestä löytänyt, kannattaa kokonaan unohtaa miehet ja niin moni yksinäinen nainen tekeekin. Rehellisempäähän se on. Onhan se tälläkin palstalla tehty harvinaisen selväksi, ettei tän ikäisellä naisella enää mitään tee. Lapsiakaan ei enää välttämättä tuu. Ei ne oman ikäiset miehet halua tällasta vanhaa haaskaa, ne haluaa niitä teinilikkoja vaan, joten on parempi ihan sovinnolla astua syrjään sinkkumarkkinoilta ja jättää miehet tappelemaan niistä teinilikoista.
Äläs nyt. Mun lapsuuden aikainen ystäväni eli nk. vanhana piikana yli kolmekymppiseksi, kun kukaan ei kelvannut. Sitten meni Tunisiaan ja löysi miehen ja on nyt äiti ja vaimo. :)
Ei ollut aikaisemmin seurustellut, säädöistä en tiedä.- erakkoM_
irene78 kirjoitti:
Vastaan vain omasta puolestani. Oon itse lähes 40v nainen ja aina ollut yksin. Olin koulukiusattu joten ilman kavereita en sitten koskaan löytänyt puolisoakaan kun yksin ei kauheesti tullut mihinkään lähdettyä humputtelupaikkoihin. Yritin kyllä käydä muissa julkisissa paikoissa kuten museoissa, puistoissa ja rannoilla sorsia ruokkimassa, mutta eihän niissä tietenkään muut nuoret käyneet. Tai oli rannoilla jotkut välillä, panemassa tietenkin. Muutama mies on minusta ollut hyvin kiinnostunut, mutta ne oli varattuja. Enkä sellaseen touhuun lähde. Itse olen ollut kiinnostunut parista sinkkumiehestä työpaikallani, mutta kyllä nekin niitä itsevarmempia tyttöjä vain katselivat, ei minua tylsimystä. Kyllä sitten viimeistään kolmekymppisenä tuli se kirves kaivoon fiilis, että tää oli tässä tää elämä.
Ihmiselle tapahtuu siinä jotain ihmeellistä, menee sisältä niin rikki ettei enää varmaan osaisikaan olla parisuhteessa vaikka sellaisen vielä saisikin. Itsetunto on niin alhaalla ja sellanen tietynlainen ihmispelko kasvaa. Ei enää usko ihmisiin ja haluaa vain muuttua mahdollisimman näkymättömäks. Kun kerran ei kelpaa niin miks joutuu sitten olemaan näkyvilläkään? Olis vaan rahaa niin sitä muuttais johonki korpeen, ettei kukaan koskaan enää näkisi minua ku äiree joskus.
Parisuhde alkaa olla ajatuksena utopistinen. Ainakin se vaatisi poikkeuksellisen empaattista miestä, jolla ei hermot mene heti kun nainen ei olekaan se valmis paketti kuten kokeneemmat naiset. Koen olevani jollakin tavalla lapsellisempi kuin muut naiset. Ikään kuin en olisi kasvanut aikuiseksi ollenkaan vaikka oon jo vanha ämmä. Pää ei tuu kropan kanssa perässä. En ole yhtä naisellinen, en ole seksuaalinen, näytänkin jopa kakaralta. Kyllä sen vissin näkee vanhapiiasta jo päälle ettei oo miestä koskaan saanu, niin surkea ilmestys sitä on, epävarma aikuislapsi. Ei mulla muuta.No minä olen ikäisesi mies, mutta en minä mitenkään koe, että minusta ei ikäänkuin olisi parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle ja toisaalta mikä siinä parisuhteessa muka edes on sellaista mikä pitäisi oppia ja olla ns. "valmis paketti"
, mutta toisaalta ymmärrän hyvin mitä sanot ja tunnistan sieltä asioita ja tietyt asiat käy vaikeammaksi aina vain kun ikää tulee.
Aivan hyvin voisin alkaa sulle kaveriks, että voitais "opiskella" hieman sitä parisuhde elämää. Tavattais sillon tällön, elokuvailtaa, seksiä ym. Kiinnostaisko?
Parisuhdetta en voi luvata, koska hyvin harva on sitä mitä haen parisuhteeseen, mutta ystävyys on toinen juttu.
- TäyttymätönHaave
Nähdäpä kerran elämässä edes vaikkapa kaukaa kunnon suomalainen nainen. Kunnon suomalaiset naiset ovat tainneet kuolla sukupuuttoon.
- Drunksoul
30v- sinkkunaiselle: Näin se on. Itse 32vuotias ikisinkku eikä sitä naista ole koskaan ollut. Onneksi on viinaa.
Pieniä elämyksiä paivittäin ja suurempia silloin tällöin..Henkistä rauhaa, mukavaa oloa, paljon vapaa-aikaa ja rentoa mahdollisimman huoletonta elämää. Valitettavasti vielä joutuu töissä käymään aikansa, joka toki ottaa mielestäni ihan liikaa aikaa ihmiselämästä.
- SoliterniuM1977_
Ei unelmia. Kaikki kuolivat ja haudattiin. Yksin elän elämäni. On vakityö ja asun kivassa vuokrakaksiossa. On oma vapaus. Ja olen täysin velaton ja aion pysyäkin. Asiat siis oikeastaan aika hyvin.
Virikkeitä vapaa-aikaan saan kirjoista, leffoista, musiikista ja liikunnasta. Projektina olisi pikkuhiljaa kasata pieni kuntosali. Ehkä kuntopyörä ja muutama käsipaino lisää niin se olisi siinä. Toinen projekti olisi kasata kotistudio rokin äänittämiseen. Rumpukone löytyy tietokoneesta jo, sähkökitara on sekä akustinen kitara, vielä pieni mikseripöytä, bassokitara ja parempilaatuinen mikrofoni soittimien äänittämiseen pitäisi hommata. Siitä se lähtis. Instrumentaalirokkia ja heviä voisi tehdä.
Näin se elämä sujuu. Naisen etsiminen nykyajassa on täysin mahdotonta tai ainakin todella kovan työn takana, joten antaa olla. Pärjään ilmankin ja yksin. Himot toki tulevat ja menevät. Saa itsehillintään hyvää treeniä ja haastetta. Kun on pakko, niin oma apu. Mutta treenaan mestariksi itsehillinnässä. Joskus sitten voi olla täysin ilman omaakin apua. Selibaattimestariksi siis tähtään. Onpahan haastetta. Haluan kapinoida näin yliseksuaalisoitunutta sekä vääristyneen seksuaalisuuden värittämää maailmaa vastaan.
Voimia kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville ihmisille. - löytyykö_
Rotuhuorasta haaveilee hän. Sellainen high end-suttura pitäisi saada höylättäväksi.
Haaveilen parisuhteesta. Kaikki muu on toissijaista.
- kaikkipieleen
Ei enää..Juna meni jo...
- Totuudenkertojatar
Unelmat on aika hyvin saavutettu: perhe, mies, lapset, ura, vaihtelevuus, monipuolisten kykyjen hyötykäyttö, erinomainen toimeentulo (satm: ei miehen kautta). Aika tyytyväinen olen.
- huhhhhhhhuhhhh
Vähän kuin katselisi nälkää näkeviä lapsia. Tulevat tänne katsomaan yksinäisten kärsimystä, jotta muistaisivat taas kuinka loistavasti heillä itsellään on asiat. Se kun tuppaa noilla aina parisuhteissa eläneiltä niin helposti unohtumaan.
Pitäisivät vaan edes turpas kiinni. En minäkään lähetä nälkää näkeville kuvaa ittestäni ahmimassa big mac hampparia kastikkeet suunpielistä valuen. - irene78
huhhhhhhhuhhhh kirjoitti:
Vähän kuin katselisi nälkää näkeviä lapsia. Tulevat tänne katsomaan yksinäisten kärsimystä, jotta muistaisivat taas kuinka loistavasti heillä itsellään on asiat. Se kun tuppaa noilla aina parisuhteissa eläneiltä niin helposti unohtumaan.
Pitäisivät vaan edes turpas kiinni. En minäkään lähetä nälkää näkeville kuvaa ittestäni ahmimassa big mac hampparia kastikkeet suunpielistä valuen.Yksinäiset ihmiset ovat yhteiskunnan alinta saastaa. Kaikkia muita tuetaan, hyysätään ja huomioidaan, rikollisiakin. Yksinäisistä ei oikein edes puhuta missään. Silloin tällöin saatetaan julkasta joku artikkeli, mikä ei edes kiinnosta ketään. Ei jaeta fb-seinillä, ei aiheuta keskustelua, ei mitään.
Yksinäisiä syrjitään ja kiusataan, lapsesta lähtien, jopa ihan julkisesti häpeilemättä naureskellaan, jos joku on yksin. Varsinkin miesten kokemattomuudelle naureskellaan, mutta me naiset sitten taas koetaan vahvasti sitä tyttöporukoiden ulkopuolelle jättämistä, ns. sanatonta kiusaamista. Jos ei oo miestä koskaan ollu, ei sitten tartte olla kavereitakaan..
Ihmiset on kamalia. Potkitaan jo valmiiksi maassa makaavia ihan huolella. Sit pitää painaa duunia ja maksaa kalliita veroja, jotka menevät pääasiassa muiden perhe-etuuksiin, leskeneläkkeisiin jne, joista yksinäinen itse ei tule koskaan nauttimaan. Pelkkä maksajan osa jääpi meille.
Kiva syntyä yhteiskunnan lypsylehmäksi, joka ei koskaan saa kokea rakkautta. Jos vain rohkeus riittäisi niin heittäytyisin sossuelätiksi. Mutta kyllä sitä omaa vanhuuden turvaa on pakko ajatella. Että sais tän hikisen pikkukämpän joskus maksettua ja eläkeläisenä sitten olis maksettu kämppä. Edes.
- kaikkituhoutuu
Unelmoin maailmanlopusta.
- PanoErkkiErkkiMerkki
Unelmoin lääketieteen tutkinnosta, nussinnasta, panoista eksoottisissa maissa, erään varatun sukulaisnaisen panosta, hienojen taulujen maalaamisesta, parhaimpien rokki kappaleitten laulun coveroimisesta, isosta moottoripyörästä, nussinnasta, panoista afrikassa ja aasiassa, nussinnasta ja hienoista autoista!
- Normimeininkiä
Ihan terveeltä kuulostat.
- PalstanRuminMies
Muut haaveet olen toteuttanut mutta naista ja lasta en koskaan ole haaveistani huolimatta saanut. Enään en haaveile kuin siitä että pysyisin terveenä ja pääsisin joskus eläkkeelle. Todennäköisesti mun tämänhetken eläkeiän koittaessa suomessa pääsee 135 vuotiaana eläkkeelle ja osa aikaiselle ehkä 120 vuotiaana eli nykymenon mukaan en todennäköisesti eläkettä koskaan saa vaan maksan sitä valtiolle koko ikäni.
Toteutettuja haaveita: Olen rakentanut talon, ostanut unelmieni auton, on mökki järven rannassa, toimiva suomenajokoira, kaatanut käytännössä kaikki suomen lailliset riistaeläimet hylkeitä lukuunottamatta, matkustanu amerikan halki, ollut unelmieni työpaikassa ja olen edelleen, ollut terve (toistaiseksi) koputan puuta että olisin jatkossakin, saanut mukavia ystäviä........jne jne. Ei mulla oikeastaan enään ole unelmia kun olen käytännössä kaikki toteuttanut. Paitsi haluaisin lentää helikopterilla keskelle siperiaa vähintään puoleksivuotta ja elää vain metsästämällä ja kalastamalla alueella jossa ei ihmisiä ole saati ole koskaan käynytkään. Venäjän käytännön tietäen tuo on todennäköisesti lähes mahdoton idea mutta todennäköisesti helpompi toteuttaa kun elämäni suurimmat ja vaikeimmat haasteet eli saada nainen ja parisuhde sekä näinollen lapsi/lapsia. Siihennähden venäjän matka haave saattaa olla jopa lapsellisen helppo toteuttaa. Ei oo unelmia.
- yksityisasiateitöissä
Saisi tehdä töitä rauhassa. Muuten stressi ei hellitä ja kuolema koittaa.
- Poikamies46
Haluaisin kokea elämäni ensimmäisen teiniromanssin, saada oikean teinityttöystävän ja päästä poikuudestani. Perheet ja lapset ovat aikuisten juttuja, jotka eivät minua koske. Ryytykää asuntolainaanne aikuiset rähähähähähä!
- ÄÄÄTÄMI_
MÄ HALUUN PILLUU
- Antioktaavia
Että pääsisin töihin, saisin varallisuutta, jolla ostaa 70-lukulainen amerikkalainen auto. Olisin MGTOW ja säätäisin perheellisten naisten kanssa ja jotka haluavat vaihtelua perhehelvettiin. Aisurimiehet Oktaavioissaan katsoisivat muskeliautoani kateellisena huokaisten.
- LawyerHKI
Haluaisin erittäin kireää teinipillua (nuortasellaista)
Lähin etsimään listaa netistä että, mitä sitä elämässä voi ihminen saavuttaa (perheen perustaminen, työpaikan saaminen, jne.), mutta listan sijaa, löytyy vaan kysymyksiä joita asetaa itselleen, vinkkejä/testejä mitä minä oikeasti haluaisin, jne./tms. Ehkä niistä löydän vastauksia tarpeeksi että voisin tehdä listan niistä, sillä lista antaa selkeyttä vaihtoehdoista, mitä on olemassa.
Mutta tämän keskustelun ensimmäiseen kysymykseen, niin en keksi syytä siihen miksi haluaisin olla isä (joku saataa tästä esittää kysymyksen että, tarviiko siihen olla syytä, niin mun mielestä jokaiselle löytyy syy, sekä olen käytännön mies), en teidä olisinko tarpeeksi terve nykytilassani edes olemaan isä lapselleni (jos kuitenkin minulla olisi lapsi niin teidän että rakastaisin sitä jokatapauksessa), ja olen oppinu että, perheitä voi myös syntyä ajan kanssa, jolloin ne perheen jäsenet on läheimpiä ystäviä, koska ne ystävät, ovat sinulle/minulle, kuin perheenjäseniä.
Kuitenkin, olen aina ollu perhekeskeinen, perheeseen panostava, jne. joten kyllä haaveena olisi olla osa jonkinlaista perhettä, mutta en ole varma haluanko sen ns. "normin", esim. vaimo + 2 lasta.
Parisuhde, Seurustelusuhde, tai joku muu suhdemuoto, on kyllä sellanen josta haaveilen (haaremikin ehkä kävisi) , mutta se sormus ei merkkaa mulle mitää, koska se on loppupeleissä vaan materiaalia, ja mikään sormus saatika avioliitto, ei ole koskaan estäny suhteen menemistä avioeroon, eli en toisinsanoen luota tähän sormuksen symbolointiin enkä avioliiton takaamiseen, että toinen ei pettäisi luottamustani. Joten tuskin kosisin.
Mitä sitten muita haaveita mulla on niin, tietty mulla on haaveena että ongelmia olisi kaikkialla maailmassa ja kaikilla, paaljon vähemmän, mutta niitä pienempii haaveita täl hetkel joita tavoittelen, on saada rahat kasaa jotta pääsee muuttaa toiselle paikkakunnalle, saada lisää hyviiä ystävii, parempi PC, paljon rahaa (mm. teveydenhuoltooni ja vaatteisiin), painon pudotus yli 50kg, ehkä jotai menestystäkin jollai saralla (vaikka jonkun lajin mestaruuksia, tms.), jne. Ja parisuhteen, tms. kohdalla, mulla ei ole ollu menestystä yrityksistä huolimatta, joten olen ottanu sen linijan, että en enää, jahtaa/etsi/metsästä, vaan että jos joskus joku tulee vastaa joka osoittaa minulle kiinnostusta (en kyllä näe itsessäni mitään mikä hurmaisi tai viehättäisi toista enkä syytä miksi joku rakastuisi minuun, joten saataisin aluksi luulla että tämä osoitus on trollausta), tartun sitten siihen, mikäli sen kiinnostuksen huomaan, ja tajuan tarttua siihen.- Anonyymi
Oman puusepänverstaan
- Anonyymi
Edellä hiihtävän jos saavuttais
- Anonyymi
F**king big jackpot.
- Anonyymi
Haluan mennä Seppo Rädyn kanssa Berghainiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1323346Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382643Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302475Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631172348Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .302083- 1151780
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741448Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141432Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121331- 661178